Oud 22-11-2008, 21:20
m!ke
m!ke is offline
Beste mensen,
Het is mijn eerste echt vrije moment van de afgelopen weken en ik het eerste nieuwe topic dat ik hier had geopend anders voorgesteld

Jammer maar helaas word ik binnenkort getest op drugs,
De vraag raden jullie wel..
Ik heb een 3 tal weken geleden een lijn speed geprobeerd ( waar echt geen zak aan was )
ook heb een weekje of 2 bijna dagelijks 3 joints gerookt en één keer een klein lijntje coke ( waar ik ook geen zak van voelde )
dit is inmiddels al een week geleden.

Ik weet dat cannaboïden na de longen naar het vetweefsel gaan en dan langzaam in het bloed vrijkomt, maar in hoever werkt water bij het versnellen van dit proces?
Ik drink namelijk sinds gisteren énorm veel water!

Ook weet iemand wat voor test ze gaan doen? Urine, haar.. want ik heb gehoord dat ze dan ook die coke en speed kunnen zien. zou dit het geval zijn na van elk een halve lijn?

Bedankt
Oud 22-11-2008, 23:22
Verwijderd
Waar (bij welke instelling) word je getest op drugs? Volgens mij testen ze in het leger alleen op urine (mijn broertje doet een mbo opleiding Vrede&Veiligheid en hij gebruikt nu niet meer vanwege de kans op urinetesten), en doen ze bij de politie voornamelijk bloedtesten. Met een beetje pech moet je die nieuwe speekseltest doen. Of nouja pech, ik geloof dat ze bij een speekseltest hoogstends net zo lang diingen aan kunnen tonen als bij een urinetest. Het lijkt mij dat ze de dure haartesten alleen bij forensisch onderzoek gebruiken.
Ik heb nog nooit ergens gelezen dat het drinken van veel water de kans op het positief testen op drugs vermindert...

Met andere woorden; als het 2 weken of langer geleden is dat je geblowd hebt zou ik me niet al te veel zorgen maken.
Ik denk dat de kans op een haartest vrij klein is en mochten ze nog wat THC in je bloed vinden....dan is dat natuurlijk al een hele poos geleden
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 21:42
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
water werkt niet echt, als dat wat je zegt waar is vetverbranden wel, fitnessen dus
Oud 26-11-2008, 19:14
Verwijderd
Het ligt eraan waar ze op gaan testen. Als ze specifiek op wietgebruik gaan testen, dan kijk je alleen naar de gemetaboliseerde cannabinoïden en niet naar de coke.

Die wiet die jij hebt opgerookt vinden ze wel; dat is namelijk behoorlijk veel, als ze op cannabisgebruik gaan testen. Ik denk dat dat minimaal een maand duurt als ze geen sporen van gemetaboliseerde cannabinoiden willen vinden in jouw geval.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 21:11
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Het ligt eraan waar ze op gaan testen. Als ze specifiek op wietgebruik gaan testen, dan kijk je alleen naar de gemetaboliseerde cannabinoïden en niet naar de coke.

Die wiet die jij hebt opgerookt vinden ze wel; dat is namelijk behoorlijk veel, als ze op cannabisgebruik gaan testen. Ik denk dat dat minimaal een maand duurt als ze geen sporen van gemetaboliseerde cannabinoiden willen vinden in jouw geval.
Maar op labformulieren staat bovenaan het kopje drugs als eerst de mogelijkheid 'drugsscreening', in de verslavingskliniek waar ik mijn bijbaan heb, vinken we dit altijd aan. Ook bij alcoholisten.. Maar goed, dat is bij ons protocolafhankelijk.

Speed en coke zijn in urine niet lang aantoonbaar, zeker niet als je maar een lijntje hebt genomen. (Hoe kun je speed trouwens niet leuk vinden )
Oud 29-11-2008, 12:38
m!ke
m!ke is offline
NEGATIEVE TEST
Tips voor mensen in dezelfde situatie:
Veel water drinken de dag VAN de test, en een vitamine tablet.
Gebruik ook de eerste straal van je Urine niet, en de laatste

Nu ga ik eentje opsteken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten