Oud 29-05-2008, 20:47
Verwijderd
Juist.... ik heb een nieuwe topic aangemaakt omdat anderen misschien moeilijk gaan doen omdat ik een dode topic weer tot leven heb gebracht...

Maar goed, ik heb dit niet zo vaak gehad. Maar de laatste 2 keer (in totaal maar 3 keer in m'n leven hoor) gebeurde er elke keer iets raars toen ik doorhad dat ik droomde.
Elke keer dat ik erachter kwam dat het een droom was, zag ik een flits en zat ik opeens op de achterbank van een auto. Ik schudde de bestuurder hard door elkaar en bleef maar in paniek schreeuwen dat het een droom is.
Daarna zag ik weer een flits en was ik weer in de droom, wetend dat ik eigenlijk op m'n bedje lag.

Ik was bij de laatste in een rare futuristische wereld met allemaal vliegende auto's e.d.
Toen ik dus erachter kwam dat ik droomde, vertelde ik al mijn klasgenoten enzo dat het een droom was, dat in de 'echte wereld' de auto's op de grond rijden enzo.
Het was best grappig, want ze maakten me allemaal belachelijk en lachten me uit.

Ik heb het echter niet kunnen beheersen. Ik weet niet meer wanneer ik wakker werd maar ik werd het gewoon opeens.

Mja blabla iemand iets te zeggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2008, 22:47
xxChange
xxChange is offline
Heb het ook wel eens, en je kunt je jezelf er ook in trainen. Kun je doen door bijvoorbeeld af en toe gewoon overdag na te denken: droom ik nu of is dit realiteit? Dit ga je dan herhalen in je droom ofzo (geen idee hoe het écht werkt) en realiseer je dus dat je droomt. Vervolgens kun je er ook controle over krijgen en doen wat je wilt maar dat moet je ook trainen. Ik was me er een keer bewust van dat ik droomde toen ik een nachtmerrie had, kon em niet veranderen ofzo maar toch een fijner idee als je weet dat je iig droomt
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 09:34
Verwijderd
Ik heb ook af en toe dat ik mn droom kan besturen, is bijna nooit het geval though.
1 keer in een nachtmerrie door gehad dat ik droomde, ik viel het figuur aan dat achter me aanzat, hij schoot me dood, maar ik ging niet dood. Daarna at ik een hele hoop mensen op en werd ik wakker, ik hou van dromen <3
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 12:25
Verwijderd
Ik kon het vroeger als klein kind toen ik vaak nachtmerries had. Hierna hielden de nachtmerries dus op, en nu ben ik het eigenlijk weer verleerd. Eigenlijk geen idee hoe ik het deed of hoe ik het weer zou kunnen leren...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 21:27
nbrt
nbrt is offline
ik heb wel vaak gehad dat ik een droom niet leuk vond, en realiseerde dat ik droomde en realiseerde dat ik gewoon wakker kon worden door me ogen open te doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten