Oud 19-01-2010, 11:19
Azerty1994
Azerty1994 is offline
hey weet niet hoe ik het onderwerp anders moet beschrijven.

Het begon dus bij mijn eerste joint was bij vriend en hij had het briljante idee om na sgool bij hem te blijve slapen en eens te blowen.Ik dacht k jha dat moet je tog eens geprobeert hebben.eerste joint voelde ik het niet zo erg maar na mijn tweede was ik echt van de kaart.ik begon over vanalles en nog wat te fantaseren(bv van een wekker dat op avontuur ging en tege draken moest vechten enz..)dat op zich was nog wel kicke maar daarna begon het pas raar te worde mijn hele lichaam begon te trille zal ik maar zege(weet niet hoe ik het moet uitleggen maar kan het het beschrijven met als een zenuw niet goed zit in je been en het begint te trillen)Vond dit echt super raar en ik begon me te consentreren om gewoon stil te zitten. maar dat lukte niet echt dus probeerde ik maar wat te slapen.en de volgende ochtend was het gewoon over.

Ik weet dus niet of dit normaal is als je stoned bent want niemand van mijn vrienden heeft dit.(Niet dat dit mee stoort ofzo maar vindt het gewoon beetje raar )

P.S: Ik heb ondertussen al een paar keer geblowd en het is elke keer zo.
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2010, 12:27
Verwijderd
Als je nog noob bent met blowen heeft het altijd een veel grotere impact dan als je wat meer ervaren bent. Met de tijd zal je het effect zien veranderen. Verder is er niets mis mee zolang je het niet als vervelend beschouwt dat je tegen draken moet vechten.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 13:37
*oma*
*oma* is offline
Dat trillen heb ik ook weleens gehad, maar niet heel hevig of zo (alsof ik het koud had zeg maar). Gewoon negeren, dan gaat het weer over.
Oud 19-01-2010, 13:40
Verwijderd
minder blowen niet zozeer in frequentie (hoe vaak je blowt) maar in hoeveelheid

of die draken eens neersteken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 13:41
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
of die draken eens neersteken.
Oud 19-01-2010, 14:42
Verwijderd
ah komop zeg
hoe stoned je ook bent, hoe koekoek je ook op de bank ligt, wekkers die draken neersteken? gelul.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 14:46
surimeid
surimeid is offline
blowen zou ik maar niet meer doen als je dat denkt....
Oud 19-01-2010, 15:35
Toneless
Toneless is offline
Hij zegt fantaseren, maargoed dat kan ook zonder blowen.

Zolang het niet vervelend maakt het toch niet uit?
Oud 19-01-2010, 20:44
SacredRose
SacredRose is offline
het symptoom is niet zo heel raar als je nagaat dat de receptoren waar thc op werkt.
invloed heeft op je motoriek en met een deel van je hersenen waar mee je denkt

\slimheid

je lichaam raakt er waarschijnlijk wel aan gewend als je vaker blowt. en mischien wel slim om iets mindere hoeveelheden te gebruiken zoals mrboot al zei
Oud 19-01-2010, 23:11
MTpower
MTpower is offline
Je fantasie kan inderdaad flink op hol slaan als je geblowed hebt. Heb ik zelf ook wel, ligt er ook erg aan met wie ik blow. Als ik alleen blow fantaseer ik inderdaad heel erg en ook vaak niet eens bewust. Als ik met iemand anders ben is het vaak praten en is er weinig ruimte om even 'in jezelf' te gaan.

Dat trillen zal met de tijd wel minder worden, maar het kan nooit kwaad om mate te houden
Oud 21-01-2010, 20:30
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
Als je nog noob bent met blowen...
Of als je een noob bent in de Nederlandse taal

Anyhow, toen ik begon met blowen (en al de jaren daarna) ben ik goed stoned geweest, maar hoe mensen soms bij die THC trips komen van, in dit geval, wekkers op avontuur?

Ieder voor zich, en iedereen reageert er ook anders op, maar voor mij is het echt bullshit, sorry.
Oud 21-01-2010, 22:25
Wammus
Wammus is offline
Dat je je de meest rare dingen in je hoofd kunt halen als je geblowed hebt lijkt me niks nieuws. Je fantasie kan er inderdaad aardig van op hol slaan. Toen ik een paar jaar geleden elke avond met een paar vrienden in de speeltuin zat te blowen hebben wij het ook vaak genoeg over de meest vreemde dingen gehad, variërend van konijnen tot de Gestapo.

Dat trillen heb ik vroeger ook gehad en is bij mij vanzelf verdwenen. Mocht je het echt als vervelend ervaren kun je inderdaad proberen wat minder wiet in je joint te stoppen.
Oud 22-01-2010, 18:04
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
heb ik ook wel is hoor dus lijkt me normaal bij mij helpt suiker meestal wel een beetje als het echt irritant word
Oud 23-01-2010, 18:27
xxsylviaxx
xxsylviaxx is offline
ik heb na het blowen ook weleens dat me been of arm gaat schokken maar niet de hele tijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten