Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zal overigens even een move van dit topic aanvragen. Lijkt me dat dit thuis hoort bij software e.d., niet bij exacte vakken
![]() @ JeroenJeroen: Het probleem met jouw aanpak, is dat de pagina nummers dan ook te zien zijn op de kaftpagina, de titelpagina, enzovoorts. En omdat je die pagina's niet genummerd wilt hebben moet je met aparte secties maken. |
![]() |
|
![]() |
Overigens, als je nu toch bezig bent met een mooi, strak vorm gegeven document: zeg me alsjeblieft dat je de inhoudsopgave automatisch aan laat maken door Word. Dat scheelt je een hoop werk en het is een stuk professioneler dan wanneer je de opgave met de hand in elkaar gaat zitten kloppen.
Zo niet, check dit -> http://www.kilala.nl/School/index.php?id=1050 |
![]() |
|
Ik ga hem verplaatsen naar S&M, want daar hoort hij eigenlijk thuis: dit gaat niet over het vak informatica, maar over het gebruik van Word, en dan niet om een cursus Word, maar echt praktisch een probleem in Word zonder verder wetenschappelijke inhoud (je thesis hopelijk wel natuurlijk, maar je vraag hier eigenlijk niet).
|
het lukt dus niet.
Ik zal het gewoon in aparte documenten moeten afdrukken. Als ik doe zoals uitgelegd, begint de nummering pas vanaf bv pg 4 op de eerste blz. Maar hij mag pas op de 4de pg met blz 1 beginnen nummeren. Dus Kaft blz 0 Blanco blad blz 0 Titelblad blz 0 Inhoudsopgave blz 0 Inleiding blz 1
|
![]() |
Whut?
Heb je wel precies gedaan wat ik heb verteld? Want je slaat nu dus een heleboel over. 1. Zet onderaan de inhoudsopgave-pagina een sectie break. 2. Ga naar de pagina met de inleiding en splits de footer van die van de vorige sectie. 3. Zet de pagina nummering in de footer van de inleiding-pagina. Je slaat 1 en 2 dus gewoon over nu. EDIT: Wacht... Geef me vijf minuten en ik maak'm voor je... Dan hoef je alleen jou tekst enzo over te kopiëren. |
![]() |
|
![]() |
Hiero. Heb je een leeg document dat is opgemaakt zoals jij het wilt:
* Kaftpagina, Blanco pagina, Titelpagina, Inhoudsopgave. Allen zonder paginanummer * Inleiding en de rest. Met paginannummer, beginnend bij 1. Hier te downloaden. Alsjeblieft en veel succes ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|