Oud 19-11-2007, 18:01
Charlene
Charlene is offline
Ik ging afgelopen zaterdag bij me vriendin's vriend thuis logeren samen met me vriendin natuurlijk. Het was hele dag erg gezellig met hun en s'avonds gingen we film kijken tot laat in de nacht.
Toen we gingen slapen, gingen we met z'n 3en op zijn bed slapen ja ik weet het is echt raar! Want de vriend wilde per se op zijn bed slapen, ik zei toen btje als een grapje je kan ook ergens anders slapen toen zei hij nee.. en zo te zien vond me vriendin dat geen probleem
Nou dus hij lag midden tussen mij en me vriendin, en het sliep echt helemaal niet comfortabel. Zo te zien voor die vriend ook niet want hij lag echt de hele nacht te draaien enz. wat ik vet irritant vond.

Tijdens het slapen kroop de vriend van me vriendin steeds tegen mij aan, kvoelde me erg ongemakkelijk daarbij. Ik lag dus op mijn zij maar wat me heel erg aan ergerde van hem, is dat hij op een gegeven moment met zijn hand op mijn heup zat. Zijn hand zat hele tijd te wrijven op mijn heup, ik schrok echt ervan. Hij zat ook hele tijd mij te betasten behalve niet op mijn intieme plekken (borsten en geslachtsdeel). Ik ging btje bewegen en draaien met me heup zodat zijn hand misschien weg zal gaan, maar het hielp niet echt. Op een gegeven moment was ik zoo zat dat ik zijn hand pakte en duwde het voorzichtig weg. En toen deed hij dat niet meer (gelukkig!)

Ik vind dit echt zoo raar van hem dat die dat deed bij mij. Ik kon al van begin niet echt goed slapen want met z'n drieen op een 2 persoonsbed is niet bepaald comfortabel. Maar wat die mij heeft gedaan maakte het maar erger. Ik voel me nu nog steeds zoo naar erover als ik aan terugdenk. Ik heb niet tegen me vriendin gezegd want ik wil hun relatie niet verpesten. Maar ik vraag me af of hij dat ook doet bij anderen. Want me vriendin zei een keer tegen mij dat zij en haar vriend samen bij een vriendin ging slapen en ze lagen ook met z'n 3en op een tweepersoonsbed.

Ik vertel dit omdat ik het ergens kwijt wil, ook is het zo dat ik tegen niemand kan vertellen over dit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2007, 18:11
Verwijderd
Zou jij een vriend willen die andere meisjes betast?

Lekker wel vertellen dus.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 18:11
Verwijderd
hmm raar.. maar misschien als hij sliep dacht hij dat t zn vriendin was. Ik kan me voorstellen dat als ik met n andere jongen in bed slaap, ik in mn slaap misschien ook wel tegen iemand anders aankruip.. Maar dat betasten van je borsten e.d... k heb dr een hard hoofd in dat hij sliep. Als hij inderdaad niet sliep zou ik het wel tegen ej vriendin zeggen. Misschien dat ze het ej niet in dank afneemt, maar uiteindelijk kan je dr wel een hoop pijn en liefdesverdriet besparen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 18:20
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ja ehh die kerel zag natuurlijk zijn kans schoon, twee meiden in zijn bed, hoppa! Misschien moet je de volgende keer op de bank/grond/ergens anders slapen?
Oud 19-11-2007, 18:21
luchtballon
luchtballon is offline
Volgens mij zegt ze dat hij juist van dr borsten afbleef. Wat de kans ook kleiner maakt dat hij sliep, want dan hou je daar geen rekening mee volgens mij.

Dus maar wel vertellen ja.
Oud 19-11-2007, 18:22
Verwijderd
Gewoon zeggen. En als ie sliep mag ie zich eruit lullen tegenover z'n vriendin. Zelfs al zou mn vriend (al slapende) mijn bste vriendin betasten zou ik dat toch niet erg waus vinden.

Oh en als iemand aan je zit en jij je er ongemakkelijk bij voelt, gewoon zeggen. En al "slaapt" ie, wakker maken om te melden dat ie of op mot rotten of z'n poten thuis moet houden.

Laatst gewijzigd op 19-11-2007 om 18:40.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 18:24
Poepkind
Poepkind is offline
meisje, je moet voor jezelf opkomen. Als iemand aan je zit en je wilt dat niet, dan zeg je dat meteen! Ik kan me best voorstellen dat hij een trio wilde, en je vriendin wilde dat mischien ook. Man daar als jij het niet wilt, dan moet je dat tegen hem zeggen!
Oud 19-11-2007, 18:27
luchtballon
luchtballon is offline
Ohja, dat wat poepkind zegt zeker ook! Goed dat je uiteindeiljk zijn hand heb weggeduwd, maar als jíj niet wil dat er iemand aan jóuw lichaam zit, mag/moet je daar duidelijk over zijn. Ook over buik/rug/benen(dingen die je niet intiem noemt) en je vindt het niet fijn.
Oud 19-11-2007, 18:46
Charlene
Charlene is offline
Citaat:
hmm raar.. maar misschien als hij sliep dacht hij dat t zn vriendin was. Ik kan me voorstellen dat als ik met n andere jongen in bed slaap, ik in mn slaap misschien ook wel tegen iemand anders aankruip..
Ik heb sterk vermoeden dat hij echt niet in slaap was en dat hij nog btje bewust was. Tenminste als hij in slaap was dat ik aanneem dat je toch wel weet aan welke kant je vriendin slaapt. En dat mijn vriendin een trio wilde, zij was volgens mij in slaap gevallen. Want ze snurkte een beetje
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 18:48
Qimm
Qimm is offline
Ik zou het wel aan je vriendin zeggen, of het tegen die jongen zeggen. Kans bestaat dat hij sliep. Dus niet direct conclusies trekken maar ook niet gewoon voorbij laten gaan.

Al was ik overigens gewoon weg gegaan en een bank op gezocht eigenlijk.
Oud 19-11-2007, 19:37
Armoed
Armoed is offline
Toen ik een keer bij een vriendin van mn ex bleef slapen na het uitgaan (met ex erbij) hebben we ook met z'n 3en in een 2persoonsbed gelegen. Uiteindelijk lagen we als 3 lepels waar ik die vriendin vasthield en m'n ex mij. Die vriendin werd het eerst wakker:

vriendin: "Zeg [naam], heel leuk dat je me warm houdt enzo maar waar denk je precies dat je mee bezig bent?"
Armoed: "Hrmrfr watte? Oh sorry foutje, is denk ik in slaap gebeurd"
vriendin: "Oh ok maakt niet uit"

Niet overal problemen van maken :')
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 22:45
Verwijderd
@Armoed, jij sliep. Die jongen niet.
En ik sluit me verder aan bij Poepkind en Qimm.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 23:05
Verwijderd
Volgende keer direct zeggen joh! Gewoon iets van "Hee, je zit aan de verkeerde, ik ben [naam] en niet [naam vriendin]."

En nu zou ik het ook direct zeggen, tegen beiden. Hoe hij het ook bedoelde en hoe per ongeluk of expres het ook was, JIJ vond het niet prettig en dat mag je dus gewoon uiten. Vertel tegen beiden dat hij over je heupen wreef en jij je daar heel ongemakkelijk bij voelde, dat je niet snapt hoe hij dat bedoelde en dat je de volgende keer liever alleen slaapt. Laat hen het verder uitpraten met elkaar, maar dan ben je voor jezelf opkomen en weet je vriendin er ook van.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 10:20
Magican
Magican is offline
Hij vind je gewoon heel lief
Oud 20-11-2007, 13:10
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
@Armoed, jij sliep. Die jongen niet.
Als hij niet sliep zie ik het probleem helemaal niet? De jongen doet iets en jij gaat van: "Doe toch maar niet".
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 14:16
Luego
Luego is offline
Citaat:
Als hij niet sliep zie ik het probleem helemaal niet? De jongen doet iets en jij gaat van: "Doe toch maar niet".
Nou, ja, er is geen probleem als hij sliep. Als hij niet sliep en iets doet is dat het hele probleem.

OT: Ik zou hem er toch wel even op aanspreken denk ik. Eerst even peilen of hij sliep (en het nog weet , anders kun je het net zo goed laten zitten) maar als hij het zich wel lijkt te herinneren kun je best zeggen dat je toen niet wist hoe je moest reageren, maar het niet heel prettig vond en even kijken wat zijn verklaring is.
Succes ermee in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Toen we gingen slapen, gingen we met z'n 3en op zijn bed slapen ja ik weet het is echt raar! Want de vriend wilde per se op zijn bed slapen, ik zei toen btje als een grapje je kan ook ergens anders slapen toen zei hij nee.. en zo te zien vond me vriendin dat geen probleem
Je had ook gewoon zelf ergens anders kunnen slapen als je het zo'n probleem vond. Het is zijn bed hoor, als hij daar in wil slapen dan is dat hem goed recht en dan is het verder aan jou om te besluiten of je daar dan nog wil slapen. (En ook enigszins het besluit van zijn vriendin, want als hij het geen probleem vindt en zij wel dan is het misschien wijs om je er niet tussen te gaan wringen. Maar zij vond het ook niet erg, dus de keuze was aan jou.)

Ook vreemd dat veel mensen direct aannemen dat de jongen in kwestie niet sliep. Weten jullie veel, misschien slaapt hij wel standaard met zijn hand op de heup van z'n vriendin, lijkt me helemaal geen vreemde houding. En het is dan ook niet vreemd dat hij in z'n slaap zijn standaard houding aanneemt, zonder zich daarbij bewust te zijn dat hij nu de verkeerde voor zich heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ging afgelopen zaterdag bij me vriendin's vriend thuis logeren samen met me vriendin natuurlijk. Het was hele dag erg gezellig met hun en s'avonds gingen we film kijken tot laat in de nacht.
Ik vertel dit omdat ik het ergens kwijt wil, ook is het zo dat ik tegen niemand kan vertellen over dit.
Jullie lagen met drie personen in een bed en hij lag in het midden?
Het is te begrijpen dat hij in zijn eigen bed wil liggen maar dan had hij ook wel even moeite kunnen doen om voor jou een luchtbed te halen of jou op de bank te laten slapen.
Je vriendin vind ik trouwens ook raar. Je wilt toch voorkomen dat een van je vriendinnen en je vriend in zo'n positie terecht komen? Stel dat hij werkelijk sliep en 's ochtends met zijn hand op jouw borst wakker werd. Dat lijkt me een gęnante situatie. (Haha, had ik zomaar mijn hand op jouw borst. Hoe komt die daar nou?)
Ik weet ook niet wat je verder moet doen, maar je moet in ieder geval aan je vriendin duidelijk maken dat je nooit meer met hun in een bed gaat slapen. En probeer je hart te luchten bij iemand die je vertrouwt, misschien lucht het op.

@ paranoide: komaan, dit is wel heel makkelijk. Als die jongen echt zo onschuldig was, had hij zijn vriendin in het midden laten liggen.

Laatst gewijzigd op 20-11-2007 om 23:39. Reden: ij= hij
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 06:25
Verwijderd
Citaat:
@ paranoide: komaan, dit is wel heel makkelijk. Als die jongen echt zo onschuldig was, had hij zijn vriendin in het midden laten liggen.
Je bent de eerste die er over begint, dus kennelijk is het niet zo voor de hand liggend.

Maar stel, zijn bed staat bij een muur. Zoals de meeste bedden. En stel, zijn vriendin kroop als eerste het bed in, aangezien zij het kennelijk toch allemaal geen probleem vindt. Wat moest hij dan? "Nee, eh, schat, ik wil graag bij de muur want ik wil niet naast X liggen, straks komt mijn hand in mijn slaap nog per ongeluk tegen haar heup aan." Zulk soort dingen gebeuren gewoon, vooral als het op een feestje is en iedereen is een beetje dronken/aangeschoten. Dan kruip je gewoon je bed in en je gaat slapen, echt niet dat je gaat letten op in welke volgorde je precies gaat liggen.

Ik zou in zo'n situatie misschien ook liever bij de muur hebben gelegen (als ik hem was dan he) maar soms let je daar gewoon niet op en komt het simpelweg zo uit. Tenzij je je er echt ongemakkelijk bij voelt ga je daar niet moeilijk over doen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:57
zeep007
zeep007 is offline
Ik had een bank, of luchtbed of wat dan ook opgezocht. Of ik was naast die vriendin gaan liggen, maar niet naast die dude.
En in de gegeven situatie had ik echt wel even hardop gezegd dat ie zijn poten thuis moest houden! Beetje assertiviteit! Al was het in de vorm van een grap; hallooo, ben je vriendin niet! Maar nu heeft het allemaal een lading gekregen en komt het vies over.
Zoveel keuzes, en nu is het een beetje bah.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 15:35
Volk
Volk is offline
Met z'n drieën op bed liggen vind ik opzich niet zo raar, is lekker makkelijk. Maar ik zou eerst naar die vriend toe gaan om hem opheldering te vragen. Ik zou niet meteen naar jouw/zijn vriendin gaan, maar eerst nagaan of er opzet in het spel was.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 15:46
Verwijderd
Citaat:

Ook vreemd dat veel mensen direct aannemen dat de jongen in kwestie niet sliep. Weten jullie veel, misschien slaapt hij wel standaard met zijn hand op de heup van z'n vriendin, lijkt me helemaal geen vreemde houding. En het is dan ook niet vreemd dat hij in z'n slaap zijn standaard houding aanneemt, zonder zich daarbij bewust te zijn dat hij nu de verkeerde voor zich heeft.
Gezien de topicstartster het erover had dat hij haar heup streelde en haar bijna overal, behalve de meest intieme plekjes, aanraakte.. ga ik er wel vanuit dat hij wakker was. Of hij moet echt heel erg in de war zijn geweest, maar als je denkt dat het je vriendin is neem ik niet aan dat je de borsten e.d. overslaat.

En dus vind ik haar gewoon een drol dat ze er niet direct iets van gezegd heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Met z'n drieën op bed liggen vind ik opzich niet zo raar, is lekker makkelijk. Maar ik zou eerst naar die vriend toe gaan om hem opheldering te vragen. Ik zou niet meteen naar jouw/zijn vriendin gaan, maar eerst nagaan of er opzet in het spel was.
Hij geeft natuurlijk onmiddelijk toe dat het opzet was.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 15:50
Volk
Volk is offline
Citaat:
Gezien de topicstartster het erover had dat hij haar heup streelde en haar bijna overal, behalve de meest intieme plekjes, aanraakte.. ga ik er wel vanuit dat hij wakker was. Of hij moet echt heel erg in de war zijn geweest, maar als je denkt dat het je vriendin is neem ik niet aan dat je de borsten e.d. overslaat.

En dus vind ik haar gewoon een drol dat ze er niet direct iets van gezegd heeft.
Ik vind ook dat ze er meteen iets van had moeten zeggen maar ik ga er niet meteen vanuit dat hij niet sliep. De meest intieme plekjes zijn lastiger te bereiken. Zeker als de TS op haar zij lag is het niet zo raar als hij in zijn slaap haar heupen streelde als hij dacht dat het zijn vriendin is. Dat licht op een heel toegankelijke locatie. Ik ken wel meer mensen die slapend strelen op dezelfde plekken die de TS beschrijft.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 15:54
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hij geeft natuurlijk onmiddelijk toe dat het opzet was.
Hangt van de jongen af. Er bestaan namelijk ook mensen die wel hun fouten durven toe te geven. Maar als je hem alleen zou spreken ofzo... En na het gesprek met hem zou ik trouwens wel zijn vriendin op de hoogte stellen van het gebeurde en het gesprek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2007, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Je bent de eerste die er over begint, dus kennelijk is het niet zo voor de hand liggend.

Maar stel, zijn bed staat bij een muur. Zoals de meeste bedden. En stel, zijn vriendin kroop als eerste het bed in, aangezien zij het kennelijk toch allemaal geen probleem vindt. Wat moest hij dan? "Nee, eh, schat, ik wil graag bij de muur want ik wil niet naast X liggen, straks komt mijn hand in mijn slaap nog per ongeluk tegen haar heup aan."
Ik vind die opmerking niet raar. Het lijkt me logisch dat je wat lichamelijke afstand wil bewaren tussen jezelf en de vriendenkring van je vriendin.

Citaat:
Zulk soort dingen gebeuren gewoon, vooral als het op een feestje is en iedereen is een beetje dronken/aangeschoten. Dan kruip je gewoon je bed in en je gaat slapen, echt niet dat je gaat letten op in welke volgorde je precies gaat liggen.
Op een feestje kunnen dat soort dingen gebeuren ja, maar dat is hier niet van toepassing. Maar de TS zei dat het een filmavond was en ik heb haar nergens zien zeggen dat ze allemaal aangeschoten of dronken waren.

Citaat:
Ik zou in zo'n situatie misschien ook liever bij de muur hebben gelegen (als ik hem was dan he) maar soms let je daar gewoon niet op en komt het simpelweg zo uit. Tenzij je je er echt ongemakkelijk bij voelt ga je daar niet moeilijk over doen.
Ik ken genoeg mensen die daar moeilijk over zouden doen. Er wordt ook gemopperd na feestjes dat er mensen op de grond moesten slapen omdat er koppeltjes in de bedden lagen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 19:31
Malossi
Malossi is offline
Sjongejonge, waarom ga jij ook bij een stelletje in bed liggen? Ik zou het zelf niet eens willen...
Oud 22-11-2007, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 09:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
En, heb je het al verteld?
Oud 22-11-2007, 10:52
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
die jongen was in zn eigen huis en jij wilt dat hij uit zn eigen bed gaat
zodat jij met je vriendin erin kunt slapen?

waarom ben je zelf niet gewoon op de bank gaan slapen?

snap dat niet je eist dat hij dan uit bed moet hoor.........
Oud 22-11-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
die jongen was in zn eigen huis en jij wilt dat hij uit zn eigen bed gaat
zodat jij met je vriendin erin kunt slapen?

waarom ben je zelf niet gewoon op de bank gaan slapen?

snap dat niet je eist dat hij dan uit bed moet hoor.........
Als er bij ons een vriendin van mij komt slapen, gaat mijn vriend ook altijd op de bank hoor En dat moet van niemand, dat wil hij altijd zelf. "Kunnen jullie lekker verder kletsen" zegt ie dan..

Maar dat terzijde..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 11:44
Verwijderd
Wat poepkind zegt. Hoe ben je in eerste instantie in dat bed beland als je dat eigenlijk niet wilde en waarom heb je er op dat moment niet meteen wat van gezegd? Op deze manier maak je het veel groter dan het is denk ik. Beetje meer voor jezelf op komen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die opmerking niet raar. Het lijkt me logisch dat je wat lichamelijke afstand wil bewaren tussen jezelf en de vriendenkring van je vriendin.
Het is op zich ook geen rare opmerking, maar ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dat niet zo ervaren. Ik zou het zelf ook niet zo zeggen maar gewoon uit mezelf zorgen dat ik bij het muurtje zou liggen, ofzo.

Citaat:
Op een feestje kunnen dat soort dingen gebeuren ja, maar dat is hier niet van toepassing. Maar de TS zei dat het een filmavond was en ik heb haar nergens zien zeggen dat ze allemaal aangeschoten of dronken waren.
Nja, point taken. Ik associeer 'films kijken tot laat in de nacht' wel met bier drinken en feestjes, maar dat is wellicht teveel gezien vanuit mijn eigen beleving.

Citaat:
Ik ken genoeg mensen die daar moeilijk over zouden doen. Er wordt ook gemopperd na feestjes dat er mensen op de grond moesten slapen omdat er koppeltjes in de bedden lagen.
Daarom zeg ik ook, 'tenzij je er echt ongemakkelijk bij voelt'. Ik ken ook wel mensen die er moeilijk over zouden gaan doen, maar die zouden in de eerste plaats niet in dat bed kruipen maar zorgen dat ze ergens anders kunnen slapen.

Mopperen na feestjes omdat je op de grond moet slapen want je wil niet bij een koppeltje in bed (wat overigens wel begrijpelijk is)? Dat snap ik niet. Als je niet in een bed kan/wil en ook niet op de grond, dan blijf je toch gewoon niet slapen? Of als je regelt van te voren een slaapplaats, of neemt je eigen slaapmatje mee, of je neemt voor lief dat je op de grond slaapt? Je kan moeilijk eisen dat iedereen z'n bed afstaat voor jou. Tenzij het geen serieus gemopper is vind ik het raar. Maar goed, dat is een heel andere discussie.

Citaat:

Wat Volk zegt. En verder is ze ook een drol dat ze niks gezegd heeft, ja, maar m'n punt is meer dat zoiets best in je slaap kan gebeuren en dat het dan een beetje voorbarig is om die jongen direct af te schilderen als halve verkrachter.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 22:02
Alex111
Alex111 is offline
Ten eerste vind ik het sowieso al extreem merkwaardig dat hij graag met zn drien in zijn bed wilde slapen en dat ie jou erbij heeft laten liggen.
Volgens mij is die jongen gewoon een totale freak.
Ik raad je aan het verhaal aan je vriendin in te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Daarom zeg ik ook, 'tenzij je er echt ongemakkelijk bij voelt'. Ik ken ook wel mensen die er moeilijk over zouden gaan doen, maar die zouden in de eerste plaats niet in dat bed kruipen maar zorgen dat ze ergens anders kunnen slapen.
Nja, inderdaad. Desnoods op de grond. Punt is dat de TS misschien te overrompeld was of geen andere optie zag.

Citaat:
Mopperen na feestjes omdat je op de grond moet slapen want je wil niet bij een koppeltje in bed (wat overigens wel begrijpelijk is)? Dat snap ik niet. Als je niet in een bed kan/wil en ook niet op de grond, dan blijf je toch gewoon niet slapen? Of als je regelt van te voren een slaapplaats, of neemt je eigen slaapmatje mee, of je neemt voor lief dat je op de grond slaapt?
Ja, met een zatte kop tien kilometer naar huis lopen is ook weer zo wat. Maar meestal is het punt dat er van tevoren afspraken zijn gemaakt dat mensen in bepaalde combinaties in bed slapen. (Meestal jongens bij elkaar en de meiden in een bed/ op een slaapmat/ whatever.) Maar na sommige feestjes vergeten mensen dat soort afspraken en dan moeten er dus mensen op de grond slapen.

Citaat:
Wat Volk zegt. En verder is ze ook een drol dat ze niks gezegd heeft, ja, maar m'n punt is meer dat zoiets best in je slaap kan gebeuren en dat het dan een beetje voorbarig is om die jongen direct af te schilderen als halve verkrachter.
Toen ik het de tweede keer las dacht ik dat hij misschien in slaap gevallen kan zijn.. Maar goed, dan nog vind ik die vriendin een schaap dat ze daar niet wat harder over nagedacht heeft. Ik kan me voorstellen dat de ts zich een beetje overrompeld voelde door de situatie en daarom maar toestemde. Ik vind het behoorlijk lomp van die vriendin en haar vriend om haar op die manier voor het blok te zetten.

Maar eh, waar is Charlene gebleven?
(Het is nog altijd jouw topic, wat wij ook mogen vinden)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 13:28
Peacefully
Peacefully is offline
Duidelijk zijn.
Oud 25-11-2007, 16:20
blurred
blurred is offline
Als mijn vriend dat bij een vriendin van mij zou doen dan zou ik het echt wel van haar willen horen!
Oud 27-11-2007, 15:13
Verwijderd
Citaat:
En, heb je het al verteld?
Haha, door die smiley lees ik: "en en en heb je al gezorgd voor hevige ruzie en grote spanningen tussen jullie vriendschap? "
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten