Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.atthegates.se/
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar toch, het lijkt me wel een erg gezellig festival dus wie weet ga ik ooit nog wel een keer. At the Gates reunie lijkt me leuk, evenals Carcass, maar ook niet meer dan dat |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben er ook bij.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dit jaar zijn et vooral de Warbringer-fans die in groten getale op zullen komen dagen. Ze vinden maar liefst 7 bands naar hun smaak: ![]()
|
Verwijderd
|
Nieuw leven in het topic blazen. Bekende bands tot nu toe:
3 Inches of Blood As I Lay Dying At the Gates Autumn Avantasia Axel Rudi Pell Axxis Before the Dawn Carcass Children of Bodom Corvus Corax Crematory Destructor Dream of an O... Enemy of the Sun Ensiferum Evocation Ex. Grindfuckers Exodus Girugämesh Gorerotted Gorgoroth Grave Hatebreed Head Hunter Iron Maiden Killswitch Engage Kreator Krypteria Lord Belial Lordi Machine Men Mercenary Nifelheim Nightwish Obituary Opeth Powerwolf Primordial PsychoPunch Sabaton Saltatio Mortis Soilwork Sonata Arctica Sturm und Drang The Bones Van Canto Warbringer Watain Duidelijk dat ik erbij ben, heb m'n kaartje binnen. Moet alleen nog even kijken hoe ik dat ga regelen met het vervoer. Grote kans dat ik 24 of 25 Juli al op de camping ben. SOWIESO de 27e, verjaardag vieren op Wacken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
ik en een vriend van me hebben onze kaartjes, afzonderlijk van elkaar, een aantal dagen van te voren nog voor de gewone prijs kunnen kopen. maar dat zullen wel uitzonderingen op de regel zijn. ben blij dat ik nu al wel mn kaartje heb liggen.
dit jaar heeft die zelfde kerel ons nog een mail gstuurd met dat we snel kaartjes moesten gaan kopen maar zelf heeft hij er nog geen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga het allemaal missen, maar gelukkig woon ik nu in Finland en ik kom hier helemaal om in de Metalbands. Sturm Und drang zijn echt droog trouwens, stel kutventjes van 15 die eigenlijk nog best degelijk spelen. Ik post hier eigenlijk volledig nutteloos maar ik ben bier aan het zuipen en kut aan het roepen dus het leek me wel toepasselijk.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Deze titel is saai. 656# Missy | 501 | 22-07-2009 19:01 |