Gebruik voor mijn part de relevante onderdelen uit haar eigen schoolboeken. Of, als je bang bent dat ze die sommen te veel uit haar hoofd heeft geleerd, zoek naar andere opgaven.
Opgaven zou je via het Internet kunnen vinden. Of, misschien dat jullie schoolbieb ook een aantal boeken van een andere wiskunde methode in de kast heeft staan? Dan kan je er daar een paar van kopieren. Gebruiken jullie bijvoorbeeld "Getal en ruimte", kijk dan eens naar "Moderne wiskunde" of iets dergelijks. Vraag't eens na bij de bibliothecaresse bij jullie op school
Heeft jullie school geen andere methode in de kast staan, dan kan je de publieke bieb nog proberen. Heeft die ze ook niet, kijk dan eens bij een docenten opleiding in de buurt. Met wat geluk kan je daar de mediatheek wel even in sneaken om kopieën te maken
En anders kan je mij vertellen wat je nodig hebt... Ik volg nu de wiskunde-docentenopleiding, dus ik kan m'n handen leggen op zo'n beetje elke methode die er is. Dan kan ik wel een paar pagina's voor je scannen.
Overigens: mijn applaus dat je er nu al zoveel moeite in wilt steken! /o/