![]() |
|
![]() |
Misschien een leuk idee voor sommigen onder jullie? Ik heb het zelf vroeger ook gedaan, vakantiewerk in Frankrijk. Zo ben je in de zomermaanden ook nog met je talen bezig. Ik heb destijds via Double-A gewerkt een gezellige, kleine organisatie in Delft die je helpt om een leuke camping te vinden in Frankrijk tijdens de zomer maanden! Je kan je Frans weer bijschafen, sport en spel doen op de camping en kinderen (maar ook ouderen) vermaken! Super leuk werk!
Ik heb voor het gemak even een stukje van marktplaats geknipt: Heb jij altijd al in Zuid-Frankrijk op een camping willen werken? Mensen vermaken onder de zon, de Franse taal weer bijschafen en nog geld verdienen ook! Ben jij enthousiast en een echte organisator? Dan biedt Double-A jou een fantastische uitdaging. Voor de zomermaanden is Double-A op zoek naar animateurs, animatrices en receptionisten voor diverse Franse campings. We werken samen met grote en kleine campings. Aan de kust en in de bergen. Voor ieder wat wils. Belangrijk is dat je min. 18 jaar bent in de zomer, een basiskennis (of meer) hebt van de Franse taal, en dat je beschikbaar bent in juli en augustus. Wij bieden je een goede voorbereiding op de zomer met onder meer ons fantastische trainingsweekend. Ook zijn we in de zomer in Frankrijk aanwezig door onze regiocoördinatoren. Je wordt deel van Double-A en je bent dus niet alleen in Frankrijk! Interesse? Kijk snel op www.doublea.nl en meldt je aan! En kom op gesprek bij ons in Delft. Misschien sta jij deze zomer wel op een Franse camping. Au revoir! Double-A www.doublea.nl info@doublea.nl Misschien een leuk idee voor aanstaande zomer? Ik vond het in ieder geval leuker dan een 'zuipvakantie' aan de Spaanse costa.... Het is een ervaring waar je veel van leert en die uiteindelijk goed op je CV staat! |
Advertentie | |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Zomer doorbrengen (18jarige) powmaster | 4 | 04-06-2015 22:42 | |
Lifestyle |
Werken in Frankrijk Eliza_XXX | 9 | 07-08-2013 18:05 | |
Werk, Geld & Recht |
Vakantiewerk in frankrijk danielclement92 | 1 | 17-02-2012 01:48 | |
Werk, Geld & Recht |
tips voor vinden baan in het buitenland? sabas | 3 | 30-03-2007 22:15 | |
Werk, Geld & Recht |
jaar werken in het buitenland -> hoe zit dat met de IB groep? biep | 7 | 25-06-2004 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Help! Probleem ivm ex in Frankrijk en nieuwe vriendin. :P | 10 | 07-12-2003 21:28 |