Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Shauuuuun! <33333333333
Ik ben niet zo zombie-proof, want ik heb een kamer met ramen aan 3 kanten. ![]() Maar ik heb veel dingen om mee te slaan en als er geen andere oplossing is klim ik gewoon in m'n bed want die is superhoog en zombies kunnen niet klimmen. Heeft iemand trouwens de serie Dead Set gekeken? Werd iets van 2 weken geleden uitgezonden op E4 en gaat over Zombies die het Big Brother huis aanvallen. Zelfs Davina McCall doet mee als zichzelf en word ook een zombie. Heel cool. Het enige jammere is dat de zombies in die serie erg snel zijn en er geen ontkomen aan is. Simon Pegg heeft er wat over geschreven: http://www.guardian.co.uk/media/2008...-pegg-dead-set Btw, je kan een heel cool filmpje kijken van Dead Set op www.unseenscreen.com Vergeet niet je naam in te vullen!
|
Verwijderd
|
Mijn huis is niet zo zombieproof, want randstad en het is een buurt met veel flats, dus ook heel veel mensen. Ik woon wel op de derde verdieping en hieronder is een soort verhoginkje met garages, dus de zombies kunnen in elk geval niet omhoog klimmen via de balkons. Als het behendige zombies zijn, dan. En ik kan wel naar beneden springen in geval van nood, de kans is best groot dat ik goed terechtkom want zo hoog is het nou ook weer niet en ik weet ongeveer hoe je moet vallen/springen van redelijke hoogtes. Oja, er ligt hier ook een lang stuk touw, dus daarmee kan ik ook vrij makkelijk naar beneden klimmen. Yes.
In principe zou ik het wel een paar dagen thuis kunnen uithouden, als het zou moeten, want ik heb een voedselstash met eten a la crackers en cup a soup en meergranenrijst voor als ik geen zin heb om boodschappen te doen. En ik heb ook allemaal vitaminesupplementen, dat is ook wel handig bij een zombieattack, want dan heb je natuurlijk geen tijd om aan je vitamine C-gehalte te denken. Drinken wordt trouwens wel problematisch, want ik drink zo'n beetje alleen water. Dus zou ik eerst alle items waar water in kan vullen met water, voor het allemaal afgesloten wordt. En alle lege flesjes die een dop hebben bij elkaar hosselen, zodat ik ook water kan meenemen naar iets anders. Hm. Een gasstelletje heb ik ook niet, dus als de gasleidingen het niet meer doen ben ik pwned. Maar ik heb in elk geval wel vuur bij me, want er liggen hier lucifers en honderd aanstekers. Een wapenstash heb ik trouwens niet, behalve standaard dingen a la een broodmes. Maar goed, hoe ging dat? Everything is a weapon, amirite. Stel er was een zombieattack dan zou ik waarschijnlijk wel een van de eersten zijn die het wist, want ik hang toch de hele tijd rond op het internet en op het internet kom je dingen sneller te weten dan via traditionele nieuwsmedia a la kranten en televisie. Dus dan zou ik denk ik gauw een stel mensen die in de buurt wonen bellen en dan zouden we een winkelcentrum raiden voor een voedselvoorraad. En dan juist niet die bij mij in de buurt, maar het winkelcentrum een eindje verderop, want daar zit een sportwinkel waar je nuttige dingen a la warme kledij waar je in kan rondrennen en survivalrotzooi kunt halen. Zombieattack. ![]() |
![]() |
|
Het briljante van de ZSG is dat de schrijver echt aan alles gedacht heeft. Hij beschrijft de dingen met zoveel "inzicht" dat je bijna zou gaan denken dat hij het echt heeft meegemaakt
![]()
|
De voorraadkast zit hier zo vol dat we het makkelijk een maand uit kunnen houden met 4 man. Ook genoeg hout aanwezig om alle ramen mee te barricaderen en genoeg spul om mee te slaan (honkbalknuppel, breekijzer). Na die maand wordt het echter lastig
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|