Oud 08-10-2008, 13:14
kzitvast
kzitvast is offline
laat maar

Laatst gewijzigd op 08-10-2008 om 17:12. Reden: bedankt
Advertentie
Oud 08-10-2008, 13:55
Verwijderd
Contact verbreken, zoek er één in de buurt.
Oud 08-10-2008, 14:06
Mucky
Mucky is offline
Ik zou toch tenminste je opleiding eerst afwerken. Je hebt hier zo voor gevochten en dan zou je het plots toch laten? En daarbij je kotgenoot laten zitten? Ik ken het gevoel, je niet kunnen concentreren enzo, maar hoe rooskleurig er nu alles ook mag uitzien, je weet niet wat je er nog te wachten staat.. Niet negatief bedoeld maar in liefde is niets zeker. Je kunt contact blijven houden en dan alsnog proberen om in vakanties eens langs te gaan. Je zegt zelf dat je kan wachten, dusjah, dan is het probleem al opgelost denk ik? Nuja, dat is wat ik zou doen in zo'n situatie denk ik..
Oud 08-10-2008, 14:30
Verwijderd
Verhuis naar Canada!

Ehhh, nee serieus. Hoe stel je je dat voor? (En WAAR in Canada zit dat wicht want Canada is on-ge-lovelijk groot) Je moet nog twee jaar studeren, dan geld gaan verdienen en long-distance Belgie (??) - Canada. Weet je wat een kutvluchten en wat een rotafstand dat is? Dat wil gewoonweg niet tenzij een van jullie plannen wil/gaat maken definitief te verhuizen naar de ander. Wil je die opleiding echt doen? Is dat een prioriteit, dan moet je dat blijven doen... of is het je waard om het op te geven, en te verkassen.

Kortom: Je bent verliefd maar ik denk echt niet dat er toekomst inzit, helemaal niet omdat jij eigenlijk nog 'vast' zit. En je bent nog maar 20 eah.

Ik woon overigens in Canada en elke keer dat ik in Nederland kom moet ik mezelf streng toespreken dat Nederlandse mannen GEEN optie zijn. En toen vond ik een hele leuke Canadees. Mss een idee om het wat dichterbij huis te zoeken...
Oud 08-10-2008, 14:30
Verwijderd
Ik ben het eens met Mucky, ik zou echt niet je studie hier nu voor opgeven. Het is lastig om een jaar of wat een relatie op afstand te hebben, maar zéker niet onmogelijk. Een vriendin van mij uit Amerika kreeg toen ze bij Qimm en mij op bezoek was een relatie met een kennis van ons (ook van haar, via het internet), en zij hebben tenminste twee jaar en ik denk bijna drie jaar een langeafstandsrelatie gehad, zij ging elke zomer bijv. hierheen en hij kwam elke kerst daar, zoiets. En ondertussen zijn ze wel mooi gelukkig getrouwd.

En, tja, het kán misgaan, ook als je daar naartoe gaat, en dan heb je inderdaad wel mooi je studie er voor opgegeven. Kun je lekker de rest van je leven een kutbaantje hebben, da's toch ook niets. Ik zou gewoon zorgen dat je elkaar zo vaak mogelijk ziet en even die jaartjes uitzingen. Die allesoverheersende fase waarin je aan niets anders kunt denken, gaat wel over (sowieso zal dat moeten, ookal zat je wel in Canada, dan moet je alsnog werken of studeren en je daarop concentreren ). Komt wel goed
Oud 09-10-2008, 17:38
Verwijderd
Hele startpost weg,
lekker is dat
Oud 09-10-2008, 19:21
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Hele startpost weg,
lekker is dat
Quoten is soms best handig

Topictools Zoek in deze topic