![]() |
|
Verwijderd
|
Heej mensen, aangezien ik hier mijn band mag promoten maak ik er even gebruik van
![]() Fahrenheit Twins Fahrenheit Twins - vernoemd naar de gelijknamige verhalenbundel van Michel Faber - is een nieuwe rockband afkomstig uit het Brabantse Boxtel. De vier ervaren muzikanten (zanger/liedjesschrijver Sander Blom, bekend van GPvNL en The Case; conservatoriumgitarist Thomas van Doremalen; drummer Max Bergman en bassist Teun Duijghuisen, beiden ex-Who is Ann?) kwamen maart 2008 bijeen om binnen een relatief korte tijd een dozijn nummers te schrijven in de traditie van Interpol, Saybia en Editors. Na veel en zorgvuldig repeteren treden zij vanaf september 2008 op met een uur durende set waar zij 100% achter staan. De leden van Fahrenheit Twins zijn niet bang om zichzelf serieus te nemen. Deze overtuiging en toewijding is tekenend voor de songs en presentatie. De muziek van Fahrenheit Twins vraagt veel van de luisteraar; is energiek en met regelmaat melancholiek. Fahrenheit Twins zijn vastberaden een respectabele positie in de Nederlandse popscene te verwerven. Thnx... Thomas |
Advertentie | |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welk liedje draai jij momenteel helemaal grijs? Verwijderd | 500 | 09-02-2010 20:52 | |
Muziek |
gezocht: band om mee op te treden tiq | 6 | 04-10-2009 20:40 | |
Muziek |
Fahrenheit Twins (deel 2) Verwijderd | 1 | 01-04-2009 01:25 | |
Muziek |
help me....... sweety sabine | 9 | 20-12-2002 19:42 |