Oud 25-03-2009, 21:19
Life's tough
Life's tough is offline
Hi!

Ik heb het afgelopen weekend gezoend met een jongen. Het was een leuke jongen, maar hij doet heel kortaf tegen me en besef ik pas dat ik hem eigenlijk wel leuk vind! Heb hem verder daarna nog niet weer gezien, dus ben benieuwd wat nou het beste is om te doen, want op msn doet ie erg kortaf tegen me en ben zo bang dat ik het verpest door te zeggen dat ik hem leuk vind.. En ik wil het graag wel IRL zeggen, maar hoe?
Iemand goede ideeen? Ik zie hem dit weekend waarschijnlijk weer..
(En naar mijn idee vond hij afgelopen weekend ook best leuk, maargoed hij kan daar natuurlijk anders over denken!)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2009, 21:26
Verwijderd
Ik zou gaan vissen!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 23:51
Pluis
Pluis is offline
jongens die na zoenen nogal kortaf doen betekenen meestal weinig goeds.
hij zal er vast geen spijt van hebben (hij heeft vast een leuke avond gehad), maar ik heb het idee dat hij afstand probeert te houden nu.
ik zou de liefdesverklaringen dus nog even voor mezelf houden, en afwachten of hij nog minder kortaf gaat doen. doet hij dat niet, dan kan je hem beter vergeten, hoe leuk je hem ook vindt.
Oud 26-03-2009, 09:35
Verwijderd
Je zegt zelf al dat hij het ook heel leuk vond. Jongens weten vaak moeilijk hun gevoelens te uiten. Vraag komend weekend gewoon wat hij ervan vond, probeer hem weer te zoenen als het moment daar is. Als je denkt dat het kan, je gevoelens op tafel gooien. Met deze onzekerheid rondlopen is ook niets. You go girl!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 09:44
emyh
emyh is offline
Je hebt 2 kansen:
1 hij vind je ook leuk en weet zich na die kus niet meer tegen over jou te gedragen OF
2 hij vond het leuk om alleen voor die avond met je te zoenen, maar verder niks diepzinnigs

Ik zou ook doen wat Pluis zegt, afwachten wat hij verder doet. Je kan beter niet nog een keer je liefde aan hem verklaren, want misschien dat hij je dan té plakkering vind. Geef hem de ruimte en gedrag je normaal.
Wat je ook kan doen, maar dan moet je het wel GOED doen!! Is je erg leuk tegen over anderen gedragen (zowel jongens als meisjes) maar ook tegen over hem!! Dan ziet hij dat je een heel leuk meisje bent (hij heeft je niks voor niks gekust) Maar ik bedoel dit NIET om hem jaloers te maken, gewoon laten zien dat je een leuk in omgaan bent, dus niet TE veel je best doen...snappie?! succes
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 09:26
Life's tough
Life's tough is offline
Bedankt allemaal! Daar kan ik wel wat mee!

Ik zal jullie laten weten wat het is geworden als ik vanavond/morgenavond zie!

Thanks iig!

(Ik doe niet TE veel mijn best hoor)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten