Oud 14-10-2008, 19:40
Verwijderd
Ik weet niet of er genoeg animo voor is, maar misschien is een algemeen 360 arcade topic een handig idee.
Om vooral alle vette arcade games te bespreken. Aangezien die vaak iets minder discussie waarde hebben dan de meeste games.

Heb zelf laatst Castle Crashers en Duke Nukem 3d gekocht.
De eerste is echt geniaal en de tweede is natuurlijk één van de stoerste old skool shooters ever.

Verder is de aankomende grote update van X-box live naar X-box Live Experience misschien ook een punt van discussie.
Het hele avatar gebeuren vind ik overbodig, maar het feit dat je games optioneel op je HD kan zetten zodat alles sneller laad is natuurlijk wel fijn. Zeker aangezien hoe ouder een console, hoe meer games er komen die het uiterste van de machine vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2008, 11:35
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Heb Castle Crashers dit weekend uitgespeeld, erg hard spel! heb nu nog een shitload aan ms points, iemand tips voor vette arcade game?
Oud 28-10-2008, 13:30
Verwijderd
Duke Nukem 3d is vet. Old skool shooter. Verplichte kost.
Bomberman is vet. Online Multiplayer is geniaal en met 3 vrienden offline ook heel stoer. Ook leuk dat je vrienden onder guest accounts (een gamer profile met de naam Guest maken) mee kunnen spelen vanaf je 360 zonder dat zij Live hoeven te hebben. Dit kan nete in alle arcade games geloof ik.
Metal Slug 3. Vette side scrolling shoot 'em up met een hoge moeilijkheidsgraad.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 14:21
Koning
Koning is offline
Braid!
Oud 12-11-2008, 20:21
sainty
sainty is offline
Als ie komt, zou ik Banjo-Kazooie (de N64 versie) zeker aan iedereen aanraden, die was echt briljant.
Oud 15-11-2008, 20:55
sainty
sainty is offline
Iets te laat voor edit, sorry voor dubbelpost maar wat ik ook wel interessant vind is dat er 16:10 resoluties beschikbaar komen aangezien ik op m'n monitor speel en trouwens die Avatars... Mii too !
Oud 16-11-2008, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Iets te laat voor edit, sorry voor dubbelpost maar wat ik ook wel interessant vind is dat er 16:10 resoluties beschikbaar komen aangezien ik op m'n monitor speel en trouwens die Avatars... Mii too !
Dat van die 16:10 resoluties is goed nieuws!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 17:06
Verwijderd
Vind de nieuwe update nog niet echt geweldig. Maar misschien is het even wennen. Wel relaxed dat je nu de optie hebt om games op te slaan op je HD. Scheelt veel herrie als die cd drive het niet doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten