Oud 08-11-2008, 00:19
Pazionate
Pazionate is offline
heya,, ik, ben verliefd op een meisje,, sinds 3 dagen
ik heb met haar al wel gezoent, ze vroeg of ik ook bleef slapen,, maar dat is nog niet gebeurd

maar nu is het een week verder en in deze week heb ik haar maar 2 keer gezien en sinds dit weekend negeert ze mij als ik iets vraag of zeg of iets anders,, ik heb het haar ookal uitgelegd dat ik me kut voelde maar,, ze negeert me nu nog zegt b.v jah ik kom morge bij jou maar dan is het zover de volgende dag dan zegt ze ineens sorry, maar ik ga chille met andere mensen van school

ik snap er niks meer van kan iemand me helpe ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2008, 00:36
Verwijderd
Ik denk dat ze je op dat moment erg leuk vond maar dat ze er na een paar dagen over nagedacht te hebben niks meer in je ziet. Ze vindt het moeilijk om je dat te vertellen want ze wil je niet kwetsen, maar ze heeft ook geen zin om nog met je af te spreken. Maar dat denk ik. Je kan het ook regelrecht aan haar vragen, dan hoor je misschien iets dat je niet leuk vindt maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Als je iets hoort dat je wel leuk vindt is het natuurlijk fantastisch! Succes.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 12:21
Presia
Presia is offline
Je kan een aantal dingen doen.

- Terug negeren. Dit klinkt misschien ontzettend kinderachtig, maar het levert vaak wel resultaten op in de praktijk (geen persoonlijke ervaring, wel bij anderen ervaren). Je gaat gewoon zelf verder en denkt er niet meer aan. Als zij jou zo behandelt, dan kan je er misschien ook maar beter afstand van nemen. Je moet natuurlijk niet over je heen laten lopen. Dus spreek ook met andere mensen (evt. meisjes) af en misschien komt ze dan vanzelf wel erop terug.

- Wat z0pperd voorstelt

- Acher haar aan lopen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 14:59
crossbabe
crossbabe is offline
Ik denk dat je haar het beste kan laten gaan... oftewel terug negeren...(Dan geef je haar het gevoel onbereikbaar tezijn) en dat maakt je vaak juist ook interesant.
Veel vrouwen hebben er een hekel aan als een man (te erg) achter hun aanloopt ze willen er voor knokken.

Daarbij je laat je toch zeker niet zo behandelen?!! Graag of niet!

succes ermee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten