Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn ouders zouden gek worden... en boos heel boos denk
mijn gerbil zou verhongeren. mijn baas zou ook boos worden, heel heel erg boos ow en mijn opleiding/klasgenoten zal ook wel gaan vragen waar ik ben (een opleiding vraagt niets)
|
Hmm... Toen ik hele dagen op bed wou blijven mocht dat niet. Dus liep ik elke ochtend in mijn badjas naar beneden en ging zitten wachten tot het weer bedtijd was. Is niet helemaal hetzelfde maar het komt op hetzelfde neer. Mijn moeder werd met de dag bozer omdat ik niks deed. Mijn broertje vond mij saai. Verder gebeurde er niks. Helemaal niks. Was wel fijn eigenlijk.
Tegenwoordig moet ik er niet aan denken niet uit bed te komen. De huur wordt dan niet meer betaald, ik zal waarschijnlijk ontslagen worden, studie zal ik ook niet halen denk ik dan, mijn huisdieren zouden dood gaan. tegenwoordig heeft mijn nietsdoen veel meer consequenties. |
![]() |
|
Denk dat ik allereerst een geïrriteerde moeder aan m'n bed heb staan, stage zal misschien ook wel even bellen waar ik ben. Het leven gaat verder wel door opzich maar
![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 17-02-2009 om 20:53. |
![]() |
|
Ik zou uit mijn projectgroep geschopt worden en mijn studie falen.
Verder gaan mijn commissiegenootjes vragen waarom ik niks doe aan het jaarboek. En vroeg of laat een keer gebeld worden door vrienden of ik niet wat kwam doen met hun. Verder helemaal niets.. Op kamers, de ultieme vrijheid ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn moeder maakt zich zorgen/wordt boos/moet huilen/gaat naar de HA (allemaal de opties komen aanbod, in welke volgorde weet ik niet)
Mijn vader gaat heel lief van alles naar mijn bed brengen omdattie zich zorgen maakt. Mijn zusje komt elke dag een uurtje aan mijn bed zitten, mijn andere zusje weet ik niet Mijn vriendje gaat zich zorgen maken. Ruzie op stage. Ruzie op het werk Ruzie op JN Eeeeh, ja. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof niet dat er heel veel zou gebeuren...mijn man zou de katten eten moeten geven en het huis schoon moeten houden en mijn werk zou natuurlijk niet al te blij zijn, maar daar blijft het, denk ik, wel bij. Over twee/drie maanden zou het een heel ander verhaal zijn.
(Heb in het verleden een periode het overgrote deel van de dag in bed doorgebracht en de wereld draaide in die tijd net zo als voorheen.) |
![]() |
||
Citaat:
OT: Hier op kamers zou er niks zijn. Wellicht sms'en mijn vrienden van de uni of ik toch maar ben blijven liggen, omdat ik niet bij de colleges ben, maar verder zou er (zeker bij één dagje) helemaal niets aan de hand zijn (behalve als ik een verplicht practicum mis). Bij mijn ouders thuis - waar ik in het weekend ben - zouden mijn ouders wel komen zeuren dat ik eruit moet, denk ik... Met de vraag of ik niets aan school hoef te doen en zo nee, dat zij nog wel wat klusjes voor me hebben ![]() Maar echt rampzalige dingen gebeuren er niet. |
![]() |
|
Er gaan best wat dingen aan me voorbij. Misschien niet na 1 dag, maar een tijdje wel.
Ik ga vakken niet halen, waardoor ik men p niet haal (en dat moet dit jaar echt gaan gebeuren anders kan ik in september niet naar het buitenland). Ik kan uberhaupt niet naar het buiteland omdat ik mijn dossier dan niet afkrijg. De boekverkoop loopt in de soep. Men werk zal afvragen waarom ik niet kom opdagen. Men moeder wil weten of ik nog mee-eet. Vrienden zal niet zo'n probleem zijn, ze zullen wel afvragen waar ik ben, en waarom ik niet mee uitga of na college blijf hangen, maar daar gaat wel een tijdje overheen voordat ze echt denken dat er iets mis is.
|
![]() |
|
Mijn ouders zouden boos worden.
Ik zou zelf neerslachtig worden. Mijn collega's op werk#1 moeten harder werken. Ik word ontslagen op werk#1 Een project op werk#2 loopt in de soep. Mensen zitten voor niks op mij te wachten met afspraken/vergaderingen. Collega's moeten meer doen op mijn werk. Ik word ontslagen op werk#2 Vrienden worden boos dat ik afspraken niet na kom. Dat is wat ik tot nu toe kon bedenken ![]()
|
![]() |
Haha, vriendje gaat me heeeeeeeeeeel vaak bellen... Of hij eist dat ik de deur beneden open doe en dan komt ie gewoon de hele dag naast me liggen, wat op zich natuurlijk wel prima zou zijn
![]() Op dagen dat ik moet werken krijg ik heel veel boze telefoontjes van mn baas en bazin en uiteindelijk ontslag M'n pa word zwaar chagrijnig van het feit dat ik hele dag niets loop te doen (en word boos als ie merkt dat vriendje ook nog eens hele dag naast me ligt ![]() M'n zusje verklaart me heel erg voor gek Ik zou er zelf ook niet heel gelukkig van worden ben ik bang ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik gewoon een willekeurige dag in bed blijf liggen, dan zal er niemand naar kraaien geloof ik. (Tenzij ik iets belangrijks heb die dag, natuurlijk, dan zal m'n echtgenoot me wel uit bed trappen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mij zou er niks aan de hand zijn als het maar een dag is, want ik heb geen vakken nu, alleen m'n scriptie, en mijn bijbaantje is flexibel dus het wisselt per week op welke dag ik er ben - soms ook gewoon een week niet. Op een maandag of donderdag zouden er wel vrienden bellen waarom ik niet kom opdagen ![]() |
![]() |
|
Niet meteen, maar na een paar dagen zullen m'n vrienden toch eens langskomen om te kijken of ik er nog wel ben. Als ik de registratie eind deze week mis heb ik volgend semester een probleem omdat ik niet ingeschreven sta, wat theoretisch niet uitmaakt omdat ik blijkbaar toch alleen maar van plan ben in bed te blijven liggen. Na een tijdje zullen m'n moeder en m'n vriend bellen om te vragen of ik nog wel leef.
|
Verwijderd
|
Dan is het hele gezin in rep en roer.
Zou ik uit bed worden getrokken. Zou er flink met de deuren gegooid worden. Wordt er een hulpverlener ingeschakeld Raak ik mijn werk kwijt Maak ik te weinig uren op school, en ga ik niet over. Worden vrienschappen verwaarloosd Ik kan nog wel eeuwen doorgaan. |
![]() |
|
mijn huisgenoten zouden af en toe roepen of ik thuis ben en dan komen ze mn kamer in om een praatje met me te maken, en als ze dan na een tijdje merken dat ik fulltime in bed lig dan vragen ze wat er met me aan de hand is. Vriendin gaat bellen, mensen die een afspraak ofzo met me willen maken gaan bellen, mn stagebegeleider gaat bellen, mn klasgenoten gaan na een tijdje ook bellen voor de opdracht die we samen moeten doen en mn werk gaat bellen als ik niet op kom dagen.
Maar behalve mijn eigen leven valt er niets in het water als ik fulltime in bed ga liggen. Nja, de straatmuzikanten krijgen minder geld, sommige mensen hebben een goed gesprek minder, sommigen een vriendelijke glimlach of complimentje minder, de mensen in de trein krijgen minder koffie, en mijn beste vriendin gaat zich afvragen waarom ik haar negeer.
|
Ik hoop dat in elk geval mijn vrienden zullen denken, 'wtf?' Mijn werk zal denken, oh, oké, die komt dus niet meer en mijn contract niet verlengen en ik zal uiteindelijk in de problemen komen op school.
|
Als het op een werkdag is dan:
- zou eerst mn vriend vragen wat er aan de hand is, of ik niet moet werken? of ik soms ziek ben? en of hij wat voor me kan doen? dus wil ik een hele dag in bed liggen zou ik tegen hem moeten liegen ofzo, want anders sleurt hij me er wel uit - tegen een uur of 9 smorgens zou mn werkgever bellen waar ik blijf (waarschijnlijk met de boodschap dat mn client zit te wachten). Denk niet dat mn werkgever daar blij mee is (maar wtf, kan er toch neit blijven ![]() - Savonds zou mn vriend teleurgesteld zijn dat er geen eten is (want ik was immers de hele dag thuis dus dan had ik dat best kunnen maken) - En daarna zou mn sportmaatje verontwaardigd bellen waarom ik er niet ben. zoiets? de wereld vergaat iig niet echt, maar gezien het tweede zal ik wel helpen om BJZ bij tenminste één client weer in een negatief daglicht te zetten ![]()
|
![]() |
als het een vrije dag is, maakt het niks uit.
alleen mijn kat zou honger hebben voor 1 dag. als ik langer dan een dag, of op een werkdag op bed zou blijven liggen zou ik wel opgebeld worden door een collega waar ik blijf en of ik als de sodem..... mn nest uit wil komen. en als ik een week op bed blijf liggen, tja, dan wordt mn huis vies, maar daar heb ik alleen zelf last van. ohja, en honger. |
![]() |
|
Op een werkdag zou ik om kwart voor 9 gebeld worden door het uitzendbureau waar ik bleef, en flink op mn donder krijgen als ze merkten dat ik nog steeds in mn bed lag.
Universiteit afhankelijk van welke vak, als er vrienden bij zitten zou ik na een half uurtje oid een smsje krijgen, na een paar uur niets horen zouden ze bellen en is komen buurten. Huisgenoten zouden me waarschijnlijk niet zo erg missen, die weten toch nooit wanneer ik thuis ben ![]() Moeder zou me in het weeken het bed uit trappen en anders eens goed informeren hoe of wat. En het aller belangrijkste, mn vriend, die is doorgaans wel op de hoogte van mn dagbesteding, dus zou na een tijd van niets horen echt wel aan de bel trekken. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe krijg je iemand naar de psycholoog? vosje16 | 23 | 07-11-2007 16:24 | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic nummer 93!! Verwijderd | 492 | 13-04-2007 13:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 11-01-2007 14:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #24! Mara | 476 | 08-09-2004 17:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic # 18 Verwijderd | 468 | 19-01-2004 19:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 |