Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, om het ding in compatibiliteitsmodus voor Win9x te draaien moet je hetzelfde doen als in de eerste post die ik hier maakte en dan bij het besturingssysteem "Windows 98 Second Edition" (of iets dergelijks) selecteren. Windows 2000 wil soms ook nog wel werken met dat soort oude spellen.
|
![]() |
|
Ik ben de link ff kwijt, omdat mijn internet ermee kapte, maar je moet op Google zoeken op Grand Prix Manager 2 patch v1.02. Als je de update gedownload hebt , installeer je de game.Unzip de update. Dan moet je de GPM2 van de update in je C-schrijf over de originele GPM2 plakken, Compatibiliteit op 640x480, 256 kleuren en systeem op 98/ME. Als je hem nu opstart doet hij het.
|
Je kan alle 256 en vga, tandy, ega spellen nog spelen met een dosbox emulator. grandprix, blues brothers, lucas arts adventure games, prince, prince2 (klassiekers!)
Jullie weten het vast nog wel DOS was een echt goed platform voor leuke arcade spelletjes. In iedergeval kan dosbox alle bovengenoemde spellen draaien op een 98se, xp, vista besturingssysteem. Wel even een front-end downloaden (in combinatie met Dosbox) www.dosbox.com D-fend zou ik er ook bij downloaden. om gemakkelijk je spellen te kunnen starten. Als je hulp nodig hebt vraag het maar. Ik help graag. Groeten! Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 21:07. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|