Oke, misschien een beetje voorbarig maarrrr ik heb er een goed gevoel over dat we nou eindelijk een beetje lente/zomer weer gaan krijgen, en dus wordt het eindelijk terrasjes weer!
Ga je in de zomer vaak op een terrasje zitten? Bestel je dan meestal een ijskoud biertje of geniet je meer van een glas vers sap met een broodje gezond? Bitterballen garnituur of liever een mixje olijven/tapenades met wat brood er bij?
En met wat voor functie ga je op een terrasje zitten, omdat je even moet uitpuffen van het winkelen, of zoek je een terrasje gewoon op voor de gezelligheid of ben je wel een echte hardcore aappies kijker?
Ik ga vaak op een terrasje zitten na/tijdens het winkelen om "bij te komen" en dan bestel ik meestal een rose of sap, ligt een beetje aan het weer en aan het tijdstip. Altijd lekker met olijfjes/brood er bij

en als ik nog niet geluncht heb vind ik een zomers belegd broodje ook wel lekker. Bier drink ik eigenlijk nooit dus ook niet op terras en bitterballen zijn ook niet aan mij besteed. Ik vind het altijd leuk om even bij kleppen met vriendinnen/vrienden of met mn vriendje en dat is altijd erg leuk om in het zonnetje met wat drinken te doen dus ik ben wel een terras fan

.