Advertentie | |
|
![]() |
|
Fouten in je ntdll.dll kan je krijgen als je hardeschijf beschadigd is of dat een aantal stuurpprogramma's (drivers) niet goed werken (bron: instant-registry-fixes.org)
||
Citaat:
Dat klinkt niet goed... ![]() Is er een manier dat ik dit zelf zou kunnen proberen op te lossen? ![]()
|
Daar heb je scanprogramma's voor.
Een bonteverzameling waarmee je alles kan testen staan op de UBCD-cd (zipje uitpakken, als een image branden, computer opstarten met de cd en dan een van de programma's testen). Als je dan toch ubcd gebruikt, gooi er dan ook een geheugentest er tegenaan met memtest of windows memory diagnostic. Jouw probleem kan aan meerdere dingen liggen, dus een hoe meer informatie hoe beter. Draaien de ventilators? Komen er nog vreemde geluiden uit je kast? wat zegt je buurtnerd?
||
Citaat:
Als ik nu mijn computer probeer te scannen (wat toch wel een uurtje duurt minstens) sluit hij zichzelf ook af dus kan een scan zich niet voltooien.... Heeft het misschien zin om op te starten met de orginele windows cd? en op die manier dingen te repareren? of zou ik gewoon windows opnieuw erop moeten zetten? De link naar UBCD werkt niet?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 deel 2 Verwijderd | 500 | 24-05-2011 18:33 | |
Software & Hardware |
mijn computer sluit zichzelf steeds af en start zichzelf dan weer op RammsteinRulez | 1 | 27-11-2007 17:59 | |
Software & Hardware |
Zooi problemen met nieuwe pc. robbzooi | 9 | 26-08-2006 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
2 columns uit de oude doos Shitonya | 21 | 30-04-2004 00:17 | |
Software & Hardware |
[virus?] Windows Componenten sluiten af Flshman | 2 | 29-01-2004 16:43 | |
Software & Hardware |
Computer... Bijna m'n zegelboekje voor Spontane Reboot vol... Lees... En huiver :). S | 24 | 28-02-2002 19:49 |