Oud 09-03-2009, 19:37
CNLDJ
CNLDJ is offline
Hallo allemaal!

Ik hoop dat iemand misschien dit herkent en misschien wat advies kan geven?

Ik ben al paar jaar niet echt gezond (pfeifer, bloedarmoede,allergieen) maar sins jaar is het steeds meer geworden naar mijn idee. Ik heb vorig jaar paar x een hyperventilatie aanvallen gehad, en ben daarvoor naar een haptonoom geweest. Mijn amandelen zijn verwijderd, en later is een hechting kapot gegaan waardoor ik weer ben opgenomen omdat ik veel bloed overgaf. Ik heb daarna in december in een lichte longonstekking gehad. Nu blijf ik vaak moe (lees.middag op de dag begint het weer), ik heb vrij regelmatig pijn in mijn rug, last van mijn knieen, en tegenwoordig ook soms pijn in mijn ribben en soms steken in buik en borst. Nu ben ik ook vrij regelmatig een soort misselijk, een rare druk op mijn keel vlak onder mijn mond. Sins vorige week heb ik blauwe streep vlak onder mijn borsten tussen mijn ribben, en zaterdag heb ik een hele rare aanval gehad. Ik had weer die druk op mijn keel onder mijn mond, braakneiging,had het heel erg warm, benauwd, en pijn in mijn ribben. Mijn pols was regelmatig en ik had een normale tempratuur.

Zijn dit rare toevallig heden? of is het misschien toch slim om naar de dokter te gaan? Schaam me nammelijk rot om te gaan, omdat ik bang ben dat hij vind dat ik overdrijf.
Alvast bedankt voor het lezen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2009, 21:11
ecrivaine
ecrivaine is offline
Zou zo niet weten wat het kan zijn, maar je hebt genoeg redenen om naar een dokter te gaan hoor. Niets om je voor te schamen.
Oud 11-03-2009, 12:50
Nienna*
Nienna* is offline
Zeker genoeg reden om naar de dokter te gaan!
Wat voor druk op de keel had je? Was het een "hete aardappel in je keel" of voelde het geheel anders?
Uitstralingsklachten naar je arm/hand/pink of niet?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 11:20
John Frum
John Frum is offline
door die blauwe streep en die aanval zou ik zeker zo snel mogelijk naar de huisarts gaan! niets om je voor te schamen.

Ik ben wel benieuwd hoe je verder leeft? Eet je gezond? Slaap je goed? Stress? Doe je aan sport of lichaamsbeweging?
Oud 13-03-2009, 13:31
CNLDJ
CNLDJ is offline
Citaat:
Zeker genoeg reden om naar de dokter te gaan!
Wat voor druk op de keel had je? Was het een "hete aardappel in je keel" of voelde het geheel anders?
Uitstralingsklachten naar je arm/hand/pink of niet?
Meer vuist onder je mond echt strak tgn je keel, niks heets meer heel drukkend gevoel.
Weinig uitstralling, soms een schokje maar meer niet
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 13:38
CNLDJ
CNLDJ is offline
Citaat:
door die blauwe streep en die aanval zou ik zeker zo snel mogelijk naar de huisarts gaan! niets om je voor te schamen.

Ik ben wel benieuwd hoe je verder leeft? Eet je gezond? Slaap je goed? Stress? Doe je aan sport of lichaamsbeweging?

Ik ben nog steeds niet naar de dokter geweest
De blauwe streep zit er nog wel en wordt nu meer donkerpaars. Ik slaap wel redelijk goed (7/8 uur per nacht) maar heb wel veel aan me hoofd gehadt de laatste tijd. Ik fiets redelijk veel, maar echt sporten niet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 18:54
*lollipop
*lollipop is offline
Zou toch maar even langs gaan! Die aanval en druk op je keel lijken me genoeg redenen. Heb je trouwens ook koorts (gehad) of dat niet? Ik kan het ook niet zo bedenken waar het evt. vandaan zou kunnen komen, bezoekje aan de dokter kan echt geen kwaad, en is idd zeker niets om je voor te schamen!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten