Oud 02-01-2008, 20:12
Isnogood
Isnogood is offline
Ik heb me dus begin december ingeschreven voor Geneeskunde via studielink, zo vroeg omdat ik mee wil doen aan de decentrale selectie op de EUR. Na een paar dagen kreeg ik bericht van studielink/IB-groep dat mijn gegevens waren gecontroleerd etc, vooropleiding en verzoek goedgekeurd enzo. Alleen nu staat er nog steeds het volgende: "Status: Wacht op decentrale selectie" en "Studielink heeft het verzoek nog niet verstuurd aan de onderwijsinstelling". Nou begin ik dus sterk te denken dat de EUR niet weet dat ik me heb aangemeld, en het moest voor 15 januari. De EUR heb ik ook al gemaid maar ik krijg geen enkele reactie. Moet ik nou gaan bellen of is het zo goed?

Groetjes..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2008, 21:20
indigo
indigo is offline
Even bellen naar de IB-groep?
Oud 02-01-2008, 21:34
Verwijderd
Bij mij staat er ook "Wacht op decentrale selectie" met niks erachter. Eronder staat inderdaad ook "! Studielink heeft het verzoek nog niet verstuurd aan de onderwijsinstelling" maar dat is zeg maar meer de legenda.. hij is pas echt 'niet verstuurd' als het uitroepteken voor/achter "Wacht op decentrale selectie" staat.. staat dat er? of staat het er gewoon onder?

Edit: Ow, nu ik het lees is het een vaag verhaal, even plaatje erbij:

Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 23:52
Isnogood
Isnogood is offline
Citaat:
Bij mij staat er ook "Wacht op decentrale selectie" met niks erachter. Eronder staat inderdaad ook "! Studielink heeft het verzoek nog niet verstuurd aan de onderwijsinstelling" maar dat is zeg maar meer de legenda.. hij is pas echt 'niet verstuurd' als het uitroepteken voor/achter "Wacht op decentrale selectie" staat.. staat dat er? of staat het er gewoon onder?

Edit: Ow, nu ik het lees is het een vaag verhaal, even plaatje erbij:

[afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 19:03
ecrivaine
ecrivaine is offline
Bij deze mijn steunbetuiging aan de nieuwe studielinkslachtoffers. Veel bellen en het komt vanzelf goed. Troost is dat iedereen problemen heeft met inschrijven en over het algemeen loopt het wel los. Maar toch wel achteraan blijven gaan.

Ik kreeg laatst opeens nog 70 identieke emailtjes van ze dat mijn profiel N&T was geverifieerd. Bravo, een half jaar na dato

Edit: ik zou uit die beschrijving opmaken dat je in principe bent aangemeld voor de decentrale selectie
Oud 03-01-2008, 21:18
Ieke
Ieke is offline
Bellen, ze zijn niet zo snel met bepaalde dingen. Studielink is een ramp (Ik studeer aan de EUR en moest me van de zomer herinschrijven via studielink. Niet echt fijn, veel mensen hadden problemen) en dit moet gewoon niet mis gaan. Bellen is altijd het beste als je iets wil weten, mailen gaat meestal minder goed.
Oud 07-01-2008, 23:20
Lyne
Lyne is offline
Dat 'wachten op decentrale selectie' betekent toch gewoon dat ze nog gaan loten.. maar dat ze dat nog niet hebben gedaan?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Dat 'wachten op decentrale selectie' betekent toch gewoon dat ze nog gaan loten.. maar dat ze dat nog niet hebben gedaan?
Nee, decentrale selectie is niet de loting he.. die komt erna. 'Wachten op decentrale selectie' is dat ze wachten tot de deadline (15 jan.) en je dan het informatiepakket opsturen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 01:19
Isnogood
Isnogood is offline
Ik zie net in mijn mailbox dat ik een mailtje gemist heb van de EUR op 7 januari dat ik al aangemeld sta voor Geneeskunde ..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten