Oud 10-04-2009, 12:08
Micromensje
Ik heb dinsdag een tentamen micro economie. Op internet heb ik gezocht naar goede links maar ik heb weinig kunnen vinden. Op havovwo.nl kan ik hier al bijna niets over vinden en het onderwerp is niets iets waar ik goed in ben. Heeft iemand een link naar een goede oefensite? Het gaat om de lesbrief Micro, die voorheen Markten 2 heette.

Zelf heb ik vrij veel oefenmateriaal maar ik wil gewoon eens zien of er nog goede sites zijn. Ik heb alle formules wel al in mijn rekenmachine staan.

Ik zit trouwens in 5 VWO.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2009, 17:17
Vici
Vici is offline
Micro economie is nogal breed, wat bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 10:41
Micromensje
Zoals ik al zei gaat het hier om de lesbrief Micro, voorheen bekend als Markten 2. Hier wordt behoorlijk wat microeconomie behandeld, van volkomen concurrentie tot monopolies.

De hoofdstukken gaan over:

-Volkomen concurrentie
-Oligopolie
-Monopolistische concurrentie
-Monopolie

Het is dus inderdaad erg breed, maar misschien kan iemand me hier een goede link voor geven? Zolang het hier maar mee te maken heeft. Ik zoek namelijk oefenmateriaal voor al deze onderwerpen, dus alle beetjes helpen!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 11:00
Tim_Riswick
Tim_Riswick is offline
Deze site heeft mij destijds veel geholpen: http://members.home.nl/rsmeets/VWOindex.htm
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 12:25
Verwijderd
Toevallig had ik deze al, toch bedankt voor je hulp want het is wel een goede site.

Ik denk inmiddels dat ik toch genoeg heb om mee te oefenen, ben al aardig aan de slag geweest en ik heb al behoorlijk wat kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 20:05
Reveller
Reveller is offline
Als je in de omgeving van Rotterdam woont, kun je me ook PM'en voor bijles. Ik heb, naast mijn studie Bedrijfskunde, 7 jaar leservaring (havo/vwo, ook examenklas)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 10:05
Verwijderd
Ehm, bedankt voor het aanbod maar ik woon nogal ver van Rotterdam vandaan.

Had trouwens een 4,2 voor de toets, in elk geval mijn vorige cijfer flink opgehaald.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten