Oud 30-07-2002, 00:53
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Ik ben al een tijdje geïnteresseerd in deze eum.... "religie", en probeer er zoveel mogelijk over te lezen. Heeft iemand handige links, tips, ... ?

(Tantra is een oude leer, waarop de Kama Sutra gebaseerd is. Het heeft als doelstelling zowel mentale als fysische éénwording van partners.... Iemand die bedreven is in deze leer, kan bv. mensen helen door seks, mensen met problemen - zoals problemen met klaarkomen na trauma in jeugd - helpen deze te overwinnen, stap voor stap, leren een uur aan een stuk klaar te komen - geen grap - en vele andere zaken.... Een voorbeeldje : http://www.tantra.com/articles.html , daar ook link naar boek over "the one hour orgasm").

Naar mijn ervaring werken bijna alle zaken die ik geleerd heb van Tantra... En ik kan het iedereen aanraden.

------
vergeten bij te vermelden :
Ik post dit bij seksualiteit omda de links naar sites met bloot enzo verwijzen (oeioei ), en ik dit langs de sexuele kant wil benaderen, niet de spirituele - ik geloof er persoonlijk gewoon niet helemaal in, daarom heb ik het niet bij religie ofzo gepost.

Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 00:55.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 16:56
Verwijderd
Een orgasme van een heel uur?

Dat kan gewoon niet gezond zijn
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 05:09
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Bwa, er stond bij "dit is een minimum, een vrouw heeft ooit een orgasme van enkele uren gehad - mensen probeer dit NIET thuis, dit is in een laboratorium onder beschermde omgeving gebeurd met wetenschappelijk doel!! (letsel mogelijk)
- of zo iets
--> ENKELE uren
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:08
skyscraper
skyscraper is offline
Geweldig, een uur klaarkomen. Wat een droom. GEEF MIJ OOK DAT BOEK
Oud 02-08-2002, 15:11
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Bwa, er stond bij "dit is een minimum, een vrouw heeft ooit een orgasme van enkele uren gehad - mensen probeer dit NIET thuis, dit is in een laboratorium onder beschermde omgeving gebeurd met wetenschappelijk doel!! (letsel mogelijk)
- of zo iets
--> ENKELE uren
superwoman ofzo?????
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:26
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
Geweldig, een uur klaarkomen. Wat een droom. GEEF MIJ OOK DAT BOEK
het lijkt me eigenlijk meer een hel
Oud 03-08-2002, 04:11
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

het lijkt me eigenlijk meer een hel
Is ook niet gelijk gewoon orgasme, je zou gewoon uitgeput zijn... Maar een orgasme bestaat uit verschillende "golven" en "schokken" ofzo, man heeft er zo'n 5 bij orgasme, vrouw +- 12, en bij dit orgasme zijn er wel meerdere, maar je kan zelf de intensiteit bepalen.
Anders zouden mensen dit niet willen leren denk ik, na 1x klaar komen half dood neerliggen ^^
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 20:14
lamer82
lamer82 is offline
kama doet
genieten met alle zintuigen, aanraking, zicht, smaak, gehoor en reuk.

dus je lekkere vriendin betasten, whiskey drinken, pannekoeken ruiken en adema ind e hifi instalatie,.. das pas intens genieten
Oud 03-08-2002, 21:06
The Chameleon
The Chameleon is offline
Je moet goed begrijpen dat zo'n orgasme niet dezelfde procedure in werking stelt als een normaal orgasme. er is bij de man geen uren durende ejaculatie (gelukkig) maar het voltrekt zich als een psychisch orgasme. Lees maar eens iets over de Kundalini, een energie die vaak wordt beschreven als een slang die opgerold onderaan de ruggegraat ligt. (Kundalini betekend 'opgerold'). Ik weet dat dit het sexualiteitsforum is, maar toch heel even wat mystiek: deze energie werkt zich tijdens de tantra-sex omhoog. als het 7e chakra (het bovenste chakra, op de kruin) zich opent, komt de kundalini-energie vrij en ontstaat er een gevoel van pure lust, kennis, bewustzijn en gelukzaligheid. het is beter dan een orgasme. het is een goddelijke ervaring. (overigens nog niet zelf meegemaakt)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 22:06
Mystique
Mystique is offline
Mijn vriend en ik hebben ook wat gelezen over de one-hour-orgasm. Als vrouw moet je geloof veel oefeningen doen met de bekkens. Pas dan kun je een orgasme van een uur krijgen. En het is dan ook zo dat als je een paar uur terug de seks hebt gehad en bijvoorbeeld in d etrein naar huis zit, je weer een orgasme kunt krijgen. Ik vraag me af of het allemaal echt kan, maar ik zou het iig niet erg vinden!
Oud 04-08-2002, 11:31
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Mijn vriend en ik hebben ook wat gelezen over de one-hour-orgasm. Als vrouw moet je geloof veel oefeningen doen met de bekkens. Pas dan kun je een orgasme van een uur krijgen. En het is dan ook zo dat als je een paar uur terug de seks hebt gehad en bijvoorbeeld in d etrein naar huis zit, je weer een orgasme kunt krijgen. Ik vraag me af of het allemaal echt kan, maar ik zou het iig niet erg vinden!
*ziet Mystique kronkelen in de trein met een gelukzalige glimlach*
Oud 04-08-2002, 12:42
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
T-beertje schreef:

*ziet Mystique kronkelen in de trein met een gelukzalige glimlach*
haha ja zou wel raar zijn he als je op weg bent naar school en opeens vet klaarkomt! Helaas nog nooit gebeurd...niet echt de puf gehad om weken te gaan oefenen met die bekkens.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten