Beste mensen,
Ik heb mij ingeschreven voor Life Science and Technology in Groningen, als tweede keus na de uitloting voor geneeskunde. Deze studie (LS&T) is het eerste halfjaar exact hetzelfde als Biologie, Farmacie en Farmaceutische wetenschappen. Na het eerste jaar is nog makkelijk te switchen tussen deze 4.
Zelf ben ik van plan volgend jaar opnieuw te loten voor Geneeskunde. Het is dus de bedoeling dat ik maar 1 jaar deze studie doe, tenzij het super bevalt.
Nu is het zo dat de colleges voor biologie en LS&T worden gegeven in Haren, zo'n half uur fietsen vanuit groningen, terwijl dezelfde colleges voor Farmacie en Farmaceutische wetenschappen midden in Groningen worden gegeven. Ik vindt dat raar, en wil ook liever les midden in Groningen. Wat te doen?
Ik wilde aan de faculteit vragen hoe dit werkt en of de colleges ook te volgen zijn in groningen maar de faculteit is pas bereikbaar op 4 augustus en dat is de inschrijving al niet meer te veranderen. Mijn vraag is, ken je iemand die deze opleiding doet of er meer van weet, breng mij dan alsjeblieft in contact. Zoniet, wat zou jij doen in deze situatie?
Groetjes Zonnemeisje