Oud 16-02-2009, 20:00
Verwijderd
Wat zou er gebeuren met je omgeving als jij de hele dag in bed zou liggen?

Wordt je huisdier niet verzorgt of krijgt je familie geen eten. Of is een heel bedrijf ontregeld en staat heel Nederland op zijn achterste benen als jij maar in je bed blijft liggen?

Vertel!

Bij mij zou er totaal niks aan de hand zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2009, 20:15
Verwijderd
Mn groep op de universiteit zou boos zijn dat ik niks doe, mijn moeder zou op mijn deur komen rossen, mijn vader zou gaan lopen schelden en daar houdt het wel zo'n beetje op denk ik. Oh ja, ik zou rugpijn krijgen en honger.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 20:35
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
en vind je dat geruststellend of niet?

bij mij zou er de eerste dag niets bijzonders gebeuren. alleen de vraag van mn vriendin waar ik mee bezig ben
als zij er niet is kan de hamster eventueel wel een dag zonder vers voer. het huis is zo vochtig dat de planten het wel zes maanden zonder gieter overleven

na een paar dagen zijn het eerst de eigen fysieke ongemakken - totaal verstoorde energiehuishouding ed - die lastig gaan worden.

afhankelijk van mijn deadlines zou na 1 á 2 weken mijn opdrachtgever wel bellen.

financiën kunnen wel een hele tijd doorlopen als het echt moet, maar tegen die tijd is mn relatie ongetwijfeld al lang beëindigd

ik vind het wel een mooie balans tussen mezelf wat rust kunnen gunnen en toch ook wel gemist worden door mensen. ik zal niet snel in de tv-houding half-ontbindend door de politie gevonden worden...
Oud 16-02-2009, 20:35
Verwijderd
Mijn kat zou janken, mijn werkgroep zou me missen, mijn vriendje zou geen schone kleren hebben, geen ontbijt, geen avondeten en geen schoon huis.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 20:43
rare kwast
rare kwast is offline
mijn ouders zouden gek worden... en boos heel boos denk
mijn gerbil zou verhongeren.
mijn baas zou ook boos worden, heel heel erg boos
ow en mijn opleiding/klasgenoten zal ook wel gaan vragen waar ik ben (een opleiding vraagt niets)
Oud 16-02-2009, 22:19
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn honden worden niet uitgelaten en cavia's krijgen geen eten.
Mijn klas heeft geen juf meer.
Ik ga niet slagen.
Het huis wordt een vieze zooi.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 22:58
Verwijderd
Citaat:
en vind je dat geruststellend of niet?
Nou ik hier de reacties zo lees wel ja.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 23:49
Lyne
Lyne is offline
Ik zou uitgesloten worden van een tentamen omdat ik een aanwezigheidsplicht heb, en daardoor dus mijn BSA niet halen. Verder zou de wereld gewoon doorgaan en mij niet missen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 00:34
Yesterday'sgone
Yesterday'sgone is offline
Ik zou depressief worden van het feit dat ik niks mee doe en onderneem en mijn school werk en sociale behoeften er aan onderdoor gaan. Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zou depressief worden van het feit dat ik niks mee doe en onderneem en mijn school werk en sociale behoeften er aan onderdoor gaan. Denk ik.
Dat ben je dan al, want anders houd je het denk onmogelijk vol om de hele dag in bed te liggen...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 00:44
Yesterday'sgone
Yesterday'sgone is offline
Dat is zeker waar
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 09:04
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
M'n werkgever zou boos bellen, voor de rest niets bijzonders...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 09:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn vriendin of moeder (afhankelijk van welk bed) zou me eruit sleuren. En dat is maar goed ook.
Oud 17-02-2009, 11:31
love-THE-world
love-THE-world is offline
hmm
waarschijnlijk zou mn moeder rond n uur of 5 thuiskomen en kijken waarom ik in bed lig
verder denk ik niet dat het iemand op zal vallen.
maar of ik daar blij mee ben
Oud 17-02-2009, 11:42
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Ik denk dat mijn moeder me smorgens dan uit bed roept, en me broertje zou gaan kijken als die terug van school is en daarna me vader als die terug van zijn werk is.
Niks zou verwaarloost worden want ze nemen mijn taken gewoon over.
Oud 17-02-2009, 12:30
Volk
Volk is offline
Hmm... Toen ik hele dagen op bed wou blijven mocht dat niet. Dus liep ik elke ochtend in mijn badjas naar beneden en ging zitten wachten tot het weer bedtijd was. Is niet helemaal hetzelfde maar het komt op hetzelfde neer. Mijn moeder werd met de dag bozer omdat ik niks deed. Mijn broertje vond mij saai. Verder gebeurde er niks. Helemaal niks. Was wel fijn eigenlijk.

Tegenwoordig moet ik er niet aan denken niet uit bed te komen. De huur wordt dan niet meer betaald, ik zal waarschijnlijk ontslagen worden, studie zal ik ook niet halen denk ik dan, mijn huisdieren zouden dood gaan. tegenwoordig heeft mijn nietsdoen veel meer consequenties.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 19:40
marrel
marrel is offline
Denk dat ik allereerst een geïrriteerde moeder aan m'n bed heb staan, stage zal misschien ook wel even bellen waar ik ben. Het leven gaat verder wel door opzich maar Misschien dat m'n zusje me ook nog even komt vragen of ik wel normaal ben.
Oud 17-02-2009, 20:35
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Wat zou er gebeuren met je omgeving als jij de hele dag in bed zou liggen?

Wordt je huisdier niet verzorgt of krijgt je familie geen eten. Of is een heel bedrijf ontregeld en staat heel Nederland op zijn achterste benen als jij maar in je bed blijft liggen?

Vertel!

Nu zou ik prob's krijgen met mijn bijbaan. Vanuit de universiteit zal er iig geen hoogleraar op de stoep verschijnen omdat ik colleges mis

Laatst gewijzigd op 17-02-2009 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 01:31
rensd
rensd is offline
Ik zou uit mijn projectgroep geschopt worden en mijn studie falen.
Verder gaan mijn commissiegenootjes vragen waarom ik niks doe aan het jaarboek.

En vroeg of laat een keer gebeld worden door vrienden of ik niet wat kwam doen met hun.

Verder helemaal niets.. Op kamers, de ultieme vrijheid
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 08:46
Verwijderd
Mijn moeder maakt zich zorgen/wordt boos/moet huilen/gaat naar de HA (allemaal de opties komen aanbod, in welke volgorde weet ik niet)
Mijn vader gaat heel lief van alles naar mijn bed brengen omdattie zich zorgen maakt.
Mijn zusje komt elke dag een uurtje aan mijn bed zitten, mijn andere zusje weet ik niet
Mijn vriendje gaat zich zorgen maken.
Ruzie op stage.
Ruzie op het werk
Ruzie op JN

Eeeeh, ja.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 09:33
Verwijderd
Ik geloof niet dat er heel veel zou gebeuren...mijn man zou de katten eten moeten geven en het huis schoon moeten houden en mijn werk zou natuurlijk niet al te blij zijn, maar daar blijft het, denk ik, wel bij. Over twee/drie maanden zou het een heel ander verhaal zijn.

(Heb in het verleden een periode het overgrote deel van de dag in bed doorgebracht en de wereld draaide in die tijd net zo als voorheen.)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 09:50
Stefanie
Stefanie is offline
Maar zwangere vrouwen mogen ook in bed liggen om uit te rusten
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 10:44
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Dat ben je dan al, want anders houd je het denk onmogelijk vol om de hele dag in bed te liggen...
O nee hoor, ik presteer goed op school en heb een normaal sociaal leven, maar ik vind het heerlijk zo nu en dan de hele dag op bed te liggen... op een zondag doe ik het heeeel soms (maar meestal roepen de andere verplichtingen).

OT: Hier op kamers zou er niks zijn. Wellicht sms'en mijn vrienden van de uni of ik toch maar ben blijven liggen, omdat ik niet bij de colleges ben, maar verder zou er (zeker bij één dagje) helemaal niets aan de hand zijn (behalve als ik een verplicht practicum mis).
Bij mijn ouders thuis - waar ik in het weekend ben - zouden mijn ouders wel komen zeuren dat ik eruit moet, denk ik... Met de vraag of ik niets aan school hoef te doen en zo nee, dat zij nog wel wat klusjes voor me hebben .

Maar echt rampzalige dingen gebeuren er niet.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Maar zwangere vrouwen mogen ook in bed liggen om uit te rusten
Het 'verhaaltje' is ook van toepassing op toen ik nog niet zwanger was.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 12:32
MartinV
MartinV is offline
Er gaan best wat dingen aan me voorbij. Misschien niet na 1 dag, maar een tijdje wel.

Ik ga vakken niet halen, waardoor ik men p niet haal (en dat moet dit jaar echt gaan gebeuren anders kan ik in september niet naar het buitenland).

Ik kan uberhaupt niet naar het buiteland omdat ik mijn dossier dan niet afkrijg.

De boekverkoop loopt in de soep.

Men werk zal afvragen waarom ik niet kom opdagen.

Men moeder wil weten of ik nog mee-eet.

Vrienden zal niet zo'n probleem zijn, ze zullen wel afvragen waar ik ben, en waarom ik niet mee uitga of na college blijf hangen, maar daar gaat wel een tijdje overheen voordat ze echt denken dat er iets mis is.
Oud 18-02-2009, 16:52
Balance
Balance is offline
Mijn ouders zouden boos worden.
Ik zou zelf neerslachtig worden.
Mijn collega's op werk#1 moeten harder werken.
Ik word ontslagen op werk#1
Een project op werk#2 loopt in de soep.
Mensen zitten voor niks op mij te wachten met afspraken/vergaderingen.
Collega's moeten meer doen op mijn werk.
Ik word ontslagen op werk#2
Vrienden worden boos dat ik afspraken niet na kom.

Dat is wat ik tot nu toe kon bedenken
Oud 19-02-2009, 09:28
JustADreamer
JustADreamer is offline
Haha, vriendje gaat me heeeeeeeeeeel vaak bellen... Of hij eist dat ik de deur beneden open doe en dan komt ie gewoon de hele dag naast me liggen, wat op zich natuurlijk wel prima zou zijn
Op dagen dat ik moet werken krijg ik heel veel boze telefoontjes van mn baas en bazin en uiteindelijk ontslag
M'n pa word zwaar chagrijnig van het feit dat ik hele dag niets loop te doen (en word boos als ie merkt dat vriendje ook nog eens hele dag naast me ligt)
M'n zusje verklaart me heel erg voor gek

Ik zou er zelf ook niet heel gelukkig van worden ben ik bang
Oud 19-02-2009, 14:09
Daboman
Daboman is offline
Waarschijnlijk zouden er mensen aan m'n bed staan om te vragen of het wel goed gaat. Want de hele dag in bed liggen is zooooo niets voor mij!
Oud 19-02-2009, 14:45
darkfairy
darkfairy is offline
@marrel gefeliciteerd.
ot.
mijn ouders zouden boos worden.
en dat zullen ze hier in boekel dan ook wel worden na een tijdje.
en mijn afdelingsleider van het werk zal zeker bellen en ook niet al te blij zijn.
Oud 19-02-2009, 18:12
Verwijderd
Mijn moeder zou boos worden/zich afvragen wat ik toch de hele dag in bed moet. Mijn vriendje zal zich wel afvragen waarom ik die avond niet op MSN ben om met hem te praten, maar verder gebeurt er helemaal niets.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 19:03
Verwijderd
Als ik gewoon een willekeurige dag in bed blijf liggen, dan zal er niemand naar kraaien geloof ik. (Tenzij ik iets belangrijks heb die dag, natuurlijk, dan zal m'n echtgenoot me wel uit bed trappen ) Als ik een paar dagen in bed blijf liggen, dan zal m'n echtgenoot me ook wel dwingen uit bed te komen. Maar de wereld zal zeker niet ophouden met bestaan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 22:07
Verwijderd
Hond krijgt geen eten/wordt niet uitgelaten
Katten krijgen geen eten
Huis wordt rotzooi
Vriendje bezorgd en daarna kwaad denk ik
Ik krijg honger en pis wss op een gegeven moment in bed
Ik ga me heel erg vervelen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 01:44
Verwijderd
Ik heb vandaag weer eens lekker de hele dag in mijn bed gelegen. Dat was leuk en er gebeurde niets.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 01:53
Verwijderd
Mijn mama zou voor me gaan zorgen en het bedrijf waar ik werk zou twee mensen minder ontslaan. Verder zou ik gestalkt worden met smsjes omdat ik hoop dat iedereen me mist! En wat mensen zouden in de kou staan wachten omdat ik ze niet zou smsen dat ik niet kom
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 17:58
Verwijderd
Dat hangt nogal van de dag af
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Mijn kat zou janken, mijn werkgroep zou me missen, mijn vriendje zou geen schone kleren hebben, geen ontbijt, geen avondeten en geen schoon huis.
Heeft je vriendje zelf geen handjes

Bij mij zou er niks aan de hand zijn als het maar een dag is, want ik heb geen vakken nu, alleen m'n scriptie, en mijn bijbaantje is flexibel dus het wisselt per week op welke dag ik er ben - soms ook gewoon een week niet. Op een maandag of donderdag zouden er wel vrienden bellen waarom ik niet kom opdagen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 16:42
Geel
Geel is offline
De hele dag in bed liggen, dat zou me nooit lukken. Ik zou na een paar uur weer opstaan en naar buiten lopen om de vermoeidheid weg te rennen...
Oud 21-02-2009, 18:42
findik_kurdu_61
findik_kurdu_61 is offline
bij mij zou er niks aan de hand zijn.
alleen dat ik een dagje school mis.

als je de hele dag in bed belijft liggen hoe wil je dan eten en drinken. tenzij met iemand samenwoond die kan dan iets voor jou klaar maken bij mij is dat het geval niet
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 03:10
blurred
blurred is offline
Niet meteen, maar na een paar dagen zullen m'n vrienden toch eens langskomen om te kijken of ik er nog wel ben. Als ik de registratie eind deze week mis heb ik volgend semester een probleem omdat ik niet ingeschreven sta, wat theoretisch niet uitmaakt omdat ik blijkbaar toch alleen maar van plan ben in bed te blijven liggen. Na een tijdje zullen m'n moeder en m'n vriend bellen om te vragen of ik nog wel leef.
Oud 23-02-2009, 08:54
Verwijderd
Dan is het hele gezin in rep en roer.
Zou ik uit bed worden getrokken.
Zou er flink met de deuren gegooid worden.
Wordt er een hulpverlener ingeschakeld
Raak ik mijn werk kwijt
Maak ik te weinig uren op school, en ga ik niet over.
Worden vrienschappen verwaarloosd

Ik kan nog wel eeuwen doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 20:12
router
router is offline
Ik zou honger krijgen.

En m'n vrouw zou me wel uit bed krijgen, door een emmer koud water (evt met ijsblokjes) over me heen te gooien.

Bij mij is het overigens eerder "de hele dag op internet hangen".
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 20:54
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
mijn huisgenoten zouden af en toe roepen of ik thuis ben en dan komen ze mn kamer in om een praatje met me te maken, en als ze dan na een tijdje merken dat ik fulltime in bed lig dan vragen ze wat er met me aan de hand is. Vriendin gaat bellen, mensen die een afspraak ofzo met me willen maken gaan bellen, mn stagebegeleider gaat bellen, mn klasgenoten gaan na een tijdje ook bellen voor de opdracht die we samen moeten doen en mn werk gaat bellen als ik niet op kom dagen.

Maar behalve mijn eigen leven valt er niets in het water als ik fulltime in bed ga liggen. Nja, de straatmuzikanten krijgen minder geld, sommige mensen hebben een goed gesprek minder, sommigen een vriendelijke glimlach of complimentje minder, de mensen in de trein krijgen minder koffie, en mijn beste vriendin gaat zich afvragen waarom ik haar negeer.
Oud 28-02-2009, 20:59
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Mm.
Ik denk dat me baas boos word, als ik op die dag moet werken.
En me hond piest alles onder .
Oud 02-03-2009, 17:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik hoop dat in elk geval mijn vrienden zullen denken, 'wtf?' Mijn werk zal denken, oh, oké, die komt dus niet meer en mijn contract niet verlengen en ik zal uiteindelijk in de problemen komen op school.
Oud 02-03-2009, 21:49
crazycat
crazycat is offline
een beetje hoe mijn vakanties eruitzien?, lekker 20 uur op een dag slape
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 11:27
Fantôme
Fantôme is offline
Als het op een werkdag is dan:
- zou eerst mn vriend vragen wat er aan de hand is, of ik niet moet werken? of ik soms ziek ben? en of hij wat voor me kan doen? dus wil ik een hele dag in bed liggen zou ik tegen hem moeten liegen ofzo, want anders sleurt hij me er wel uit

- tegen een uur of 9 smorgens zou mn werkgever bellen waar ik blijf (waarschijnlijk met de boodschap dat mn client zit te wachten). Denk niet dat mn werkgever daar blij mee is (maar wtf, kan er toch neit blijven )

- Savonds zou mn vriend teleurgesteld zijn dat er geen eten is (want ik was immers de hele dag thuis dus dan had ik dat best kunnen maken)

- En daarna zou mn sportmaatje verontwaardigd bellen waarom ik er niet ben.

zoiets? de wereld vergaat iig niet echt, maar gezien het tweede zal ik wel helpen om BJZ bij tenminste één client weer in een negatief daglicht te zetten
Oud 31-03-2009, 22:36
yayminay
yayminay is offline
als het een vrije dag is, maakt het niks uit.
alleen mijn kat zou honger hebben voor 1 dag.

als ik langer dan een dag, of op een werkdag op bed zou blijven liggen zou ik wel opgebeld worden door een collega waar ik blijf en of ik als de sodem..... mn nest uit wil komen.
en als ik een week op bed blijf liggen,
tja,
dan wordt mn huis vies, maar daar heb ik alleen zelf last van. ohja, en honger.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2009, 12:52
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Op een werkdag zou ik om kwart voor 9 gebeld worden door het uitzendbureau waar ik bleef, en flink op mn donder krijgen als ze merkten dat ik nog steeds in mn bed lag.
Universiteit afhankelijk van welke vak, als er vrienden bij zitten zou ik na een half uurtje oid een smsje krijgen, na een paar uur niets horen zouden ze bellen en is komen buurten.
Huisgenoten zouden me waarschijnlijk niet zo erg missen, die weten toch nooit wanneer ik thuis ben .
Moeder zou me in het weeken het bed uit trappen en anders eens goed informeren hoe of wat.
En het aller belangrijkste, mn vriend, die is doorgaans wel op de hoogte van mn dagbesteding, dus zou na een tijd van niets horen echt wel aan de bel trekken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 14:26
crazycat
crazycat is offline
niets bijzonder, dat doe ik zo vaak
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 21:45
arPos
arPos is offline
volgens mij komen ze daar pas na 3 weken achter
Reageren

Topictools Zoek in deze topic