Oud 02-04-2009, 16:34
Verwijderd
Ik heb een raar probleem:

ik ben pas begonnen met telefonisch enquêteren vanuit huis, waarvoor ik een headset nodig heb, en mijn computer. Nu zit er een ruis door al mijn gesprekken heen, die erger wordt als ik dichter bij mijn beeldscherm in de buurt kom. Alsik mijn beelscherm uitzet dan gaat de ruis helemaal weg.

Ik heb de technische dienst al gebeld, maar die weten niet wat ik moet doen.

Ik zit nu telkens best ver van mijn computer vandaan met mijn stoel, maar dat is eigenlijk ook geen doen!

Heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2009, 17:22
M@rco
M@rco is offline
Een betere headset kopen, denk ik. Een beeldscherm geeft straling af, blijkbaar zijn de luidsprekers in je headset daar niet tegen afgeschermd.
Oud 02-04-2009, 19:18
TopDrop
TopDrop is offline
Wat als je een 'kooi van faraday' om je koptelefoon maakt? Met andere woorden (geen idee of het werkt hoor) de oortjes van je koptelefoon inpakken met aluminiumfolie ofzo?
Oud 03-04-2009, 08:53
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
zit je met een CRT of een LCD?
Oud 05-04-2009, 13:44
Verwijderd
Citaat:
zit je met een CRT of een LCD?
LCD
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 06:42
Verwijderd
Is de monitor eigenlijk geaard? Storing door het lichtnet zou ook kunnen. De stekker van de de monitor die in de muur zit, heeft als het goed is aan de zijkant 2 metalen stripjes. Het stopcontact moet ook ook 2 metalen uitstulpingen hebben. Als er een verlengsnoer tussen zit, moet het stopcontact van het verlengsnoer het ook hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten