Advertentie | |
|
![]() |
|
Sinterklaas is het feest dat draait om geven
Ik heb dit jaar een glimlach en een groet gekregen en ik was daar zo hemels blij mee dat ik heb besloten iedereen een glimlach en een groet te geven op sinterklaas opdat ik nu weer nors en bot kan zijn want het feest van geven is voorbij Kijk, het rijmt niet, dus volgens de regels van DoP is dit hoogwaardige dichtkunst ![]()
||
Citaat:
Maarrr schitterend gedicht ook.
|
Ehm... best veel eigenlijk
![]() 2 boeken (De vliegeraar en Het portret van Dorian Grey), 2 dvd's (Shrek 3 en Persuasion), een softshell-jack (voor de koude bergwandelingen in mei), het blad Oog (van Rijksmuseum) en een chocoladelatter natuurlijk, de D van Dochter :') [edit] oja, en een adoptiekip ![]()
Laatst gewijzigd op 08-12-2007 om 12:36. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Oei, ik ben schandalig verwend...
![]() * 2 chocoladeletters * mp3 speler * memobord * abonnement op flair voor 10 weken * boekenbon * 3 dvds met stukjes film uit m'n jeugd, mama heeft vanalles van video op dvd gebrand <3 * sjaal * lichtjes voor op m'n fiets * hoesje voor m'n zadel (een mooie, met vulling zodat ik zacht zit) * blender * 6 mooie kaarsen * geurkaarsjes * chocolade mp3 speler ![]() * kettinkje met bijpassende oorbellen OMG... als ik het zo opschrijf lijkt het nog meer... ![]() edit: oh, en m'n 'schoonmoeder' had woensdag als verrassing nog cadeautjes langsgebracht. Voor mij een chocoladeletter, een zakje chocolademuntjes en een snoopy pyjama!
|
Verwijderd
|
DVD van Harry Potter and the Order of the Phoenix; lipgloss; hele lekkere chocoladeletter; allemaal elastiekjes.
![]() Ohja en vorig weekend het boek de Vliegeraar; de verzamelcd van Acda en de Munnik (Adem); en... ohja het boek '1001 boeken die je gelezen moet hebben'... pfft ![]() |
![]() |
|
- 2 pakjes thee & doosje bonbons
- doosje Boyfriend replacement: the chocolate recovery bath, met daarin een boekje, een kaarsje en chocoladegeur zeepje en flesje douchegel - een lepeltje met een knik in de steel, zodat je hem op je kopje kunt hangen? ![]() Toch altijd leuk, die 2 euro kadootjes ![]()
||
Citaat:
* dvd van harry potter and the order of the phoenix * dvd van pirates of the carribean (schrijf ik dat goed?) * neushaartrimmer ![]() * dvd van een gave film, maar ik ben vergeten hoe ie heette... * boxershorts * 2 chocoladeletters * abonnement op vi * spel, livequiz edit: en chocoladebiertjes, een vi-bureaukalender en ehm... hmm... net wist ik t nog ![]() Als ik nog wat weet dan schrijf ik t op, maar ik heb niet zijn cadeautjes onthouden... ![]()
Laatst gewijzigd op 15-12-2007 om 15:32. |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal Sean Paul. | 1 | 27-04-2003 18:19 |