Oud 19-10-2007, 14:01
Gast1
we moeten een heel werkstuk over aardgas maken.., en nu kunnen we gewoon niks meer vinden..! weten jullie mischien waar we de volgende dingen kunnen vinden (gelijk een antwoord is ook niej erg ):

* hoe lang geleden is aardgas ontstaan?
* hoe lang duurde de vorming van aardgas?
* een lege kaart van europa
* hoeveel aardgas heeft elk land in europa
* hoe snel is het energieverbruik op aarde sinds 1750 gestegen (cijfers verwerken in een grafiek)
* welke 2 hoofdproblemen ontstaan door dit gestegen verbruik? maak deze problemen duidelijk met cijfers en grafieken
dit was het wel, driekwart hebben we al maar dit kunnen we echt niej vinden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2007, 14:49
remy476
remy476 is offline
hoor hier niet ----->
Oud 20-10-2007, 09:16
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
hoor hier niet ----->
Het hoort hier gedeeltelijk wel, als je het mij vraagt (geografie is voor een stuk ook een exacte wetenschap), maar regel is inderdaad dat het bij C&M hoort. Daar vliegt hij zodadelijk ook naartoe.

Wat echter helemaal NIET hoort is gewoon je opdrachten dumpen en dan maar verwachten dat iemand anders je werk gaat doen.

Citaat:
we moeten een heel werkstuk over aardgas maken.., en nu kunnen we gewoon niks meer vinden..! weten jullie mischien waar we de volgende dingen kunnen vinden (gelijk een antwoord is ook niej erg ):

* hoe lang geleden is aardgas ontstaan?
* hoe lang duurde de vorming van aardgas?
* een lege kaart van europa
* hoeveel aardgas heeft elk land in europa
* hoe snel is het energieverbruik op aarde sinds 1750 gestegen (cijfers verwerken in een grafiek)
* welke 2 hoofdproblemen ontstaan door dit gestegen verbruik? maak deze problemen duidelijk met cijfers en grafieken
dit was het wel, driekwart hebben we al maar dit kunnen we echt niej vinden...
Het lijkt me duidelijk dat je amper moeite gedaan hebt om te zoeken; want een kaart van Europa vind ik op Google direct (7e resultaat in het Nederlands of Engels bij mij). Een extra tip (die weinig mensen weten, en mogelijk zelfs al outdated is bij de laatste versies): in MS Office zitten er ook lege kaarten die je met Excel kan invullen.

Wat ook kan helpen is door in het Engels te zoeken (gemakkelijk via WikiPedia: aardgas > English en dan krijg je 'Natural Gas' en een veel uitgebreider artikel).

Kortom, doe zelf eerst nog wat moeite; als je dergelijke opdracht krijgt, betekent dat die opdracht wel oplosbaar is en vaak ook dat er voor jullie ook al mensen in geslaagd zijn om die opdracht op te lossen. Op ExV zou hij van mijn part toe mogen, maar die hete aardappel schuif ik gewoon door naar C&M.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten