Hoi allemaal,
Ik ben bijna 23 maar voel me weer even een onzekere puber van 15 (no offence

).. Na een relatie van ruim 6 jaar ben ik nu bijna 2 maanden single. Ik had zelf niet gepland dat het zo zou lopen, maar nu vind ik dus iemand leuk. Heel erg leuk. Zo leuk zelfs dat het me niets kon schelen dat hij een vriendin had toen hij me na het stappen zoende. Nu heeft zij het afgelopen zondag uit gemaakt. De precieze reden weet ik niet, maar ze was niet gelukkig in de relatie. Die 'relatie' heeft maar een maandje of wat geduurd, maar hij was er best kapot van. Ik voel met hem mee, zie hem natuurlijk niet graag verdrietig. Maar nu weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Ik wil het liefst bij hem zijn, maar misschien heeft hij daar nu helemaal geen behoefte aan. Is ruimte en rust geven dan toch de oplossing? Ik ben zo bang dat wanneer ik hem nu met rust laat, hij het idee krijgt dat ik niet geïnteresseerd meer ben. Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat ik hem leuk vond, dat durfde ik niet. Ik weet daarom ook niet of het wederzijds is. Hij heeft me enkel eens gezegd dat hij me een lekker ding vindt en fijn om mee om te gaan...
Goede raad please...