Oud 08-04-2009, 18:58
Megske14
Megske14 is offline
heeeey,

ik haal vaak lage punten voor lees/luister toetsen. Weet iemand een goede site om op te oefenen? Of heeft iemand goede tips? Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2009, 19:08
AzN
AzN is offline
Veel BBC kijken en Engelse websites bezoeken misschien? Ik was er ook niet goed in in ieder geval .
Oud 08-04-2009, 19:21
Megske14
Megske14 is offline
Citaat:
Veel BBC kijken en Engelse websites bezoeken misschien? Ik was er ook niet goed in in ieder geval .
jaa dat heb ik al geprobeerd maar ik zoek eigelijk meer een site waar de toetsen opstaan en de vragen erbij. Dan kan ik beter oefenen in plaats van luisteren en op bbc is eigelijk alleen maar nieuws of ligt dat aan mij? maar toch alvast bedankt! weet jij misschien goede engelse websites?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 15:57
Chariot
Chariot is offline
Ik denk dat je het beste op http://news.bbc.co.uk/cbbcnews kunt kijken. Daar kun je ook filmpjes uit Newsround kijken, over onderwerpen die jou aanspreken of gewoon het nieuws van vandaag. En als je dan voor jezelf, op papier of in word, de volgende vragen zet en beantwoordt, terwijl je naar Newsround kijkt/luistert, moet het lukken:
- Waar is het gebeurd?
- Wanneer is het gebeurd?
- Wat is er precies gebeud?
- Wie zijn er bij betrokken?
- Waarom is het gebeurd?
Dan heb je namelijk precies alle hoofdvragen en belangrijke informatie eruit gehaald. En daardoor zal je bij jouw kijk- en luistertoetsen ook beter naar details kunnen luisteren.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 09:50
Megske14
Megske14 is offline
Super bedankt voor die vragen. een goede tip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken