Mijn probleem klinkt vast heel lullig en zwak en dat is het vast ook maar ik zit er meer en ik moet het even kwijt. Ik heb het idee dat ik niet met mensen om kan gaan. Vroeger had ik al heel weinig vrienden en was ik het mikpunt van pesterijen. Nu op de middelbare school heb/had ik een aantal vrienden. 1 hele goede vriendin van mij ging naar het atheneum en ik ging naar de havo en kwam dus niet bij haar in de klas. Uit een andere klas kwam een meisje met wie ik het heel goed kon vinden dus ik vond het ontzettend leuk dat ze bij me in de klas kwam….TOEN
De 3 vriendinnen uit mijn voerige klas vinden haar ook erg aardig dus we waren gezellig met zn 5-en maar 5 werkt niet….d’r valt dr altijd 1 buiten de boot om het zo te zegge en ik vond dat ik dat was. 2 van mijn vriendinnen uit mijn vorige klas ware altijd al beste vriendinnen geweest en de ander wou altijd achter iemand aan lope en ze keek op tege het meisje uit de andere klas. Zij vond het erg leuk als dr iemand achter dr aan liep dus ze ging dr helemaal op in en ik bleef alleen 8er. Owkej soms zate we met zn 3-en en soms naast een vriendin omdat we vaste plekken hadden maar bij een andere leraar hadde we ook vaste plekken maar toen ging een vriendin gwoon naast haar zitten dus ik zat weer alleen. Ze roddelede ook over me en nu in de vakantie ware ze gezellig met zn 4-en naar het strand geweest en ze ware mij ‘vergeten’ te bellen. Je begrijpt dak dat nie leuk vind!
Toen raakte in bevriend met mense van een andere school en kon het erg goed met hun vinden maar me zogenaamde vriende werde hier kwaad om want ze vonden dat ik dagt dat zij mij niet meer waard waren maar ik was eindelijk weer blij dat ik weer vrienden had en ik kon hetr aardig met hun vinden.
Nu heb ik weer ruzie met een vriend van mij. We hadden al ruzie maar ik kon gwoon geen ruzie met hem hebben dus na lang doordrammen van mij kwam het weer aardig goed. Maar nu ist weer zover hij loopt altijd te zeuren op mij en zegt dak teveel praat en over nix! Maar als ik nix Zeg zegt niemand wat tegen mij!
Het is inderdaad waar dak veel praat maar volges mij komt dat odmat ik me verlegenheid wil verbergen en wil dat mensen met mij praten.
Wie weet een manier of oplossing of iets dat ik niet telkens ruzie met iedereen krijg want volgens mij benk egt niet zo erg!
xxx