Oud 18-04-2008, 15:48
Lolita
Lolita is offline
Ik draag zomers binnenshuis wel eens een hoofddoek, gewoon omdat ik dat lekker vind zitten, omdat het verkoelend werkt en eigenlijk vind ik het ook wel mooi staan. Ik gebruik dan een sarong en knoop die zo dat mijn hals bloot blijft, dus het is niet zo dat ik hem echt draag als een traditionele hoofddoek.

Maar ja ik doe dit dus alleen binnenshuis, omdat ik toch niet zoveel trek heb in reacties uit mijn omgeving. Ergens is dat natuurlijk onzin, ik bedoel je moet kunnen dragen wat je mooi vind en waar je je prettig bij voelt, maar geldt dit ook voor een hoofddoek?
Vinden jullie het kunnen, een hoofddoek als mode-accessoire?
En zou je het zelf dragen of wat zou je ervan vinden als iemand uit jouw omgeving zo af en toe een doek om haar haren knoopt?
Oud 18-04-2008, 15:55
Verwijderd
Moet iedereen lekker zelf weten, ik ga iemand echt niet raar aan kijken als iemand een doekje op zn hoofd heeft. In deze tijden, waar zouden we ons druk over moeten maken als het met uiterlijke verschijningen te maken heeft. Verder knoop ik wel eens een sjaal rond mijn hoofd, om mijn pony uit mijn gezicht te houden, naast dat draag ik zelden een doekje op mijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 16:40
ragdoll
ragdoll is offline
een vriendin van me doet het wel eens en het kan me eigenlijk nooit zoveel schelen. net zoiets als decoratieve kruizen om je nek. persoonlijk vind ik het ontzettend lelijk maar als je gothic bent en je wilt dat graag, by all means. it's what's underneath that counts. en zo blabla
Oud 18-04-2008, 16:41
tuttebel
tuttebel is offline
ik draag zelf in de zomer vaak een sjaal/doek om mijn hoofd, maar niet zo dat al mijn haar eronder verdwijnt. gewoon omdat het lekker makkelijk is, tegen de hitte, en het ziet leuk uit. dus ja ik doe het wel eens, maar niet op die manier. als jij het erg vindt als onbekenden je voor moslim aanzien, dan zou ik het niet doen. maar dat is eigenlijk nogal onboeiend niet? en als je je daar zou druk over maakt doe je een lekker bloot topje aan, is die verwarring ook weg.
Oud 18-04-2008, 17:05
Verwijderd
Ja hoor prima, klassieke polka dot print er op en ik neem je mee naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 18:27
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ja hoor prima, klassieke polka dot print er op en ik neem je mee naar huis.
Zeker. Leuke jurkje er onder, pumps, zo'n mooie panty met naad aan de achterkant. Helemaal top. Paar tattoos er bij eventueel.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 15:07
*oma*
*oma* is offline
haha
Oud 21-04-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Zeker. Leuke jurkje er onder, pumps, zo'n mooie panty met naad aan de achterkant. Helemaal top. Paar tattoos er bij eventueel.
Lekker tattoos bij je hoofddoekje kiezen .
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 21:55
Magican
Magican is offline
Ik vind een hoofddoek als mode-accessoire ironisch.
Oud 21-04-2008, 22:30
EvilConduct
EvilConduct is offline
Nou, als je het op een Brigit Bardo manier (om maar even wat te noemen) draagt, kan het zeker mooi zijn. Zo een met polka dot bijvoorbeeld. En dan met een grote zonnebril er bij.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 10:16
Vice
Vice is offline
Tja, waarom ook niet. het kan best charmant staan.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten