Oud 21-03-2002, 19:45
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Dag mensen.

Wij gaan met onze musicalgroep de musical Fame uitvoeren. Over 2 weken komt pas de regisseur met alle info maar ik kan niet wachten en wil heeeeeeel graag weten waar Fame overgaat. Ik heb t al een paar mensen gevraagd maar die zeiden alleen. o het gaat over dansers, danschool blabla. Daar neem ik geen genoegen mee. Nu kan ik op internet ook niks vinden. Wie heeft een link of heeft de musical gezien en wat vonden jullie ervan? En...zitten er veel solo's in.....

xxx
Oud 21-03-2002, 20:09
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
www.famethemusical.com

Daar heb je misschien iets aan. Als je bij Google fame+musical+verhaal intypt krijg je ook van alles: http://www.google.com/search?sourcei...ical%2Bverhaal

Succes alvast!
Oud 22-03-2002, 17:50
Verwijderd
Hoi hoi,

Fame is echt geweldig!! De grote lijn is natuurlijk wel dat het over een dansschool gaat. Je ziet mensen er van dromen om het helemaal te gaan maken, alleen dat valt erg tegen. Het is niet zoals ze zich hadden voorgesteld en het is heel zwaar. Zo gaat 1 iemand aan de drugs. Zij sterft later ook,en een liefde: het nummer dat daar bij hoort is echt zooooo mooi. Ze gaan met elkaar om als broer en zus, maar ze worden verliefd op elkaar, en zo gebeuren er nog wel wat meer dingetjes. Als je meer wil weten mail je maar.
Heel veel suc6 alvast!!

Liefs Marleen

*Wij Dansen Hier Dagelijks Niet Op Taxi's*
Oud 22-03-2002, 18:35
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
marleentje schreef:
Hoi hoi,

Fame is echt geweldig!! De grote lijn is natuurlijk wel dat het over een dansschool gaat. Je ziet mensen er van dromen om het helemaal te gaan maken, alleen dat valt erg tegen. Het is niet zoals ze zich hadden voorgesteld en het is heel zwaar. Zo gaat 1 iemand aan de drugs. Zij sterft later ook,en een liefde: het nummer dat daar bij hoort is echt zooooo mooi. Ze gaan met elkaar om als broer en zus, maar ze worden verliefd op elkaar, en zo gebeuren er nog wel wat meer dingetjes. Als je meer wil weten mail je maar.
Heel veel suc6 alvast!!

Liefs Marleen

*Wij Dansen Hier Dagelijks Niet Op Taxi's*
yes ik wil graag weten of er een mooie nummer in zit die door een vrouw gezongen word, of door een man en vrouw, dus tweestemmig. En of de dansen errug moeilijk zijn......omdat tja ik moet het natuurlijk wel onder de knie zien te krijgen he
Oud 24-03-2002, 11:09
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
*Heeft de musical gezien*
Oud 24-03-2002, 15:31
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
crazy_ ella schreef:
*Heeft de musical gezien*

ja uh........en? wat info please...
Oud 24-03-2002, 18:28
Verwijderd
Hoi,

Nou dat ene liedje waar ik het al over had. Die wordt alleen door een vrouw gezongen.
Ik heb ff het programmaboekje erbij gepakt voor de liedjes:

Lied 1.openingssequentie -Ensemble
2 De magie van het theater- Nick
3 Lentesonate instrumentaal-dansstudenten,Ms. Bell
4 Het leven is hard- Joe, ensemble
5 muziekles instrumental- Mr. Seinkoph, muziekstudenten
6 Tyrone's rap -tyrone, meiden [hij heeft een heel grappige rol]
7 een liefdesscene -serena [dit is dat mooie liedje, nou ja eigenlijk zijn de meeste dat..]
8 kijk naar haar- caren, ensemble
9 geef ons de morgen- David en carmen
10 docenten duet -Ms. Sherman, Ms Bell
11 werk hard -ensemble
12 magie van het theater-nick,serena,ensemble
13 Mabels gebed-mabel
14 denk aan meryl streep-serena
15 geef ons de morgen instrumentaal-david
16 dansen op het asfalt-tyrone, ensemble
17 zijn dit mijn kinderen-ms. sherman
18 pas de deux instrumentaal- priscilla [zij was gelof ik iemand die d8 dat ze vet goed was]
19 In LA- Carmen [zij raakt aan de drugs en gaat hier dood
20 feestmuziek instrum.-ensemble
21 een liefdesscene 2 -nick en serena
22 geef ons de morgen-david ensemble

ik hoop dat je zo wat wijzer wordt. je ziet er zijn vel verschillende rollen. de dansen weet ik niet meer precies maar dat zal best moeilijk zijn

liefs marleen

Oud 28-03-2002, 16:41
scala
scala is offline
hele gave musical helaas voor mij en in dit geval voor jou zeker, is er geen cd van. Althans geen nederlandse versie:/ er is in de free record shop wel een engelse versie, maar dat is wel een oude en weinig nr's.
Oud 02-04-2002, 18:22
heavinly
heavinly is offline
De filmversie komt vanavond (dinsdag) om 23:00u op Net5.. misschien heb je er wat aan
Oud 04-04-2002, 15:49
scala
scala is offline
kheb et niet gezien, maar wel dat programma er voor, erg leuk
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten