Oud 30-12-2007, 12:26
RodeKrab
RodeKrab is offline
Wat ga je doen rond oud en nieuw?
Oud 30-12-2007, 12:43
voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
géén vuurwerk afsteken, denk rondlopen en mensen begroeten en kijken naar vuurwerk
Oud 30-12-2007, 15:37
AzN
AzN is offline
Wij vierden iedere Oud & Nieuw bij m'n oom en tante, maar vorig jaar had m'n broertje 'n Chinese rol (of ratelband) per ongeluk in hun woonkamer aangestoken, dus ehm... dit jaar zijn we niet uitgenodigd en vieren we 't waarschijnlijk thuis voor de buis.
Oud 30-12-2007, 15:46
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Thuis met paar vrienden van m'n ouders. 's avonds in de straat vuurwerk afsteken en kijken en daarna borrelen bij de buren.
Oud 30-12-2007, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Wij vierden iedere Oud & Nieuw bij m'n oom en tante, maar vorig jaar had m'n broertje 'n Chinese rol (of ratelband) per ongeluk in hun woonkamer aangestoken, dus ehm... dit jaar zijn we niet uitgenodigd en vieren we 't waarschijnlijk thuis voor de buis.
haha wtf
hoe erg was de schade?

ont : ik ga eerst naar m'n moeder, want die is de 31e jarig.
S'avonds naar een feestje in Leiden waar we gaan barbecueen.
Oud 30-12-2007, 18:37
AzN
AzN is offline
Citaat:
haha wtf
hoe erg was de schade?
Aan de woonkamer? 'Alleen' 'n zwart plafond, heel heel rode zooi en as. Er vielen geen gewonden ofzo hoor, maar de schrik zat er goed in. De hele familie ging half doof 't nieuwe jaar in .

Even later kwam de buurman aan de deur: "Goedenavond, het is nog geen 12 uur en hier in Nederland steken we vuurwerk altijd buiten af!"

Yeey, 500 posts!
Oud 30-12-2007, 18:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vier het bij m'n vriend, waarschijnlijk voor de tv ofzo. Misschien dat we na twaalven nog wel even langs zijn vrienden gaan om nieuwjaar te wensen
Oud 30-12-2007, 23:58
Magican
Magican is offline
Naar mn vriendin, 3 uur lang leeg huis, naar mijn gezin, alvast gelukkig nieuwjaar wensen enzo, naar vrienden, illegaal vuurwerk kijken, naar de plaatselijke disco. Gaat geweldig worden.
Oud 31-12-2007, 00:09
Verwijderd
Hmmm, ik moet eerst zingen in de kerk. Daarna met mijn schoonfamilie, mijn moeder, zusje en nog wat overige aanhang en vrienden naar het huis van mijn schoonouders en daar dan hapjes eten en champagne drinken. Sounds good to me..
Oud 31-12-2007, 06:51
Fea
Fea is offline
Eerst naar mijn oma met mijn ouders en vriend tot een uur of 10, dan naar mijn schoonouders tot 12 uur. Even gelukkig nieuwjaar wensen ed. Rond half 1 gaan we (vriend en ik) naar een feest met vrienden. Word vast erg gezellig .
Oud 31-12-2007, 11:45
zeep007
zeep007 is offline
Met de gehele vriendengroep. 2 daarvan gaan voor ons allen koken, dus dineren met iedereen. Daarna zoep'n tot de volgende ochtend.
Oud 31-12-2007, 14:32
Verwijderd
werken en slapen
Oud 31-12-2007, 15:58
Nijn*
Nijn* is offline
Voor het eerst ben ik vanavond niet bij mijn familie, want ik ga rond 8 uur al naar de stad en vier het daar met zes vriendinnen. Daarna gaan we stappen in Utecht dus moet wel goedkomen! De rest van 1 januari zal ik waarschijnlijk in bed spenderen
Oud 31-12-2007, 18:41
Verwijderd
*gaat oliebollen eten*
Oud 01-01-2008, 00:36
snoopy
snoopy is offline
Ik heb gewerkt vandaag. Daarna naar m'n moeder. s Avonds waren m'n moeder, de vader en moeder en het broertje van m'n vriend allemaal bij ons uitgenodigd. We hebben spelletjes gespeeld, veel gegeten en gedronken en de oudejaarsconference gekeken. Oh ja... ik heb tussen de bedrijven door steeds zoveel mgoelijk op bed gelegen want ik ben ziek...
Oud 01-01-2008, 03:44
Verwijderd
Ik was in de stad. Uiteindelijk was het allemaal een anticlimax want ik was om 4 uur alweer thuis. Morgen in ieder geval naar 1 plus 1 in Paradiso.
Oud 01-01-2008, 16:19
flyaway
flyaway is offline
Gisteren traditioneel film gekeken met oliebollen (oceans eleven heel leuk!), we hebben ook nog even naar het circus gekeken. Verder vandaag niet zoveel.
Oud 03-01-2008, 15:35
Anaïs
Anaïs is offline
Op 31 dec thuis gegeten, en dan met hele familie naar oma voor dessertbuffet. Daarna zijn vriend en ik naar een feestje geweest in 1900-stijl. Leuk! 1 jan was zetelhangen...
Oud 03-01-2008, 21:30
Verwijderd
Op 31 december 's middags naar mijn opa en oma, mijn oma bakt ieder jaar oliebollen en die komen we dan eten (en we krijgen een zak mee). Daarna eten bij mijn ouders, tv kijken, spelletjes doen, oudejaarsconference kijken, aftellen tot twaalf uur, dan proosten, vuurwerk van de buren bekijken, tv kijken, oliebollen eten, alcohol drinken en dan rond een uur of drie richting bed
Ieder jaar hetzelfde, blijft leuk (Hoewel ik stiekem aankomend jaar eens bij mij thuis Oud & Nieuw wil vieren, in een nieuw huis en een nieuwe straat; weer eens iets anders..)
Oud 04-01-2008, 20:55
Verwijderd
Ik ben eerst met vrienden uit eten gegaan, daarna met vrienden (deels dezelfde, deels anderen) feest gevierd bij iemand thuis en daarna met een vriendin naar de irish pub gegaan.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten