Hallo allemaal!
Ik hoop dat iemand misschien dit herkent en misschien wat advies kan geven?
Ik ben al paar jaar niet echt gezond (pfeifer, bloedarmoede,allergieen) maar sins jaar is het steeds meer geworden naar mijn idee. Ik heb vorig jaar paar x een hyperventilatie aanvallen gehad, en ben daarvoor naar een haptonoom geweest. Mijn amandelen zijn verwijderd, en later is een hechting kapot gegaan waardoor ik weer ben opgenomen omdat ik veel bloed overgaf. Ik heb daarna in december in een lichte longonstekking gehad. Nu blijf ik vaak moe (lees.middag op de dag begint het weer), ik heb vrij regelmatig pijn in mijn rug, last van mijn knieen, en tegenwoordig ook soms pijn in mijn ribben en soms steken in buik en borst. Nu ben ik ook vrij regelmatig een soort misselijk, een rare druk op mijn keel vlak onder mijn mond. Sins vorige week heb ik blauwe streep vlak onder mijn borsten tussen mijn ribben, en zaterdag heb ik een hele rare aanval gehad. Ik had weer die druk op mijn keel onder mijn mond, braakneiging,had het heel erg warm, benauwd, en pijn in mijn ribben. Mijn pols was regelmatig en ik had een normale tempratuur.
Zijn dit rare toevallig heden? of is het misschien toch slim om naar de dokter te gaan? Schaam me nammelijk rot om te gaan, omdat ik bang ben dat hij vind dat ik overdrijf.
Alvast bedankt voor het lezen.
|