| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Chocolademelk is Maar over de meelezers, wat is dat toch op dop? Het is alsof er een collectieve writersblock heerst ![]() Zou er niet beter een antiwritersblocktopic komen, met tips om writerblocks tegen te gaan?
|
|
||
|
Citaat:
.
|
||
|
|
|
|
Porcelain: dat ben ik inderdaad ja. Mijn haar is donkerbruin, maar kan nogal licht lijken door het zonlicht. Dankjewel jullie allemaal.
Wat een schattige foto, Fayelinde, en wat kijk je charmant, Muut. ![]() Oh en trouwens, Porcelain: wat een gave naam voor dit topic!
|
|
|
|
Ave: Gefeliciteerd met je forumbaasschap
![]() Porcelain: Gave titel Iedereen: Leuke foto's Ik zal kijken of ik ook een keer ergens een foto vandaan kan halen...
| Advertentie |
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Een minder emotionele larpfoto:
![]() Links natuurlijk. En hoewel je ze niet echt ziet, maar de wikkelbroek en de groene tuniek zijn zelfgemaakt evenals de bruine tas. En ik draag een zwaard en 2 dolken (1 dolk aan mijn rechterzij, 1 op mijn rug en mijn zwaard links) en ik ben in gevechtskleuren .Dit was op een training. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|