![]() |
|
Ik ben al een tijdje geïnteresseerd in deze eum.... "religie", en probeer er zoveel mogelijk over te lezen. Heeft iemand handige links, tips, ... ?
(Tantra is een oude leer, waarop de Kama Sutra gebaseerd is. Het heeft als doelstelling zowel mentale als fysische éénwording van partners.... Iemand die bedreven is in deze leer, kan bv. mensen helen door seks, mensen met problemen - zoals problemen met klaarkomen na trauma in jeugd - helpen deze te overwinnen, stap voor stap, leren een uur aan een stuk klaar te komen - geen grap - en vele andere zaken.... Een voorbeeldje : http://www.tantra.com/articles.html , daar ook link naar boek over "the one hour orgasm"). Naar mijn ervaring werken bijna alle zaken die ik geleerd heb van Tantra... En ik kan het iedereen aanraden. ------ vergeten bij te vermelden : Ik post dit bij seksualiteit omda de links naar sites met bloot enzo verwijzen (oeioei ![]() Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 00:55. |
![]() |
||
Citaat:
Anders zouden mensen dit niet willen leren denk ik, na 1x klaar komen half dood neerliggen ^^ |
![]() |
|
Je moet goed begrijpen dat zo'n orgasme niet dezelfde procedure in werking stelt als een normaal orgasme. er is bij de man geen uren durende ejaculatie (gelukkig) maar het voltrekt zich als een psychisch orgasme. Lees maar eens iets over de Kundalini, een energie die vaak wordt beschreven als een slang die opgerold onderaan de ruggegraat ligt. (Kundalini betekend 'opgerold'). Ik weet dat dit het sexualiteitsforum is, maar toch heel even wat mystiek: deze energie werkt zich tijdens de tantra-sex omhoog. als het 7e chakra (het bovenste chakra, op de kruin) zich opent, komt de kundalini-energie vrij en ontstaat er een gevoel van pure lust, kennis, bewustzijn en gelukzaligheid. het is beter dan een orgasme. het is een goddelijke ervaring. (overigens nog niet zelf meegemaakt)
|
![]() |
|
Mijn vriend en ik hebben ook wat gelezen over de one-hour-orgasm. Als vrouw moet je geloof veel oefeningen doen met de bekkens. Pas dan kun je een orgasme van een uur krijgen. En het is dan ook zo dat als je een paar uur terug de seks hebt gehad en bijvoorbeeld in d etrein naar huis zit, je weer een orgasme kunt krijgen. Ik vraag me af of het allemaal echt kan, maar ik zou het iig niet erg vinden!
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||