Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
en hier issie dan,
kep de oude tekendoos genome, die was hout kleur... kben er 2 keer met geel overheen gegaan... die tribal (int midde) heb ik zelf ontworpe en derop gespoote die andere wat zwartere tribals heb ik met stift getekend en GP staat voor Gustav P. (thats me ![]() naja... ik ga zo weer trg naar het grote ik ben stoned topic... want ik wordt zo high ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je neemt de term weedbox wel heel letterlijk trouwens ![]()
|
Verwijderd
|
dan heb ik nog een leuk verhaal...
ik was vorige week op vakantie, in oldenzaal, twente, in een huis van familie (die ook weer ergens anders op vakantie zijn) enne me ouders waren ff naar andere familie... en ik dacht, ach dan pak ik ff me portable waterpijp (Colorfull heettie) en smoke ik ff (twas namelijk laatste dag van vakantie) dus ik smoke wat purple sensi, zegt me broertje, net nadat ie op is, hee ze zijn er... ze kijke verbaasd... vraagt me moeder: wat zit er in? ik: nu niks meer... naja: ik moest dus ff naar bove... en ik was high, xat op bed an d8... shit zooi toen d8 ik, w8 dit is misschien wel een laatste keer dak high ben, dit moet leuk worde ![]() toen d8 ik opeens w8, ik kan hier onder uit kome, dus ik naar de plee, vinger in me keel, en kotse maar en veel hoeste (ik d8 net alsof ik een acteur was ofzow ![]() ![]() ik begin te janke ![]() ![]() whahaha ik had ech lol, maar wist zij veel... naja, volgende dag, ik uitlegge, da ut 1e keer was, en khad ut gekrege enzow en nu ga ik binnekort met me ouders een joint roke ![]() om het ff goed over te doen ![]() win - win situation ![]() ben der vooruit op gegaan... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had een paar jaar geleden een leuk nostalgisch douwe egberts blikje..
![]() Maarjaw tegenwoordig zit mijn hasj/wiet en vloei en tip gewoon in mijn portemonnee (which is very unhandig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() enne, kep vandaag de binnenkant beschilderd... voor is het aluminium kleur en achter ist blauw... ![]() _______ EDIT: foto vergete ![]() ![]() |
![]() |
|
Kan ff geen fotootje maken (geen digi-camera), maar ik heb gewoon een doosje van een oud horloge genomen (je weet wel, van die mooie blauwe nep-leer doosjes waar in het goud "Vroom&Dreesman" op staat
![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
N kennis van me heeft 'The Butarkium Bag' voor zijn 'Butarka', 'Flitu', 'Bagu', 'Pitu' en eventueel zijn 'Satu', om hiervan 'Butarka's' en 'Saturka's' te draaien...
![]() 'The Butarkium Bag' is overigens gewoon een leeg pakje drum.. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|