![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb allebei de keren dat ik gaatjes liet schieten wel gedraaid (en vooral in het begin goed draaien want anders groeien ze echt vast), wel elke dag met sterilon schoongemaakt (voor en achterkant) maar ze er niet uitgehaald voor die zes weken om zijn. Je gaatjes zijn dan nog niet goed genezen dus je krijgt je oorbellen er echt heel lastig weer terug in. Bij m'n eerste twee gaatjes heb ik echt veel probloblemen gehad met ontsteken en had ik echt soms hele bulten met pus in m'n oor en dat terwijl ik toen heel strikt alle regels op volgde. Bij m'n tweede gaatjes ben ik er wat relaxter in geworden, heb ik me niet zo druk overgemaakt maar het wel heel netjes schoon gehouden (maar ik ben wel gaan zwemmen enzo, niet gelijk de eerste week maar wel de eerste maand) en toen heb ik er eigenlijk heel weinig/geen problemen mee gehad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb netjes gedraait omdat dat moest van de mevrouw en heb er nooit last van gehad iig, of ik er voordeel bij heb gehad dat weet ik ook niet. In laten zitten lijkt me wel, bij mij groeide ze zelfs na die 6 weken nog redelijk makkelijk dicht en je moet je lichaam wel ff de kans geven te helen.
Sterion heb ik de eerste 2 keer wel mee gedruppeld (ook omdat men dat zei) en daarna niet meer omdat ik een beetje vermoede dat ik er allergisch voor was en toen gebeurde er ook niks raars. Heb toen wel af en toe ontsmet met groene zeep alst wat ging ontsteken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb gaatjes laten schieten toen ik een jaar of 7 was, dus het is alweer een tijdje geleden. Nu kan ik makkelijk maanden geen oorbellen in doen en mijn gaatjes groeien niet dicht. Als ik jou was zou ik na die zes weken nog steeds altijd oorbellen in houden (wisselen kan wel natuurlijk), weet niet hoe snel het daarna weer dichtgroeit (of dat een dag, dagen of weken duurt).
|
Tegen mij hebben ze toen gezegd dat je minstens een jaar altijd oorbellen in moet doen omdat je gaatjes anders bijvoorbeeld in een nacht dicht kunnen groeien.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Groei meisje medisch stopgezet Love & Peace | 235 | 11-01-2007 08:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
3de gaatje .:zonnetje:. | 40 | 30-03-2006 17:02 | |