Oud 24-11-2008, 18:49
Autumn.
Autumn. is offline
Ik heb sinds een tijd iemand leren kennen in m'n club. Ik zag haar wel zitten, maar van zodra ik ontdekte dat ze ruim 3 jaar ouders is dan mij heb ik haar meteen uit m'n hoofd gezet. Echter, de laatste tijd lijkt ze wel contact te zoeken met mij, wat m'n hoofd weer op hol heeft geslagen. Met haar manier van doen kan ik nog alle kanten uit, liever zou ik weten hoeveel kans op slagen zo'n relatie heeft. Ik ben 14 jaar, zij is 17, bijna 18. Bedankt!
Oud 24-11-2008, 18:55
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
weinis kans op slagen, maar daar kan je gewoon schijt aan hebben hoor. (ik neem hierbij gemakshalve aan dat je niet noodzakelijk met haar hoeft te trouwen)
have fun!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 19:29
Noddy
Noddy is offline
Ik denk ook dat het weinig kans op slagen heeft. Als je een paar jaar wacht, zal de kans op slagen misschien groter zijn. Maarja, een paar jaar wachten doe je ook niet even.
Oud 24-11-2008, 20:15
cenerentola
cenerentola is offline
je zult vast een leuke jongen zijn, maar het moet haast wel een wanhopig meisje zijn als ze niemand van haar leeftijd kan vinden
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 20:59
Verwijderd
Citaat:
je zult vast een leuke jongen zijn, maar het moet haast wel een wanhopig meisje zijn als ze niemand van haar leeftijd kan vinden
HAhahahahahahahahaha.... je klinkt als een oma
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 21:35
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
waarom druk maken over leeftijd? ga eens met haar uit en kijk dan hoe het gaat
Oud 24-11-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:
maar toch denk ik van 14 -17 met jongen van 14 weinig kans heeft.
maar try before you die
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:
maar toch denk ik van 14 -17 met jongen van 14 weinig kans heeft.
precies, alleen al omdat je beide in een hele andere leeftijdsfase zit.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 09:44
Verwijderd
Maar wat is nou precies het doel van deze topic? Als wij zeggen "je hebt 7,83% kans van slagen", wijs je dan haar toenaderingspogingen af?

Je bent 14, en daarom zeg ik: probeer het gewoon. Op je 14e moet je lekker lol maken en dingen doen die je leuk vindt (nu ja, dat zou iedereen op iedere leeftijd moeten doen maar goed), en dan zie je wel hoe het loopt. Als je nu een relatie zou beginnen met een meisje van je eigen leeftijd, is de kans dat dat voor eeuwig is echt niet groter dan met dit meisje. Als jullie elkaar leuk vinden, zie ik echt het probleem niet. Ja, na een tijdje is het leeftijdsverschil misschien te groot en gaan jullie uit elkaar. Dat is dan maar zo. Op je 14e moet je echt niet de afweging gaan maken of een relatie kans van slagen heeft voor je eraan begint. Gewoon doen! Veel plezier.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 11:59
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
HAhahahahahahahahaha.... je klinkt als een oma
ja en jij lijkt net 14

Citaat:
Kom op hé, wat moet een meisje van 17/18 met een jongen van 14? Jongens van die leeftijd zijn vaak nog heel kinderachtig. Als ze met een jongen van die leeftijd wil zijn dan is ze niet goed wijs. Sorry.

En andersom, wat moet je als 14 jarige jongen met een meisje van 18? Iedereen zal denken dat ze een hoer is, omdat ze zelfs met een 14 jarige gaat.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 12:06
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Kom op hé, wat moet een meisje van 17/18 met een jongen van 14? Jongens van die leeftijd zijn vaak nog heel kinderachtig. Als ze met een jongen van die leeftijd wil zijn dan is ze niet goed wijs. Sorry.
en het nut van deze opmerking is ... ? als hij dat meisje leuk vindt moet hij ervoor gaan, en als zij hem wel ziet zitten is dat toch prima? trouwens, toen mijn broertje, veertien jaar was kon hij ook makkelijk doorgaan voor iemand van zeventien, best leuk joch was dat, dus wie zegt dat het niet hetzelfde kan zijn bij TS?

Citaat:
En andersom, wat moet je als 14 jarige jongen met een meisje van 18? Iedereen zal denken dat ze een hoer is, omdat ze zelfs met een 14 jarige gaat.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 14:53
crossbabe
crossbabe is offline
Citaat:
en het nut van deze opmerking is ... ? als hij dat meisje leuk vindt moet hij ervoor gaan, en als zij hem wel ziet zitten is dat toch prima? trouwens, toen mijn broertje, veertien jaar was kon hij ook makkelijk doorgaan voor iemand van zeventien, best leuk joch was dat, dus wie zegt dat het niet hetzelfde kan zijn bij TS?

Helemaal mee eens!

Meeste jongens lopen indd iets achter dan meisjes...
Mijn broerke was 13 en die had met een meisje van 17... jaar aan gebleven
Hij is nu 17 en zn nieuwe vriendin is 19. Gaat prima samen! Moet wel zeggen dat hij wel ouder in zn hoofd is als 17 en je hem ook geen 17 zou geven.

Kzou zeggen ga een keer met haar uit. Stort je niet gelijk helemaal op haar. Maar doe het rustig aan maak er een leuke tijd van!

succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 16:39
hartjekiim
hartjekiim is offline
wees nie bang, ik ben 13 en ik had met iemand van 16 (hij is bijna 17). ik maakte het uit omdat hij meer wilde, ,mmaar het liep goed dus, maak je niet druk!!

xx
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 17:00
Verwijderd
Citaat:
De meesten. Er zijn altijd uitzonderingen hè. Hij zal vast niet heel kinderachtig zijn en zij zal vast niet extreem volwassen zijn, anders was er nooit een klik ontstaan.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 17:20
Verwijderd
Citaat:
De meesten. Er zijn altijd uitzonderingen hè. Hij zal vast niet heel kinderachtig zijn en zij zal vast niet extreem volwassen zijn, anders was er nooit een klik ontstaan.
Dat. Mijn broertje bijvoorbeeld, die terecht regelmatig vier jaar ouder werd en wordt geschat. Ik zie hem makkelijk met een 21-jarige vriendin.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 17:42
Noddy
Noddy is offline
Het klinkt allemaal heel leuk, en ik zeg ook niet dat het onmogelijk is. Toch denk ik niet dat hel veel kans van slagen heeft. Maargoed, je weet maar nooit dus ik zou er gewoon werk van maken. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Oud 25-11-2008, 22:41
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:

natuurlijk, dat moet hij weten, het interesseert me echt geen hol

maar ik moet er persoonlijk niet aan denken om met een jongen te zijn die vier jaar jonger is.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 08:43
Verwijderd
Citaat:
natuurlijk, dat moet hij weten, het interesseert me echt geen hol

maar ik moet er persoonlijk niet aan denken om met een jongen te zijn die vier jaar jonger is.
Het ging ook niet om de kant van het meisje in kwestie, die uit TS zijn woorden er wel zin in had, maar om de kant van de jongen.

en ik zou zeggen go for it knul. Wie weet heb je het een paar maanden leuk en wie weet zelfs een paar jaar. dat de kans niet super groot is is natuurlijk geen reden om het niet te proberen, als het leuk is is het leuk en meer boeit niet.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 16:51
Autumn.
Autumn. is offline
Bedankt voor de reacties, ik heb besloten om initiatief te nemen, al lijkt meteen uitvragen me iets te direct. Verder is de kans waarschijnlijk ook nog groot dat ze niet eens beseft hoeveel jonger ik ben aangezien ik met de volwassenen train, en van zodra ik haar voor me gewonnen heb lijkt me niet dat die leeftijden nog een grote rol gaan spelen.
Oud 26-11-2008, 18:56
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Bedankt voor de reacties, ik heb besloten om initiatief te nemen, al lijkt meteen uitvragen me iets te direct. Verder is de kans waarschijnlijk ook nog groot dat ze niet eens beseft hoeveel jonger ik ben aangezien ik met de volwassenen train, en van zodra ik haar voor me gewonnen heb lijkt me niet dat die leeftijden nog een grote rol gaan spelen.
nou veel succes
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 23:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
en hou ons op de hoogte
Oud 28-11-2008, 18:08
Changshan
Changshan is offline
Ik zou respect voor je hebben. Maar weinig kans dat het goedkomt, ja...
Oud 29-11-2008, 07:40
Verwijderd
Citaat:
ja en jij lijkt net 14

jep ik heb de eeuwige jeugd, en jij bent de eeuwige kortzichtigheid...
Weet wel wat ik liever heb
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 18:50
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
jep ik heb de eeuwige jeugd, en jij bent de eeuwige kortzichtigheid...
Weet wel wat ik liever heb
ik ben niet kortzichtig, ik ben realistisch. dit wordt nooit wat
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 19:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Eerlijk gezegd deel ik de mening van cenerentola.
Toen ik 14 was waren de jongens in mijn klas echt nog kinderen. Kleine mennekes, zonder baardgroei en piepstemmetjes, die zicht met nogal kinderlijke dingen bezighielden.
Meisjes zijn op zo'n leeftijd al verder, laat staan op 17 jarige leeftijd.

Nou zullen er natuurlijk wel gevallen zijn waarin het goed gaat, maar de kans lijkt mij echt heel klein, omdat je in een hele andere fase van je leven zit.
Ik merkte het zelf al met een dude van 17,5 toen ik zelf 20 was. Geen goed idee.
Oud 03-12-2008, 21:31
Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Is de ts een man of een vrouw? Als het een zij is, kan ze nog best wel kans maken.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 22:00
Balance
Balance is offline
Ik ben het eigenlijk wel met cenerentola eens. Welk meisje van 17/18 ziet nou een jongen van 14 staan
Op die leeftijd vind je jongens die 1 jaar jonger zijn al kinderachtig, laat staan jongens van ruim 3 jaar jonger.
Er zit gewoon veel meer emotionele leeftijd tussen, dan een paar jaar later als ze 18 en 21/22 zijn.
Oud 04-12-2008, 15:10
Verwijderd
Een goede vriend van mij heeft sinds zijn 15e verkering met zijn vriendin, die ruim vijf jaar ouder is. En nu hebben ze al vijf jaar verkering Dus het kan best!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 16:52
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Een goede vriend van mij heeft sinds zijn 15e verkering met zijn vriendin, die ruim vijf jaar ouder is. En nu hebben ze al vijf jaar verkering Dus het kan best!
hij was dus 15 toen zij twintig was. Zij is dus netzo oud als ik nu ben. Ik moet er echt niet aan denken om met een jongen te hebben van die leeftijd. Ik weet zeker dat er geen één vriendin van mij dat wel zou willen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 17:00
Verwijderd
^jij wil het niet, je vriendinnen willen het niet, maar dat meisje dus wel. Oftewel: het is nogal persoonsafhankelijk. Ik val persoonlijk over het algemeen ook niet op jongere jongens, maar dat is dus gebaseerd op gedrag niet op leeftijd. En ja die twee hangen vaak samen, maar t is nou eenmaal niet voor iedereen hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 18:50
Verwijderd
Citaat:
hij was dus 15 toen zij twintig was. Zij is dus netzo oud als ik nu ben. Ik moet er echt niet aan denken om met een jongen te hebben van die leeftijd. Ik weet zeker dat er geen één vriendin van mij dat wel zou willen.
En hoe groot acht je de kans dat zij van te voren er anders over dacht dan jij en je vriendinnen nu?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 19:25
Hulk
Hulk is offline
je kunt niet meer stuk bij je matties als je deze een keer afsteekt
Oud 08-12-2008, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Mijn beste vriendin had op d'r 18e/19e verkering met een jongen van 15, dat jij het niet wil betekent niet dat alle meisjes in Nederland er ook zo overdenken. De kans dat je als 15-jarige jongen en (veel) ouder meisje aan de haak slaat is misschien niet heel groot, maar het kan best.
Ik vind dat de topicstarter het gewoon moet proberen en niet bij voorbaat al opgeven omdat er hier alleen maar zure mensen reageren die niet begrijpen dat het gewoon kan.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 15:24
I C U
I C U is offline
Ik vind nee heb je, ja kun je krijgen hier prima passen. Doe je ding, je merkt het vanzelf.
Oud 10-12-2008, 22:16
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Eerlijk gezegd deel ik de mening van cenerentola.
Toen ik 14 was waren de jongens in mijn klas echt nog kinderen. Kleine mennekes, zonder baardgroei en piepstemmetjes, die zicht met nogal kinderlijke dingen bezighielden.
Meisjes zijn op zo'n leeftijd al verder, laat staan op 17 jarige leeftijd.

Nou zullen er natuurlijk wel gevallen zijn waarin het goed gaat, maar de kans lijkt mij echt heel klein, omdat je in een hele andere fase van je leven zit.
Ik merkte het zelf al met een dude van 17,5 toen ik zelf 20 was. Geen goed idee.
Misschien, maar zoals meerdere al zeiden, er zijn uitzonderingen.
Ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die niet kinderachtig zijn, ik zelf ook niet.
En ik weet niet hoe het toen was, maar bij mij in de klas zijn er een paar uitzonderingen die nog geen baard in de keel hebben...

Ontopic: Ik denk niet dat je heel veel kans hebt, maar je kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis toch
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 23:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Misschien, maar zoals meerdere al zeiden, er zijn uitzonderingen.
Ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die niet kinderachtig zijn, ik zelf ook niet.
Ja dat dacht ik dus ook van mezelf toen ik 14 was, maar achteraf gezien viel dat mooi tegen...
Oud 11-12-2008, 07:49
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ja dat dacht ik dus ook van mezelf toen ik 14 was, maar achteraf gezien viel dat mooi tegen...
Dat dan weer wel Sowieso, als ik nu terug kijk op m'n eerste jaar hoger onderwijs... Wow, wat ben ik dan 'oud' geworden. Maar dat hou je toch.
Oud 11-12-2008, 18:55
Verwijderd
Ik ken iemand die bijna 18 is, en ik voel me toch wel een flink stuk volwassener dan haar. En ik ben vast niet de enige die daar zo over denkt. Het kan dus wel degelijk, hoewel de kans klein is.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 20:52
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Ja maar ik ken genoeg mensen van jou leeftijd die mij al aardig in bepaalde dingen best volwassen vinden, en ik ben heus niet de enige...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten