Oud 25-03-2012, 01:45
hafctom
hafctom is offline
hee luitjes...
was ik weer eens.
ik heb woensdag een date met een meisje, we gaan samen uit eten en wil een bosje rozen of iets dergelijks meenemen voor haar maar is dit nu te oubollig of juist niet?
wat is jullie mening?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2012, 07:56
EZBlade
EZBlade is offline
Eerste date? Ik zou het té vinden.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 08:06
Zeppelin
Zeppelin is offline
Niet oubollig maar een beetje knullig vind ik het. Als het de eerste date wordt en je kent haar verder niet zou ik het niet doen. Ik zou mij daar erg ongemakkelijk bij voelen, ik zou vinden dat je erg hard van stapel loopt. Ik vind ook dat het bepaalde verwachtingen schept : een eerste date is een kennismaking en daar hoort niet teveel poespas bij. Beide partijen besluiten na afloop of het leuk genoeg was (maar eigenlijk bepaal je dat al in de eerste paar seconde).
Als je al meerdere dates hebt gehad en jullie zijn hoteldebotel kan het wel vind ik maar dan zou ik niet met een bosje rozen aan komen zetten maar er op subtiele wijze achter proberen te komen wat haar favoriete bloemen zijn.
Op een eerste date zou ik het wel leuk vinden om een 'grapje' te krijgen. Een heel bescheiden, klein cadeautje wat slaat op een terugkerend thema waar jullie het over hebben gehad. Maar zoiets moet je maar net treffen.
Oud 25-03-2012, 08:08
marijke 1992
marijke 1992 is offline
Citaat:
Eerste date? Ik zou het té vinden.
Eens.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 08:25
hookee
hookee is offline
Uit praktisch oogpunt ook niet; ze zal tijdens de hele date met dat bosje op tafel moet zitten en als jullie daarna nog wat willen rondlopen zal ze als "bruid" met dat bosje in haar hand moeten rondlopen.
Als ze je uitnodigt bij haar thuis, zou 't kunnen, voor haar moeder (en eventueel een enkel roosje voor je vriendin)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 08:33
Verwijderd
Niet oubollig, wel lastig (zoals hokee zei, zit ze daar de hele avond met die bloemen) en bij een eerste date ook wanhopig, zeker rode rozen, als symbool van eeuwige liefde terwijl er nog niets zeker is. Als ze je voor de volgende date bij haar thuis uitnodigt is een bosje bloemen wel attent, maar als je pas net date zou ik dan gewoon voor seizoensbloemen gaan, nu dud tulpen of narcissen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 16:31
hafctom
hafctom is offline
nou eerste date is het niet echt. ken der al 9 maand ofzo en eerst waren we gewoon vrienden doordat we collega's waren en een relatie op de werkvloer was een don't maar nu ben ik daar weg.En ik haal der thuis op
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 16:45
Verwijderd
Dan zou het wel kunnen op zich. Kan ze die bloemen even in een vaas doen en dan gaan jullie lekker uit eten.

Persoonlijk vind ik het een beetje cliché, man met een bosje rode bloemen voor de deur. Ik zou het zelf niet doen, maar als jij je er goed bij voelt, waarom niet man. Maak je niet teveel druk over hoe je over komt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 17:29
Qimm
Qimm is offline
doe een lekkere frisse bos voorjaarsbloemen, minstens net zo mooi (zo niet mooier) en veel minder beladen
Oud 25-03-2012, 17:35
Verwijderd
Citaat:
doe een lekkere frisse bos voorjaarsbloemen, minstens net zo mooi (zo niet mooier) en veel minder beladen
Inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 19:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Niet oubollig, maar:

Citaat:
knullig
Citaat:
wanhopig
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 21:01
Verwijderd
Citaat:
nou eerste date is het niet echt. ken der al 9 maand ofzo en eerst waren we gewoon vrienden doordat we collega's waren en een relatie op de werkvloer was een don't maar nu ben ik daar weg.En ik haal der thuis op
dus eerst waren jullie gewoon vrienden, en nu gaan jullie daten. Dan is het wel de eerste date he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten