Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Helemaal mee eens! Meeste jongens lopen indd iets achter dan meisjes... Mijn broerke was 13 en die had met een meisje van 17... jaar aan gebleven Hij is nu 17 en zn nieuwe vriendin is 19. Gaat prima samen! Moet wel zeggen dat hij wel ouder in zn hoofd is als 17 en je hem ook geen 17 zou geven. Kzou zeggen ga een keer met haar uit. Stort je niet gelijk helemaal op haar. Maar doe het rustig aan maak er een leuke tijd van! succes ermee! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik moet er persoonlijk niet aan denken om met een jongen te zijn die vier jaar jonger is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik zou zeggen go for it knul. Wie weet heb je het een paar maanden leuk en wie weet zelfs een paar jaar. dat de kans niet super groot is is natuurlijk geen reden om het niet te proberen, als het leuk is is het leuk en meer boeit niet. |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de reacties, ik heb besloten om initiatief te nemen, al lijkt meteen uitvragen me iets te direct. Verder is de kans waarschijnlijk ook nog groot dat ze niet eens beseft hoeveel jonger ik ben aangezien ik met de volwassenen train, en van zodra ik haar voor me gewonnen heb lijkt me niet dat die leeftijden nog een grote rol gaan spelen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jep ik heb de eeuwige jeugd, en jij bent de eeuwige kortzichtigheid... ![]() Weet wel wat ik liever heb |
![]() |
|
Eerlijk gezegd deel ik de mening van cenerentola.
Toen ik 14 was waren de jongens in mijn klas echt nog kinderen. Kleine mennekes, zonder baardgroei en piepstemmetjes, die zicht met nogal kinderlijke dingen bezighielden. Meisjes zijn op zo'n leeftijd al verder, laat staan op 17 jarige leeftijd. Nou zullen er natuurlijk wel gevallen zijn waarin het goed gaat, maar de kans lijkt mij echt heel klein, omdat je in een hele andere fase van je leven zit. Ik merkte het zelf al met een dude van 17,5 toen ik zelf 20 was. Geen goed idee.
|
![]() |
|
Ik ben het eigenlijk wel met cenerentola eens. Welk meisje van 17/18 ziet nou een jongen van 14 staan
![]() Op die leeftijd vind je jongens die 1 jaar jonger zijn al kinderachtig, laat staan jongens van ruim 3 jaar jonger. Er zit gewoon veel meer emotionele leeftijd tussen, dan een paar jaar later als ze 18 en 21/22 zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
^jij wil het niet, je vriendinnen willen het niet, maar dat meisje dus wel. Oftewel: het is nogal persoonsafhankelijk. Ik val persoonlijk over het algemeen ook niet op jongere jongens, maar dat is dus gebaseerd op gedrag niet op leeftijd. En ja die twee hangen vaak samen, maar t is nou eenmaal niet voor iedereen hetzelfde.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat de topicstarter het gewoon moet proberen en niet bij voorbaat al opgeven omdat er hier alleen maar zure mensen reageren die niet begrijpen dat het gewoon kan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die niet kinderachtig zijn, ik zelf ook niet. En ik weet niet hoe het toen was, maar bij mij in de klas zijn er een paar uitzonderingen die nog geen baard in de keel hebben... Ontopic: Ik denk niet dat je heel veel kans hebt, maar je kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis toch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |