Oud 20-03-2008, 20:13
Mir89
Mir89 is offline
Hallo,

ik zit nu de in havo 4, ik moet dus nog een jaar maar ben toch al aan het rondkijken om een eventuele misstap te voorkomen.
Mijn plan was eerst om informatica te gaan studeren maar toen zag ik dus de studie TMA en de uitdaging van deze studie leek mij velen malen groter vandaar mijn keuze hiervoor.

Maar, ik doe het nieuwe havo profiel NG ik heb dus geen economie.
Is economie heel erg noodzakelijk? De laatste keer dat ik economie kreeg was in de 3e vmbo onderhand bijna 3 jaar geleden. Ik las op de hva site dat het mogelijk is een zogenaamde "bijspijker" cursus te volgen voor als je geen economie gedaan hebt maar wel graag de studie wil doen, heeft iemand hier ervaring mee?

En hoe ligt de studie bij de nederlanders, want ik ben dus een blondje zal ik erg opvallen omdat er alleen maar aziaten rondlopen of valt het wel mee.
Wat zijn trouwens de ervaringen met de opleiding tot nu toe, is het zwaar wel te doen of simpel? En dan nu voor mij de belangrijkste vraag hoe zit het met de wiskunde ?

Oja ik doel op de studie in Amsterdam lekker dichtbij voor mij .

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2008, 22:02
Verwijderd
Het is voor zover ik weet wel echt een economische opleiding. Daarnaast zal je echt niet de enige blonde hollander zijn hoor

Ga trouwens eens naar een open dag, kan je al deze vragen stellen en sfeer proeven.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 00:09
Nighthawq
Nighthawq is offline
Doe het een jaar en ga dan wat academisch doen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 20:12
MalibuPure
MalibuPure is offline
Op 12 april is er een opendag in A'dam ga er zeker heen, ben ook in Rotterdam geweest maar is 2 uur met de trein.

Zijn er mensen die iets meer kunnen vertellen over de opleiding in A'dam? Hoe zit het met de verhouding taal en economie? Hoe zwaar is de studiebelasting?

Mailen naar de studieadviseur daar word ik niet echt veel wijzer van. Die verwijst weer naar die en die blablabla. Ik heb ook geen ecomonie in mijn vakkenpakket dus zal er zeker naar vragen.

Voor de studie in Rotterdam kun je de studiegids downloaden geef je een redelijk goed beeld van de studie. Maar het zou fijn zijn als iemand die de studie zelf volgt er meer over vertelt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten