Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou het wel aan je vriendin zeggen, of het tegen die jongen zeggen. Kans bestaat dat hij sliep. Dus niet direct conclusies trekken maar ook niet gewoon voorbij laten gaan.
Al was ik overigens gewoon weg gegaan en een bank op gezocht eigenlijk.
|
Toen ik een keer bij een vriendin van mn ex bleef slapen na het uitgaan (met ex erbij) hebben we ook met z'n 3en in een 2persoonsbed gelegen. Uiteindelijk lagen we als 3 lepels waar ik die vriendin vasthield en m'n ex mij. Die vriendin werd het eerst wakker:
vriendin: "Zeg [naam], heel leuk dat je me warm houdt enzo maar waar denk je precies dat je mee bezig bent?" Armoed: "Hrmrfr watte? Oh sorry foutje, is denk ik in slaap gebeurd" vriendin: "Oh ok maakt niet uit" Niet overal problemen van maken :') |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgende keer direct zeggen joh! Gewoon iets van "Hee, je zit aan de verkeerde, ik ben [naam] en niet [naam vriendin]."
En nu zou ik het ook direct zeggen, tegen beiden. Hoe hij het ook bedoelde en hoe per ongeluk of expres het ook was, JIJ vond het niet prettig en dat mag je dus gewoon uiten. Vertel tegen beiden dat hij over je heupen wreef en jij je daar heel ongemakkelijk bij voelde, dat je niet snapt hoe hij dat bedoelde en dat je de volgende keer liever alleen slaapt. Laat hen het verder uitpraten met elkaar, maar dan ben je voor jezelf opkomen en weet je vriendin er ook van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT: Ik zou hem er toch wel even op aanspreken denk ik. Eerst even peilen of hij sliep (en het nog weet ![]() Succes ermee in ieder geval! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook vreemd dat veel mensen direct aannemen dat de jongen in kwestie niet sliep. Weten jullie veel, misschien slaapt hij wel standaard met zijn hand op de heup van z'n vriendin, lijkt me helemaal geen vreemde houding. En het is dan ook niet vreemd dat hij in z'n slaap zijn standaard houding aanneemt, zonder zich daarbij bewust te zijn dat hij nu de verkeerde voor zich heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is te begrijpen dat hij in zijn eigen bed wil liggen maar dan had hij ook wel even moeite kunnen doen om voor jou een luchtbed te halen of jou op de bank te laten slapen. Je vriendin vind ik trouwens ook raar. Je wilt toch voorkomen dat een van je vriendinnen en je vriend in zo'n positie terecht komen? Stel dat hij werkelijk sliep en 's ochtends met zijn hand op jouw borst wakker werd. Dat lijkt me een gęnante situatie. (Haha, had ik zomaar mijn hand op jouw borst. Hoe komt die daar nou?) Ik weet ook niet wat je verder moet doen, maar je moet in ieder geval aan je vriendin duidelijk maken dat je nooit meer met hun in een bed gaat slapen. En probeer je hart te luchten bij iemand die je vertrouwt, misschien lucht het op. ![]() @ paranoide: komaan, dit is wel heel makkelijk. Als die jongen echt zo onschuldig was, had hij zijn vriendin in het midden laten liggen. Laatst gewijzigd op 20-11-2007 om 23:39. Reden: ij= hij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar stel, zijn bed staat bij een muur. Zoals de meeste bedden. En stel, zijn vriendin kroop als eerste het bed in, aangezien zij het kennelijk toch allemaal geen probleem vindt. Wat moest hij dan? "Nee, eh, schat, ik wil graag bij de muur want ik wil niet naast X liggen, straks komt mijn hand in mijn slaap nog per ongeluk tegen haar heup aan." Zulk soort dingen gebeuren gewoon, vooral als het op een feestje is en iedereen is een beetje dronken/aangeschoten. Dan kruip je gewoon je bed in en je gaat slapen, echt niet dat je gaat letten op in welke volgorde je precies gaat liggen. Ik zou in zo'n situatie misschien ook liever bij de muur hebben gelegen (als ik hem was dan he) maar soms let je daar gewoon niet op en komt het simpelweg zo uit. Tenzij je je er echt ongemakkelijk bij voelt ga je daar niet moeilijk over doen. |
![]() |
|
Ik had een bank, of luchtbed of wat dan ook opgezocht. Of ik was naast die vriendin gaan liggen, maar niet naast die dude.
En in de gegeven situatie had ik echt wel even hardop gezegd dat ie zijn poten thuis moest houden! Beetje assertiviteit! Al was het in de vorm van een grap; hallooo, ben je vriendin niet! Maar nu heeft het allemaal een lading gekregen en komt het vies over. Zoveel keuzes, en nu is het een beetje bah. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dus vind ik haar gewoon een drol dat ze er niet direct iets van gezegd heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
die jongen was in zn eigen huis en jij wilt dat hij uit zn eigen bed gaat
zodat jij met je vriendin erin kunt slapen? waarom ben je zelf niet gewoon op de bank gaan slapen? snap dat niet je eist dat hij dan uit bed moet hoor.........
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat terzijde.. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Mopperen na feestjes omdat je op de grond moet slapen want je wil niet bij een koppeltje in bed (wat overigens wel begrijpelijk is)? Dat snap ik niet. Als je niet in een bed kan/wil en ook niet op de grond, dan blijf je toch gewoon niet slapen? Of als je regelt van te voren een slaapplaats, of neemt je eigen slaapmatje mee, of je neemt voor lief dat je op de grond slaapt? Je kan moeilijk eisen dat iedereen z'n bed afstaat voor jou. ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar eh, waar is Charlene gebleven? ![]() (Het is nog altijd jouw topic, wat wij ook mogen vinden) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Weg van thuis LEUGEN | 7 | 30-03-2009 16:36 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
help,vriendin,veranderd enzo Maija | 16 | 16-10-2004 08:22 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |