Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder Memento.
||||
Citaat:
![]() Toch vind ik dat de films >1990; <2000 minder goed zijn dan >2000. (naar wat ik ervan heb gezien) Citaat:
Citaat:
Al gaan er onderhand zoveel films over geheugenverlies. -Memento -XII The Conspiracy -The Bourne identity/supremacy/ultimatum -The Stranger En vast nog wel meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder is het idd dikke onzin. Slechte kwaliteit? In de jaren 70 waren haarscherpe beelden ook mogelijk. Acteerwerk beter? Acteerwerk is van alle tijden. Er zijn films uit de jaren '70 waarin supersterk geacteerd wordt (ik noem maar even The Godfather), terwijl in bijv Disturbia maar matig geacteerd wordt. Wat dat betreft is releasejaar een slecht criterium. Maar idd, laten we het maar houden op je leeftijd. Pulp Fiction kwam uit toen je geboren werd, dan kan ik me enigszins voorstellen dat je dat heel oud vindt. Maar het ziet er niet echt gedateerd uit, hooguit een beetje 90s, maar die film zou prima passen in de hedendaagse cinema. Maar goed, over 5 jaar lach je om deze mening van je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De film 'Rear window' is natuurlijk wel bagger (vind ik). Dat is meer wat ik bedoel met films voor 2000. 1990-2000 wil ik best nog wel zien hoor, misschien is het jaartal dan inderdaad niet een erg goed criterium. Als iemand een film uit die jaren noemt zal ik er zeker ook wel even wat over opzoeken hoor. 2000 is een richtlijn. En ik word zeker nog wel ouder (en wijzer? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fight Club (1999) Reservoir Dogs (1992) Terminator 2 (1991) Rear Window is geen bagger, alhoewel ik persoonlijk ook niet zoveel met Hitchcock heb. Maar om dan Disturbia beter te vinden gaat te ver ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Jongen/Meisje met passie voor filmaken gezocht! gewoonanders007 | 1 | 27-06-2015 12:11 | |
ARTistiek |
Jongen/Meisje met passie voor film maken gezocht! gewoonanders007 | 7 | 23-05-2015 16:00 | |
Films, TV & Radio |
Jongen/Meisje met passie voor film maken gezocht! gewoonanders007 | 1 | 18-05-2015 20:20 | |
Films, TV & Radio |
[gezocht] films/series met religieuze figuren als popidolen Verwijderd | 7 | 14-05-2007 11:25 | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek een film Tsasil | 8 | 17-02-2005 19:18 | |
Films, TV & Radio |
films gezocht nenne | 5 | 09-01-2003 12:13 |