Oud 19-09-2008, 12:05
Littleladylike
Littleladylike is offline
Hoi mensen!

ja ja hier nog een x....Sorry maar dit is het punt....Ik heb het advies opgevolgd van de mensen hier en ik ken nu een jongen hij is egt hartstikke lief enzo. Ik zit daar nu een maandje met zun vrienden en echt hartstikke gezellig! Maar...eerst wilde hij geen relatie was ie nog niet aan toe het was net uit met zun vriendin naja en ik was er ook nog niet aan toe. Maar hij wilde wel alles wat er in een relatie aanwezig is..Naja stond ik toe weet je wat maakt mij het uit. Maar nu hebben zijn vrienden allemaal zoiets van: jonge ga maar ff op jezelf zitten want je bent fokt up nu. Dus ben ik de enige die daar nog zit..Maar sinds een week of 2 wilt hij inene wel een relatie en zegt ie dat ie van me houd en dat ik zo lief ben en dat soort gedoe. Terwijl ik blijf zeggen van: gast nu even niet! Denk ff aan jezelf! Maar het dringt niet tot hem door miss komt het doordat ie pdd-nos heeft of hoe je dat ook zegt maar het is gewoon moeilijk. Ik heb wel gezegt van: jonge ik ga je helpen om hier uit te komen, want die messen en shit moet je weg doen. Zelfmoord is nooit een oplossing. (wat hij al 3x geprobeerd heeft) waardoor ik ook zoiest heb van: ik wil best EEN vriendin van je zijn maar niet JOUW vriendin heb ik hem ook al een paar x gezegt..maar hij blijft het niet snappen.

Mijn vraag dus: wat moet ik hier nou mee doen ik kan niet van hem weg lopen en hem achter laten dus dat soort advies zoek ik niet. Want dat ligt niet in me aard..maar heeft iemand hier advies over hoe ik hem kan helpen zonder zelf ook mee gesleurd te worden?

Alvast bedankt...
Oud 19-09-2008, 12:20
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ja weet et ook nie hoor maar kheb wel zoiets van, dat klinkt best fokt up zeg maar. Die kerel is volges mij een beetje loco weet je, dat ie zelfmoord pleegt en met messe rondloop en dat soort shit weet je. Mssgien moet je um probere te helpe of met ze vrienden praten ofsoow ja kweet ut ook nie.
Oud 19-09-2008, 12:22
Volk
Volk is offline
Zoek professionele hulp voor hem. Als het het echt zo erg is kan jij er toch niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 12:57
Verwijderd
klinkt als een, sort of, held, emotioneel instabiel, zelfmoordneigingen > emo
en dan een meisje krijgen die alles met je doet wat je in een relatie kan krijgen terwijl je geen relatie hebt! doet ie goed!

hierna volgt een nuttige post, omdat ik geen onzin meer mag posten op gekke subfora:

je bent een fool dat je nog met m omgaat op deze manier, ga hulp voor m zoeken als je m zo lief vind en anders moet je m met zn problemen laten zitten, als je geen relatie wilt met hem moet je al HELEMAAL niet meer met m gaan zoenen etc..

groetjes,

c00terbore
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 14:20
cenerentola
cenerentola is offline
Je kunt best vrienden met hem blijven als je dat wilt, maat laat je niets opdringen en laat je niets wijs maken. Doe niets wat je niet wilt. Heb zeker geen medelijden met hem, maar help hem wel met het zoeken van hulp. Veel succes
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 23:48
Littleladylike
Naja het probleem is lieve mensen, hij heeft al pro hulp. Maar het schijnt totaal niet te werken. En op het moment wilt hij inene wel een relatie...Ook verdenk ik hem daar dan van dat ie dat doet omdat al zun vrienden hem in de steek hebben gelaten. En die vrienden denken nu dus ook dat ik zijn kant kies omdat ik hem probeer te helpen. En niet met hun me rug heb toegekeerd naar hem. Maar ik zie gewoon in hem dat ie hieruit kan komen..Maar niet alleen. Dit weekend ga ik hem ook helpen met zun huisje op orde krijgen...Maar ja ik weet het niet er blijft toch iets knagen..
Oud 20-09-2008, 06:29
Volk
Volk is offline
Waarom hebben die vrienden hem de rug toegekeered? Verder kan ik me best voorstellen dat hij een relatie wil als hij alles wat in een relatie aanwezig is al heeft maar het alleen geen relatie heet.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 11:19
cenerentola
cenerentola is offline
reactie op je tweede post,

In het geval dat hij al professionele hukp heeft, dan kun je vrij weinig voor hem doen. Zeker iin het geval als hij zich bij je blijft opdringen en wanneer hij je probeert te manipuleren. Het spijt me om het te zeggen, maar je kunt beter afstand van hem nemen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 12:33
Iduna
Iduna is offline
Hij wil niet geholpen worden en jij kan hem waarschijnlijk ook niet 'redden'.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 23:29
Littleladylike
Mwa weet je jullie hebben helemaal gelijk! Ik ben net het weekend bij hem geweest..nou serieus, totaal claimen alles. Ik ging om half 7 weg daar naar zijn vriendengroep toew die tegenwoordig ergens anders hangt. En kreeg meteen een heel foking kruisverhoor!

Anyways bedankt voor de hulpies!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten