Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
daarom neem ik elke aflevering op, dan snap ik uiteindelijk alles nog ![]() *vind ut trouwens wel heel jammer dat Amber en Zandra weg zijn* Vooral Zandra ![]() Niet dat ze zo'n geweldige moeder zou zijn geweest, maar het leek me wel melig om Lex als vader te zien ![]() Komt er nu helaas niet van ![]() Niet dta ik ook maar enige sympathie op ga brengen voor Bray, want die kan ik echt niet uitstaan!!!! Bray werd in die ontploffing wel gered door Ryan, maar Amber en Zandra niet ![]() *doet Bray vervloeken ![]() Naja, Lex leeft gelukkig nog ![]() En Ebony ook, da's een cool wijffie ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en Bray....dies lekker ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het echt een stuk minder leuk nu, zonder Amber en Zandra.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() "I'd rather take a bath with a shark" ![]() ![]() ![]() Bray moet het enkel hebben van z'n koppie, de schijnheilige flikker ![]() Die werkt nog es wat mensen af..... Ebony, Trudy, Amber en nu issie al bezig bij dat Danni-wijf ![]() rare gast ![]() Als ik Amber was, had ik het niet eens meer goed gemaakt met hem.... ik had hem een flinke klap voor z'n bek gegeven en daarna had ik Ebony de afgrond in gegooid ![]() Maar goed dat dat niet is gebeurt, Ebony is ook wel cool ![]() ach, alles is beter dan dat stelletje Zoot-aanbidders....
||
Citaat:
![]() Maar ik ben het wel met je eens.... we missen wel wat zonder Amber en Zandra.... Bazige Amber en opgedofte Zandra, die vaak meer gaf om d'r uiterlijk dan de andere Tribe-leden ![]() *doet bidden voor Amber en Zandra*
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|