Oud 26-03-2009, 18:08
jamie93
jamie93 is offline
Hallo,
Ik heb een jaar geleden iets gehad met een jongen. De reden waarom het toen uit gegaan is, is niet bijzonder of ernstig ofzo. Nou heb ik hem dit jaar veel beter leren kennen. En hij is vanaf het moment dat het uit is gegaan al die tijd nog hartstikke gek en verliefd op mij.
Ik vind hem ook wel erg leuk. Ben graag bij of met hem, en word jaloers als hij het over een ander meisje heeft ofzo (wat zelden voorkomt). We spreken vaak af en we hebben het dan altijd erg gezellig met z'n tweeën. Het zou dus inderdaad logisch klinken als ik weer wat met hem zou beginnen.
Maar dat is het 'm juist.
Ik weet niet zeker of ik wel weer wat met hem wil!
Wil ik een vriend of wil HÉM!?
Ik heb hem ook al verteld dat ik hem leuk vind! Maar krijg nu vaak de vraag naar mijn hoofd of het nou wat wordt of niet! Wat natuurlijk meer dan logisch is.
Maar dat weet ik zelf dus ook niet! Ook omdat ik eerder al iets met hem gehad heb!
Maar we zijn nu wel ouder en gaan op een betere maar vooral leukere manier met elkaar om!
We hebben vaak goede gesprekken enzo. En we denken vaak hetzelfde.
Nu wil ik er op de een of andere manier achter komen of ik wel écht zeker weten verliefd op hem ben.

Maar hoe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2009, 18:33
Verwijderd
Waardoor ging het uit?
Hoelang waren jullie bij elkaar?
Is dat waardoor het uitging voorbij?
Heb je andere vriendjes gehad?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 18:39
jamie93
jamie93 is offline
We hadden een beetje ruzie gehad, en heb het toen uitgemaakt,
mijn gevoel was op de 1 of andere manier toen helemaal weg.
Maar die is nu redelijk terug, en we hebben het hartstikke leuk samen.
Maar weer iets met hem beginnen
dalijk gaat het weer fout.

Ik heb maar een maandje gehad met hem!
en, ja ik heb meerdere vriendjes gehad!
Maar na deze jongen niet meer!
voor deze jongen wel!
op de basisschool , maar dat telt niet mee!
heb daarna nog een vriendje gehad wat wél ergens over ging!
maar dat is uiteindelijk ook helemaal mis gegaan. Die vond het blijkbaar
nodig om elke dag een ander meisje te zoenen ofzo.
Gelukkig deze niet.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 01:30
Thommos
Thommos is offline
Citaat:
We hadden een beetje ruzie gehad, en heb het toen uitgemaakt,
mijn gevoel was op de 1 of andere manier toen helemaal weg.
Maar die is nu redelijk terug, en we hebben het hartstikke leuk samen.
Maar weer iets met hem beginnen
dalijk gaat het weer fout.
Als je gevoel weer redelijk terug is en je zelf vind dat je veel leuker met elkaar omgaat en elkaar veel beter kent, dan zou ik zeggen "ga ervoor". Zeker omdat je eerst ook maar n maandje met m gehad hebt (als je het dan uitmaakt, tja, dan kan het niet anders dan dat het is omdat je elkaar slecht kent of niet veel van elkaar kan hebben) ... ik zou me er niet druk om maken en gewoon voor hem gaan als je het leuk vind met hem en nog steeds iets voor m voelt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 18:04
jamie93
jamie93 is offline
Citaat:
Als je gevoel weer redelijk terug is en je zelf vind dat je veel leuker met elkaar omgaat en elkaar veel beter kent, dan zou ik zeggen "ga ervoor". Zeker omdat je eerst ook maar n maandje met m gehad hebt (als je het dan uitmaakt, tja, dan kan het niet anders dan dat het is omdat je elkaar slecht kent of niet veel van elkaar kan hebben) ... ik zou me er niet druk om maken en gewoon voor hem gaan als je het leuk vind met hem en nog steeds iets voor m voelt.
zo denken heel veel mensen er inderdaad ook over! wat logisch is, als ze het zo te horen krijgen zoals ik het hier vertel!
maar op de een of andere manier wil ik het niet!
het klinkt echt heel raar! en ik snap er zelf ook niks van!
ik vind hem wel heel leuk enzo, maar of ik hem terug wil weet ik niet!
vaag verhaal dus!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 21:39
Verwijderd
Oke je wil het niet, dan doe je het niet.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 14:05
Thommos
Thommos is offline
Citaat:
zo denken heel veel mensen er inderdaad ook over! wat logisch is, als ze het zo te horen krijgen zoals ik het hier vertel!
maar op de een of andere manier wil ik het niet!
het klinkt echt heel raar! en ik snap er zelf ook niks van!
ik vind hem wel heel leuk enzo, maar of ik hem terug wil weet ik niet!
vaag verhaal dus!

Het is ook logisch. Voor jou alleen niet, omdat je zoveel tegenstrijdige gevoelens hebt. Als je echt twijfelt of je hem wel wil en als je ook aan je eigen gevoelens gaat twijfelen, dan zou ik zeggen "laat gaan, laat gaan". Twijfel is wel het minst wat je kunt gebruiken, zeker ook omdat die jongen wel tot over zijn oren verliefd is op jou. Niet om je te ontmoedigen, maar valse hoop is een slechte zaak.
Je hebt ooit eens n maandje met m gehad. Ik hoop dat je je realiseert dat dat wel erg kort is. En je had een beetje ruzie gehad waardoor je het uitmaakte? Zoals je het zegt, klinkt het echt alsof het over niks ging. Je geeft wel aan dat je hem nu beter kent dan toen, misschien dat je nu beter bij elkaar past?
Er zijn wel meer mensen van jouw leeftijd die twijfelen of ze gewoon een vriendje of juist persoontje X als vriendje willen. Je bent jaloers als hij met andere meiden praat, je bent graag bij hem, je vind het leuk met hem, je bent blij met hem, en jij wil nog weten of je wel verliefd bent? Er is niemand die tegen je kan zeggen wanneer jij dit wel bent, maar zoals het hier staat, lijkt het alsof je het toch wil.
Je bent ook bang om weer de fout in te gaan. Als iedereen zo zou denken, dan wordt de wereld er niet positiever op. Ik snap best dat je daar bang voor bent en het is niet meer dan logisch eigenlijk, maar je moet je wel degelijk realiseren dat jullie alletwee gegroeid zijn qua persoonlijkheid en je gaat anders (beter?) met elkaar om. Hij is hartstikke gek op jou, dus vanuit hem gaat het niet fout. Als je jezelf kunt verzekeren dat je het niet uitmaakt vanwege een niet-bijzondere ruzie (zoals jij het brengt), dan zie ik geen reden dat het erg fout kan lopen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 18:49
jamie93
jamie93 is offline
Citaat:
Het is ook logisch. Voor jou alleen niet, omdat je zoveel tegenstrijdige gevoelens hebt. Als je echt twijfelt of je hem wel wil en als je ook aan je eigen gevoelens gaat twijfelen, dan zou ik zeggen "laat gaan, laat gaan". Twijfel is wel het minst wat je kunt gebruiken, zeker ook omdat die jongen wel tot over zijn oren verliefd is op jou. Niet om je te ontmoedigen, maar valse hoop is een slechte zaak.
Je hebt ooit eens n maandje met m gehad. Ik hoop dat je je realiseert dat dat wel erg kort is. En je had een beetje ruzie gehad waardoor je het uitmaakte? Zoals je het zegt, klinkt het echt alsof het over niks ging. Je geeft wel aan dat je hem nu beter kent dan toen, misschien dat je nu beter bij elkaar past?
Er zijn wel meer mensen van jouw leeftijd die twijfelen of ze gewoon een vriendje of juist persoontje X als vriendje willen. Je bent jaloers als hij met andere meiden praat, je bent graag bij hem, je vind het leuk met hem, je bent blij met hem, en jij wil nog weten of je wel verliefd bent? Er is niemand die tegen je kan zeggen wanneer jij dit wel bent, maar zoals het hier staat, lijkt het alsof je het toch wil.
Je bent ook bang om weer de fout in te gaan. Als iedereen zo zou denken, dan wordt de wereld er niet positiever op. Ik snap best dat je daar bang voor bent en het is niet meer dan logisch eigenlijk, maar je moet je wel degelijk realiseren dat jullie alletwee gegroeid zijn qua persoonlijkheid en je gaat anders (beter?) met elkaar om. Hij is hartstikke gek op jou, dus vanuit hem gaat het niet fout. Als je jezelf kunt verzekeren dat je het niet uitmaakt vanwege een niet-bijzondere ruzie (zoals jij het brengt), dan zie ik geen reden dat het erg fout kan lopen.
ja daar heb je in principe toch echt wel gelijk in!
maar iets houd me tegen! het is toch raar dat als ik graag bij hem ben, en het altijd leuk heb, en vooral jaloers ben als hij het over een ander meisje heeft dat ik dan niet zeker weet of ik het wel echt wil!
is er niet een manier hoe ik er sneller achter zou kunnen komen!
nee aan het lijntje houden is wat ik zo veel mogelijk probeer te vermijden!
ik ben zelf ook eens aan het lijntje gehouden en weet dat dat echt klote is!
en wat ik al zei: inderdaad qua persoonlijkheid zijn we echt wel volwassener zeg maar. we denken heel anders over dingen enzo!
en hebben vaak goede gesprekken over dit onderwerp!
gelukkig maar!
bedankt in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 03:48
Thommos
Thommos is offline
Als je echt zou willen uitzoeken waarom je niet weet wat je wil, dan zou je eens voor jezelf na moeten gaan wáárom je nu niets met hem wil. Je vindt hem eigenlijk toch best wel weer leuk, dus daarom zou je wel wat willen. Maar afgezien van het feit dat je bang bent weer de fout in te gaan, is er niet echt een reden op te maken waarom je hem zou laten gaan. Het kan best zijn dat je gewoon teveel aan het nadenken bent of je gevoelens wel kloppen, dat je jezelf helemaal in verwarring brengt vanwege een nutteloze angst.
Dat je trouwens heel verschillend denkt over dingen wil niet altijd iets slechts betekenen. Dat moet je je ook wel realiseren. Als hij nu al denkt "huisje, boompje, beestje" terwijl jij daar absoluut niet over nadenkt, dan is dat wel een probleem. Je moet alleen uitkijken dat je geen beren op de weg ziet en dingen als mogelijke problemen gaat zien terwijl ze best makkelijk oplosbaar zijn.
Ik zou zeggen, ga er gewoon voor en zie waar het schip strandt. Jullie vinden elkaar alletwee leuk (hij misschien iets meer dan jij?) en steeds erover nadenken schiet niet echt op. Soms is het beter op je gevoel af te gaan. Daarnaast, loopt het nu wéér fout na een maand, dan weet je gelijk dat het waarschijnlijk écht geen toekomst kan hebben. Dan kun je je later niet schuldig voelen dat je die ene jongen ooit in een diep donker ver verleden hebt laten gaan ...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 13:09
MartinV
MartinV is offline
Als je twijfelt, zoals je nu dus doet, is het antwoord nee, je bent niet verliefd. Heel simpel.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten