Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1. Een gezin waar er liefde en respect aanwezig is. De gezinsamenstelling is voor mij geen criteria om iets 'normaal' of 'abnormaal' te benoemen. Ideaal is een moeder, een vader en een of meer kinderen, maar dat is niet noodzakelijk voor een goed opvoeding.
2. ja, dat de ouders niet de biologische ouders zijn, maakt voor mij geen verschil. 3. In het begin zal dit een moeilijke situatie zijn, maar wanneer de ouders in het begin goed worden begeleid zullen ze het uiteindelijk alleen kunnen. Zo leren ze bevoorbeeld om de deur zachtjes toe te doen... En er bestaan toch technieken om te merken dat het kindje aan het wenen is. Eventueel kan gezinsbegeleiding wel nuttig zijn. |
![]() |
|
Vraag 1. Wat versta jij onder een normaal gezin?
Getrouwde en samenwonende ouders met gelukkige kinderen. Een modaal inkomen, af en toe meningsverschillen (zijn normaal als ze uitgepraat worden), 's avonds en in 't weekend tijd met elkaar doorbrengen en de kinderen horen zich enigszins fatsoenlijk te gedragen en respect te tonen (aan iedereen, maar vooral aan hun ouders). Vraag 2. Een gezin met een geadopteerd kindje, is dat ook een normaal gezin? Uiteraard. Vraag 3. Een horend kindje met dove ouders, hoe denk je daarover? Ik denk dat de ouders eerder met hun doofheid zouden zitten dan 't kind, die is ermee opgegroeid en houdt van z'n ouders zoals ze zijn.
|
1. een normaal gezin bestaat niet,
2. nee, gezien het niet bestaat naar mijn mening ![]() 3. Ja moet kunnen. Er zullen zaken soms praktisch lastig zijn, vooral op het moment dat het kindje nog een baby is, maar daar kan begeleiding voor komen. Vaak zijn daar wel oplossingen voor.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Vraag het hier! Tar Anárion | 138 | 26-08-2018 16:44 | |
Seksualiteit |
help me aub.. oszied | 3 | 06-03-2015 07:30 | |
Vrije tijd |
Help mij met afstuderen en win 150 euro met jouw mening over campings! Afstudeerder2 | 1 | 22-03-2013 11:49 | |
Liefde & Relatie |
Help... ik heb een probleem music-boy | 6 | 25-05-2012 21:37 | |
Studeren |
Help mij aub met afstuderen! BlupBlopBliep | 0 | 14-08-2011 10:01 | |
Liefde & Relatie |
Help mij advies nodig!!! smxz86 | 8 | 14-11-2009 10:42 |