Oud 14-11-2007, 13:25
Verwijderd
Zijn bij jullie de lootjes al getrokken? Wie mag jij dit jaar verrassen met een cadeau en een grappige surprise? Of doen jullie alleen gedichten? Of juist andersom?

Wij gaan zaterdag lootjes trekken na het eten ik moet nog een verlanglijstje verzinnen en ik hoop dat ik mijn vader trek. Vorige keer dat ik mijn vader had heb ik dertien gedichten geschreven en een suprise gemaakt, maar dit jaar doen we geloof ik niet aan surprises helaas
Advertentie
Oud 14-11-2007, 13:29
le_mug
le_mug is offline
mn bradda, hij wilt die dikke jonko'z van die goedheiligmang
Oud 14-11-2007, 13:29
Verwijderd
Hier zijn de lootjes al lang getrokken.

Bij mijn schoonouders kopen we een cadeautje en schrijven we een gedicht (en ik heb mijn zwager), bij mijn ouders + familie doen we cadeautjes, gedicht en surprise (en heb ik mijn tante).
Oud 14-11-2007, 13:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vier het twee keer, bij eentje heb ik al een lootje en een idee wat ik moet gaan kopen (met een gedicht), bij de andere moeten er nog mensen hun lootje invullen (met een gedicht en eventueel vrijwillig een surprise).

En ik heb geen idee wat ik op mijn verlanglijstje moet zetten
Oud 14-11-2007, 13:59
flyaway
flyaway is offline
Wij doen na jaren lootjes trekken dit jaar niet meer eraan mee, alles was zo ongeveer wel uitgekauwd. Wel doe ik met een vriendin surprises.
Oud 14-11-2007, 14:00
Verwijderd
ja voor zowel thuis als bij vriendin thuis
leuke ideetjes voor beiden, gedichten al af, nu de suprises nog
Oud 14-11-2007, 14:12
Loezzel
Loezzel is offline
Ja, de lootjes zijn al getrokken bij ons thuis
Ik heb de vriend van mijn zus en ik kan zijn handschrift niet lezen, dus ik moet ook nog even gaan goochelen met dat briefje...
Wij moeten trouwens alleen cadeautjes kopen en bij ieder cadeautje moet je een gedichtje maken.
Ieder jaar weer hilarisch
Oud 14-11-2007, 15:03
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ja ik heb mijn zusje en mijn kleine neefje is als extra.
opschool vamidag ook meteen de eerste dag in mijn nkieuwe kals daar heb ik ook een aardig meisje.

dus tot nu toe 2 suprises en 1 gedichtje
Oud 14-11-2007, 15:07
Verwijderd
Wij doen wel aan lootjes trekken. Zaterdag gaan we geloof ik lootjes trekken omdat dat een van de eerste keren sinds tijden is dat iedereen thuis is. En iedereen is altijd bang dat ze getrokken zijn ( ) door mijn moeder want zij is niet creatief en ze is ook niet zo'n dichtwonder. Mijn vaders cadeautjes zijn altijd te gek en die van de vriend van mijn zus ook.
Wij doen gedichtjes + cadeautje + surprise. En buiten dat krijgen we nog 91219049 cadeautjes, nog meer dan op onze verjaardagen, maar mijn moeder vind dat altijd zo leuk.
Oud 21-11-2007, 13:37
Verwijderd
Nou ik heb m'n broer en we doen voor 25 euro en hij heeft allemaal stomme dingen gevraagd maar dat geeft niet want ik maak er wel iets leuks van. ik ben wel heel benieuwd wie mij heeft ik hoop altijd stiekem mn papa of mama want dan krijg ik meer cadeautje :hebberig:
Oud 21-11-2007, 14:57
Lilium
Lilium is offline
Ik heb lootjes getrokken bij de familie van mijn vriendje. Hij post hier ook regelmatig, dus ik kan niet zeggen, welke naam er op mijn lootje stond.
Het ging, wonder boven wonder, in een keer goed! Er was niemand die zichzelf had.
We maken gedichten, surprises en een cadeautje daarbij. Ik heb nog geen idee wat ik ga maken, dat bedenk ik me meestal een paar dagen vantevoren.
Oud 21-11-2007, 16:25
Missy
Missy is offline
Thuis doen we niet aan lootjes en surprises, want de mannen hier in huis hebben twee linkerhanden wat betreft dichten en surprises.
Met een aantal vriendinnen hebben we lootjes getrokken. Dan een cadeautje en een gedicht.
Oud 21-11-2007, 19:12
AlopiA
AlopiA is offline
We hebben vandaag de lootjes getrokken. We doen een cadeautje en een mooi gedicht erbij en dan vinden we het wel best.
Oud 21-11-2007, 19:17
Nyawa
Ik vier Sinterklaas bij mijn vriend en ik heb zijn 10-jarige broertje getrokken. Eén cadeau heb ik al - een lavalamp - en de rest van zijn verlanglijstje is ook niet zo moeilijk te vinden, alleen met de surprise zit ik nog een beetje. Voor een gedicht heb ik al genoeg ideetjes en er zijn ook zat mensen die creatief met me meedenken, dus dat komt wel goed.

Met mijn vriendinnen vier ik Sinterkerst en daar doen we gewoon cadeautjes, verder niet.
Oud 21-11-2007, 22:02
snoopy
snoopy is offline
Ik vier Sinterklaas met m'n vriend, m'n moeder, m'n broertje en de vriendin van m'n broertje. We kopen allemaal een cadeautje voor iedereen.
Oud 22-11-2007, 18:53
smilebysugar
smilebysugar is offline
Mijn vrienden willen nog lootjes trekken en Sinterklaas vieren..maar ik vind het stom.
Oud 22-11-2007, 20:10
coopergirl
coopergirl is offline
vanaf oktober roep ik dat ik lootjes wil trekken.. Tot op heden heb ik niemand kunnen enthousiasmeren Hier in huis is niemand voornemend iets te kopen, dus ik denk dat ik uiteindelijk net als vorig jaar alle cadeaus koop Wel willen ze cadeautjes maar niet de moeite er voor doen.
Oud 25-11-2007, 12:36
Verwijderd
Wij hebben lootjes op school getrokken en iedereen weet al wie wie heeft
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten