Citaat:
Ik ben niet de gast hierboven, maar om een nieuw topic te kunnen openen moet je wel geregistreerd zijn.
Dus gelieve in het vervolg registreren voordat je een vraag stelt.
|
Je moet NIET ingelogd zijn om een topic te kunnen maken (op exacte vakken in ieder geval niet, heb het zojuist uitegetest).
Ook nog wat kleine commentaar: ik vind niet dat je als gast zelf geboden moet geven aan andere gebruikers of gasten (ik weet wel dat je raad goed bedoeld is en in geen enkel opzicht stekend naar de topic starter bedoeld is, maar toch vind ik niet dat het past). Ik hoop dus ook dat je de ironie van je post inziet (als gast iemand aansporen om aan te melden / te registreren).
Sowieso is het wel handig om te registreren, dan zit je niet meer vast aan die onontcijferbare figuurtjes om te kunnen posten en je wordt dan ook meer als lid van de gemeenschap hier gezien. Aangemelde gebruikers zullen nog steeds een beetje een voorkeursbehandeling krijgen (je krijgt niet direct commentaar van mij als je gasten of andere gebruikers iets gebiedt te doen, zolang je tenminste een beetje een actief lid bent (als iemand niets anders bijdraagt dan negatieve kritiek, gaat die daar ook niet ongestraft mee lopen).