Oud 24-07-2002, 09:44
ashley17
ashley17 is offline
ik heb zaterdag mijn laatste pil genomen en normaal wordt je na drie dagen zeker ongesteld? Ik slik twee maand de pil maar de eerste maand heb ik echt een hele maand gebloed! Ik heb het 4x met een condoom gedaan dus zwanger kan ik niet zijn toch? maar aan wat ligt het dan? Zijn er mensen die het zelfde voorhebben of hebben gehad?

knuffels ashley
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 09:55
Verwijderd
Het klinkt alsof je lichaam nog niet echt ingesteld is op de pil, ook omdat je eerst de hele maand ongesteld was enzo bedoel ik.
Toen ik de pil slikte, nam ik m'n laatste pil op dinsdag en werd ik zondag ongesteld. 5 dagen dus. Het kan bij iedereen verschillend zijn, en ik denk dat het bij jou nog gewoon wat onregelmatig is.
Als je het steeds met een condoom hebt gedaan, lijkt me niet dat je zwanger bent. Wil je t zeker weten dan zou ik zo snel mogelijk een zwangerschapstest doen...dan ben je tenminste van die stress af
En als het dan nóg heel lang duurt voor je ongesteld wordt, of je blijft dat soort dingen houden kun je misschien het beste naar de dokter gaan voor een andere pil.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:24
Hellup
Hellup is offline
als je eerst de hele maand ongesteld was, kan je lichaam er niet aan toe zijn om nog een keer die rotzooi mee te maken. je hb-gehalte(ijzer in je bloed) daalt als je ongesteld bent en als je hb-gehalte (door die hele maand ongesteld zijn) te laag is, slaat je lichaam een hele maand (of een paar weken uitstel) over!
mooi meegenomen toch? slik de pil gewoon nog een maand en als je dan wéér niet ongesteld wordt, kun je altijd nog actie ondernemen(tis trouwes nooit slegt om naar de dokter te gaan voor vragen)
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 09:50
ashley17
ashley17 is offline
merci, ik ben ondertussen ongesteld geworden maar toch merci dat jullie hierop reageerden.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten