![]() |
|
Ik moest hem meten voor een vriendin van me. Kom toch ook echt net aan de 25 cm. MOet het toch echt doen met 18 cm, maar als je zo hoor van anderen enzo (vriendinnen die me dan doodleuk vertellen over de lengte van hun vriend, alsof het mij enigzins boeid) komen de meest aan de 15 cm.
|
punt 1: mannen scheppen er nou eenmaal over op... een centimetertje erbij kan toch geen kwaad?
punt 2: nederlanders zijn gemiddeld de grootste mensen van de wereld, dus de gemiddelde penis in nederland zal ook wel groter zijn dan de gemiddelde wereldpenis (denk eens aan al die kleine chinezen (no offence)) tenminste, ik denk dat je sexwoordenboek op de wereld gebasseerd is
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het gaat niet om de lengte en ook niet om de dikte tgaat erom hoe hij ermee omgaat. Van een kleinere voel je ook wel wat als van een groter.
En al zou ie 25 cm zijn als hij er niet verder ik kan kan dat niet dus zo'n lange heeft ook geen nut. Ksnap het nut dus niet om er over op te scheppen. Tgaat gewoon om de prestatie. |
![]() |
||
Citaat:
- kietelen met een veertje tussen de benen van een meisje weet je wat ranzig is? - de hele kip gebruiken komt op hetzelfde neer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
lijkt me maar kut hoor om zo`n grote te hebben. Je zou maar effe een wat strakkere spijkerbroek aanhebben en je vriendin zit je zow ontzettend op te geiluh. Dat gaat toch pijn doen
![]() Volgens mij is een penis van 15 16 of 17 cm met een wat dikkere omvang toch veel beter voor een meisje als voor een jongen. Of lul ik nu onzin |
![]() |
|
Nou, ik heb iig nog nooit gezegd dat mn vriend zo groot geschapen is. (dat is hij nl ook niet) Maar voor mij is hij wel groot, omdat ik gewoon daar nogal wat nauw ben. Dus jah, voor mij is ie echt wel goed.
Ik vind t ook lomp als sommige mensen daar zo over opscheppen. Een vriend van me ook, zegt ie : ja ik heb laatst mn lul gemeten, en hij is nu alweer 20 cm. Vorig jaar nog maar 18 cm. Blijft dat ding zo hard doorgroeien? En lachen dat ie deed, voelde zich heelmaal stoer. ![]() Nou, ik had echt zoiets van: yeah right...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
raar symtoom na een joint Azerty1994 | 13 | 23-01-2010 18:27 | |
Liefde & Relatie |
Is vrienden met je ex zyn raar? Verwijderd | 23 | 07-07-2009 06:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik droom zo raar. Verwijderd | 12 | 17-02-2006 16:45 | |