Oud 12-05-2009, 12:50
Bright Blue
Bright Blue is offline
Het was een frisse lente avond. De wind blies fluisterend op mijn gezicht, en ik keek naar de paardenbloemen waar inmiddels alweer veel pluisjes aan zaten. En toen zag ik het. Daar tussen het laag gemaaide gras; een af gekauwt lollystokje. Daar lag hij, heel zielig, omdat degene die ooit aan de lolly had gelikt, hem zomaar op de grond had gegooid. En toen kreeg ik medelijden, stel dat ik dat lollystokje was? Dat iemand mij afgedankt op straat gooide? Misschien hebben lollystokjes stiekem ook wel gevoel. En even wou ik hem oprapen om hem binnen schoon te maken en in een lief bedje te stoppen. Maar de koude wind schrok me op van mijn gedachten, en ik stond weer in de werkelijkheid. Wie heeft er nou medelijden met een lollystokje...

Mensen let maar niet op mijn spelling, want ik heb dyslexie.
Ehm ik weet niet of ik her wel goed zit, want ik zag ook geen ander geschikt topic

Maar wat vinden jullie hier van?
Het stelt niet heel veel voor natuurlijk, maar als ik nu al tips heb, zou dat natuurlijk makkelijker worden voor de volgende keer

Laatst gewijzigd op 12-05-2009 om 17:15. Reden: Gegooid, dankje vogenvrij=)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2009, 13:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*gegooid

Ik vind het nogal kort Misschien kan je er een langer verhaal van maken? Laat de hoofdpersoon dat stokje maar oppakken en vertroetelen, dan wordt het echt een verhaal, nu is het enkel een gekke gedachte
Oud 12-05-2009, 15:16
flyaway
flyaway is offline
Ik vind het leuk! Herkenbaar. Ik hecht me ook snel aan levenloze objecten. Misschien kan je inderdaad het stokje echt in een bedje stoppen naast jouw bed, en dat je die dan overal mee naartoe neemt en een vriendinnetje geeft (een ander stokje). Hier valt heel veel schrijfmateriaal uit te halen! Je hebt dus ook voor dingen, maar weet nog niet zo goed hoe je die moet beschrijven. Probeer wat uit, neem risico's Probeer het wat uit te breiden. Leuk dat je schrijft! Ik denk dat je leuke dingen kan maken, vooral hier posten, ik ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 17:45
Bright Blue
Bright Blue is offline
Dankjullie wel voor jullie reacties! Het was ook gewoon een gekke gedachte nog, eigenlijk. Gisteravond reed ik terug van voetbaltrainen, en toen zag ik het lollystokje liggen! Ik gelijk naar de computer stormen om het op te schrijven..
Dit soort gekke gedachtes heb ik wel meer de laatste tijd. En het geeft ook zo'n gaaf gevoel dat jij dit keer de schrijver bent, die het alle kanten kan laten op gaan, ipv dat je het in een boek leest!
Ja, indd. Ik moet het nog verder uit breiden..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten