Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.famethemusical.com
Daar heb je misschien iets aan. Als je bij Google fame+musical+verhaal intypt krijg je ook van alles: http://www.google.com/search?sourcei...ical%2Bverhaal Succes alvast! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi,
Nou dat ene liedje waar ik het al over had. Die wordt alleen door een vrouw gezongen. Ik heb ff het programmaboekje erbij gepakt voor de liedjes: Lied 1.openingssequentie -Ensemble 2 De magie van het theater- Nick 3 Lentesonate instrumentaal-dansstudenten,Ms. Bell 4 Het leven is hard- Joe, ensemble 5 muziekles instrumental- Mr. Seinkoph, muziekstudenten 6 Tyrone's rap -tyrone, meiden [hij heeft een heel grappige rol] 7 een liefdesscene -serena [dit is dat mooie liedje, nou ja eigenlijk zijn de meeste dat..] 8 kijk naar haar- caren, ensemble 9 geef ons de morgen- David en carmen 10 docenten duet -Ms. Sherman, Ms Bell 11 werk hard -ensemble 12 magie van het theater-nick,serena,ensemble 13 Mabels gebed-mabel 14 denk aan meryl streep-serena 15 geef ons de morgen instrumentaal-david 16 dansen op het asfalt-tyrone, ensemble 17 zijn dit mijn kinderen-ms. sherman 18 pas de deux instrumentaal- priscilla [zij was gelof ik iemand die d8 dat ze vet goed was] 19 In LA- Carmen [zij raakt aan de drugs en gaat hier dood 20 feestmuziek instrum.-ensemble 21 een liefdesscene 2 -nick en serena 22 geef ons de morgen-david ensemble ik hoop dat je zo wat wijzer wordt. je ziet er zijn vel verschillende rollen. de dansen weet ik niet meer precies maar dat zal best moeilijk zijn liefs marleen |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|