![]() |
|
Ik heb mijn kledingkast eens opgeruimd en kwam dingen tegen die ik nooit heb weggedaan omdat ik ze zo leuk vond. Maar ja... sommige dingen pas ik echt niet meer. Dus: Grote schoonmaak.
Op deze site is alles te vinden. http://picasaweb.google.nl/bikkelvrouw/Verkoop Graag een reactie in dit topic, een mailtje naar bikkelvrouw@hotmail.com of een priveberichtje. Hier al wat voorproefjes.. nr 4: wit bloes van H&M met groen en rode bloemetjes. In zeer goed staat. Maat38. nr 5: blauw shirtje van H&M. Maat 34. (kan ook 36.) nr 6. Ongedragen bloesje, met het kaartje er nog aan. Maat 38 nr 7. Leuk apenshirtje, maat s denk ik. De print ziet er nog goed uit. nr 12: Hondenshirtje van Zidane, er staat maat 4, ik denk dat dat overeenkomt met 36/38. Ziet er goed uit. nr 13: Blauw shirtje van Sutherland. Maat L, maar hij kan goed als 38. nr 29: Leuk shirtje met gek poppetje. Zit lekker, fijne lange mouwen, maat s/m. nr 30: Donkergroen shirt met lange mouwen van Esprit, maat M. 41. Mickeymouse trui, Only. Maat M. 42. Blauw Only trui, lekker voor op de bank. Maat M 46, G-star broek. Past mij ook nog goed, gaat alleen weg voor een hoog bod. Maat 29 - 32 51. Heerlijke broek van Zara. Hij zit mij helaas inmiddels te strak. Het is een M, ik denk 36/38. 54. Leuke schoentjes van Blink, ik heb ze gekocht omdat ik ze zo mooi vind, maar ik heb rugklachten, dus kan er niet eens op lopen. Ik heb ze letterlijk 1 keer aangehad, en dat was maar een uurtje. Maat 38, maar zit als 39. Sluiting met een knoopje door een soort blaadje. <3 55. Leuk zomerjasje van Recover, maat M. Lijkt op leer, is het niet. 56. Mooie, lange, warme winterjas van Essentials. Staat geen maat in, maar zal ongeveer een M zijn. Zit lekker, rits en houtje/touwtje sluiting. Grote zakken. Ook binnenzak. 58. Letterlijk nooit gedragen bikini van Protest, omdat het broekje mij te klein is. Broekje is maat s, volgens de kaartjes is de bh maat D, maar ik pas hem prima met 75B/C. Dvd's: Narnia. - The muppets, treasure Island, -Dirty Dancing, -The whole nine yards, -Graig david - Off the hook Live at Wembley, -Dubbeldvd The final cut en Dogwatch, -Laws of attraction, -Power, passion, murder. -Teigetjes film (gebrand) - Blade -The leading man. - Miss congeniality -Serving Sara Boeken: Laura Henderson - Lekker ding Emily Barr - backpack Tolkien - In de ban van de ring. Charles Dickens - Oliver Twist. Kijk eens op picasaweb.google.nl/bikkelvrouw voor alles. Daar staat nog veel meer. Reageren graag met nummer. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm... Mijn foto's doen het niet. Alles is wel te zien op http://picasaweb.google.nl/bikkelvrouw/Verkoop
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat dacht je van 25 Euro inclusief verzendkosten? Bikini is ongedragen en Narnia is 1 keer bekeken. Miss congeniality iets vaker denk ik. Pm knopje gevonden trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het net geprobeerd, maar hij past op zich wel in een envelop, maar niet door de brievenbus.. Dus dan worden de kosten toch 6,20.. Dan zou het totaalbedrag voor de jas op 14,20 komen. Denk er maar even over na ![]() |
![]() |
|
hoi,
hoeveel wil je voor de bruine winterjas en voor de zwart/grijze trui? Wat voor stof is die trui en is het echt maat 38 of kan het ook met 36? Wil niet dat ie veel te wijd valt...
|
Hoi Gothic,
De trui is 50 % acryl 50 % wol. het is een M.. maar volgens mij kan het best met 36. Ik droeg hem ook toen ik nog maat 36 had ![]() Ik vind het moeilijk te zeggen wat ik er voor wil hebben.. Doe eens een leuk bod? Verzendkosten zijn 6,20 of ophalen in Veenendaal of Zevenaar of eventueel op station Utrecht. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|