Oud 18-04-2009, 09:27
Nice
Nice is offline
Ik ga sinds kort met een meisje, we vinden elkaar leuk, maar sinds kort doet ze niet meer zo leuk tegen me, en ze ging een keer met een andere jongen chillen, zei ze. Die jongen kent ze van jongs af aan. Ik heb haar sindsdien nog niet echt gesproken, en ik vind het niet leuk dat ze met hem ging chillen, maar dat komt mede doordat ik nog geen echte relatie met haar heb, dus ben bang dat ze zomaar een ander kan vinden.

Wat zou er aan de hand zijn? En wat zou ik moeten doen om haar zegmaar weer terug te krijgen. Ze wil ook niet echt meer afspreken, ik had een keer: al een week van te voren afgesproken met haar, op de dag dat we dat afspraakje hadden gaat ze zonder iets te zeggen ergens heen met haar vriendin. (we hebben al gezoend)

Ze beantwoord mijn smsen ook niet, een reden zoals: btg op kan wel maar ze heeft abbo, en ze kan dan ook ff naar mijn mobiel bellen zodat ik weet dat zij dat smsje heeft ontvangen enzo, maja dat doet ze niet.

Ik klink best wel onzeker maar dat komt doordat ik wel weet dat ik verkering wil met haar, maar ik weet niet of zij dat wel wilt. en of ze niet een ander heeft gevonden,

Ze laat wel blijken op Hyves dat ze wel iets wilt want: als we weggaan op MSN, zegt ze altijd: loveyouuu of loveyaa of houvanjou!! etc etc. Als ik zeg tegen haar: ik houd va jou:$ dan zegt ze dat ook terug.

Laatst gewijzigd op 18-04-2009 om 20:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2009, 09:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb het topic verplaats naar Liefde & Relatie, want die heeft niet zoveel met seksualiteit te maken.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 13:25
Verwijderd
lees je eigen tekst een goed door. En vraag jezelf dan af of je wel met zo'n meisje uberhaupt iets wil. Want heel erg betrouwbaar en stabiel komt ze niet op me over.

Ergo: ze wil je niet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 18:58
Nice
Nice is offline
Nou betrouwbaar is ze wel, stabiel weet ik niet, tis pas 3 weken uit met haar vriend waarmee ze een relatie had gedurende 15 maanden, dusja misschien vind ze hette snel gaan?
Op school gaan we wel goed om met elkaar, en zegmaar als ik haar een kus op haar lippen wil geven en ik doe het, doet ze gewoon mee, ze duwt me niet weg.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 19:00
Nice
Nice is offline
Van vrienden hoor ik: dat het wel genoeg is dat ik alsmaar achter haar aan zit, en dat ik moet beginnen met: 'hard to get' zijn,
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 10:22
cenerentola
cenerentola is offline
Je bent duidelijk geweest. Nu is het aan haar om je te laten weten wat ze wil. succes
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 10:59
Iduna
Iduna is offline
Wat sms je haar dan? Ik vind het niet helemaal duidelijk wat je van haar wil.

p.s.: Laat dat 'hou van je' maar achterwege.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 11:12
Nice
Nice is offline
Ik sms van: zullen we iets gaan doen vanmiddag ofzo, en soms ook wel nutteloze smsjes..

En ja precies ik ben heel erg duidelijk geweest, en nu mag zij dat wel is een keer zijn!!

Bedankt voor de reacties!!!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 11:15
Nice
Nice is offline
En ja ik laat : ik hou van je enzo achterwege, en ik krijg van haar wel dit terug: love'ya(L) Kuss

Maar dat heeft nu niet meer zoveel betekenis voor mij.
Nog een probleem: zit ze niet een spelletje te spelen met me,ze weet dat haar wil dus vind zich nu heel wat? of niet??
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 10:20
online_r
online_r is offline
of ze is zelf onzeker, en durft ze geen (grote) beslissingen te nemen.
of ze vind je niet leuk, of twijfelt ze tussen jou en een ander.

,
probeer eens een intiem gesprek met haar te beginnen, als jullie bij elkaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 20:05
Nice
Nice is offline
Vandaag ging het veel beter tussen ons vond ik haha, ik heb wel een soort redentje voor waarom ze zo deed? ongesteldheid???? Maja, ze smsde me wel van zullen we afspreken enzo, dus dat doet ze dan wel ja, en ze wil naar de bios dus helemaal top, haha

Bedankt voor het reageren, en de hulp allemaal!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 09:27
Flijn
Flijn is offline
Haha oke, laat dit even duidelijk zijn: van ongesteld zijn ga je echt niet mensen die je aardig vindt zonder bericht laten zitten.

Leuk voor je dat ze nu wel wil afspreken; volgende keer als ze onduidelijk doet gewoon aan háár vragen wat ze wil. En je vrienden hebben gelijk, als ze afzegt/je laat zitten is het aan haar om weer contact te zoeken. Als je blijft sms'en kom je wanhopig over en ook al ben je dat misschien, het helpt echt niet als je dat laat merken.
Oud 18-05-2009, 17:47
Miichelleee
Miichelleee is offline
Geen zorgen maken, het komt goed.
Pas als het blijkt dat ze ook echt met een andere jongen in de weer is (bijv. krabbels e.d. op hyves) Dan moet je er toch maar eens naar vragen (en niet je mond houden, zoals ik heb gedaan bij mijn ex,, zie topic Players http://forum.scholieren.com/showthre...9#post29252629)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 20:46
ZerO
ZerO is offline
het is net uit met haar vriend, het kan zijn dat ze je als rebound gebruikt en dat ikhouvanje via msn heeft natuurlijk geen waarde dat snap je ook wel?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten